Haluaisin tietoa siitä että milloin kissanpentu pitäisi rokottaa ja tarviiko sitä edes välttämättä rokottaa, koska kissanpentuni on ihan sisäkissa enkä meinaa päästää sitä pihalle?
Eli tarvitseeko kissanpentua välttämättä rokottaa....muuta kuin madottaa oikein??
Kiitos tiedoista jo etukäteen!! =)
Kissanpennun rokotus
6
550
Vastaukset
- Sae
rokotetaan n. 12 viikon ikäisenä, kun se on madotettu vähintään viikkoa aiemmin. Eli jos pentua ei ole madotettu, tee se nyt ja vie sitten viikon parin päästä rokotukselle. Tehosterokotus annetaan sitten kuukauden päästä ja välissä mielellään vielä yksi madotus viikkoa ennen.
Sisäkissakin pitää ehdottomasti rokottaa, koska kissarutto voi tulla ihmisten mukana sisälle. Kissarutto on tappava tauti.- Minasha
Omille kissoilleni ei annettu tehosterokotusta ollenkaan, koska eläinlääkäri sanoi ettei sitä tarvita. Uusimpien tutkimusten mukaan kuulemma rokotukset ovat niin tehokkaita. Sisäkissoja itsellänikin, mutta pitää rokottaa ja madottaa :)
- Janhenia
Minasha kirjoitti:
Omille kissoilleni ei annettu tehosterokotusta ollenkaan, koska eläinlääkäri sanoi ettei sitä tarvita. Uusimpien tutkimusten mukaan kuulemma rokotukset ovat niin tehokkaita. Sisäkissoja itsellänikin, mutta pitää rokottaa ja madottaa :)
tyttökissalle annettiin ainakin vahvisterokotus kuukauden päästä ekasta rokotuksesta. Vanhemmalla iälllä ei sitten anneta enää vahvisterokotuksia.
- villikisu
minulla on villikissanpentu täytyykö se rokottaa? matolääkkeet olen antanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202760Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262202Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o372166Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581778Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121312Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181309- 661165
- 551160
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41125