Kokemuksia 18"?

hb 05

Onko kokemuksia miten 18" vanteet pelaa uudessa Corollassa? Koko olisi varmaan 18/7,5 215/35 (et40?). Onko ollut madalluksia?
Itellä nyt -30mm TTE.

9

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patrikek

tuo on ajaa, mutta onhan noita paljon, 19":kin ovat alle vääntäneet TTE:n alustalla, joten kyllä se sinne hyvin mahtuu.
      Jos vaan mahdollista niin tilaa etu/takavanteet eri et:llä, eli eteen 45-40 ja taakse 35-40. Tulee fiksumman näköinen kun raideväli tasoittuu ja takana on hyvin tilaa. :)
      Toinen vaihtoehto on 5mm spacerit taakse, näin itse ratkaisin ongelman.

• Tojo_

Omassa HB:ssä on alla 205/50x17 et 38, paljon parempi ajaa kuin vakio 195/60x15. 18" ja 19" taitaa olla joka liikaa, mutta hyvältähän se varmasti näyttää, mikä lienee pääasia? ;)

• Wilburi

Minulla 215/45R17 ja huomattavasti peremmat ja tunnokkaammat ajaa kuin vakio 195/55R16. Kaiken lisäksi näyttää paljon paremmalta. 18" voi mennä jo liian matalaksi, koska täytyy valita profiiliksi 35.

• hb 05

Miten nuo 205/50/17 kokoiset sopii madalluksen kanssa vai olisiko 45 parempi?

• Tojo_
        hb 05 kirjoitti:

...alusta omassa Corollassa. Kyllä sinne varmaankin 50-sarjalainenkin madalluksen jälkeen mahtuu, sen verran reilusti tilaa jää.

• Wilburi
        hb 05 kirjoitti:

...kiinni kovemmissa nopeuksissa. Mahtuvat kyllä alle, mutta suosittelen ennemmin kokoa 215/45R17. Tämä rengaskoko ei aiheuta ongelmia missään tilanteessa. Kompressor-versiossa on myös kyseinen rengaskoko ja siinä on muistaakseni tuo TTE:n madallussarja vakiona? Korjatkaa, jos muistan väärin?

• käydä

ennen hankintaa hammaslääkärissä tarkistuttamassa paikkojen pysyvyys.

• jarrulevyt

Näyttää hauskalta suuret vanteet ja pienet jarrulevyt, onko takana maalatut rummut?

• hb05

Jarrulevyt tietty.Eikai nykyään enää rumpuja ole=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen