Kuljettajan ja apukuskin jalkatilan verhoilu ja pehmusteet lainehtivat vettä!! Olisikohan jollakin ollut samanlaisia ongelmia?! Kosteus ei näy sisälle verhoilussa, mutta kun nostin verhoilua ylös, niin vettä oli todella runsaasti.
Kannattanee muidenkin samalla automerkillä ajelevien tarkastaa.
Tutkiessani ongelmaa, niin tulin siihen tulokseen, että vesi voisi olla peräisin tuulilasista valuvaa, vai?? Kyseessä kuitenkin puhdas vesi, ei mikään ajoneuvoon kuuluva neste.
Mitenkähän tätä ongelmaa pääsisi korjailemaan??
AATTAKEE!!
Trans sport LAINEHTII
5
1444
Vastaukset
- hallevi
ajanut sen TransSportin lampeen? Suosittelen SeaRay merkkisiä ajoneuvoja noihin hommiin ennemminkin.
- bikerjerk
tuulilasi vaihdettu äskettäin???
Jos homma tehty juosten,niin saattaa sieltä valua.
Kuivaa matot,esim sanomalehteä alle,vaihdat usein et kuivuu,kuuma/hiustenkuivaaja puhallus nopeuttaa.
Sit kastelukannu kouraan ja valuttelemaa...jos vaikka löytyis vuotokohta.- J.J
Todennäköisesti ilmastoinnin lauhdevedet tulee sisälle,johtuen irronneesta lauhdevesiletkusta.
J.J kirjoitti:
Todennäköisesti ilmastoinnin lauhdevedet tulee sisälle,johtuen irronneesta lauhdevesiletkusta.
Osaatkohan sanoa kuinka ja mistä moista lauhdevesivuotoa voisi ruveta korjailemaan??
Nyt alkaa olla verhoilut kuivaneet, entisistä vesistä.- J.J
jpm112 kirjoitti:
Osaatkohan sanoa kuinka ja mistä moista lauhdevesivuotoa voisi ruveta korjailemaan??
Nyt alkaa olla verhoilut kuivaneet, entisistä vesistä.Lauhdevesiletku on repsikan puolella rintapellissä,hankala paikka,auto pitäis saada nosturille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412429
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362254Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72037Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381479
- 1271292
- 131259
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591250Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245