Pussailu samaa sukupuolta olevien kanssa?

Hetero poika

Onko se muka normaalia, että pojat / miehet pussailee keskenään ja pitävät sitä suurena vitsinä vai luulenko minä aivan turhaan, että ystäväni / kaverini ovat piilohomoja tai ainakin bi seksuaaleja. Itseäni ainakin inhottaa edes ajatus moiseta saatika muista ihmeen panotraamoista.

Nämä tyypit, jotka keskenään pussailee ovat kuitenkin olleet kymmenien tyttöjen kanssa, että sillee...

Onko teidän kaveriporukoissa samanlaista (harrastatko itse), että pussaillaan samaa sukupuolta olevien kanssa tai leikitään homoo tai lesboo kuitenkaan olematta oikeasti.

36

5341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetero tyttö

      Mä en ole IKINÄ koskenut saman sukupuolen edustajaan muuta kun halaamalla.. Enkä myöskään voisi ikinä kuvitellakaan pussaavani tyttöä. Olen "jo" kuitenkin 19 ja luulis että tähän vaiheeseen olis sit niitä lesboleikkejä kokeillu jos pakko on, mutta onneksi ne on multa jäänyt väliin.

      Minusta se ei ole normaalia pussailla saman sukupuolisia, mutta nykyäänhän se on niiiiin "muotia olla bi-seksuaali"...

      • Jenny

        Noh..Tästäkin asiasta voi luonnollisesti olla montaa mieltä! Itse en ole pussannut ikinä ketään tyttöä suulle mutta poskisuukon oon kerran antanu..Ja,jos nään jotkut tytöt toisiaan suukottelemassa (siis mulle tutut) ni en heti ajattele että ne ois lesboja tai bi-seksuaaleja..Mutta jos ne vetää jotain kiihkeetä kielaria ni sit..:) Jotenki tuntuu luonnollisemmalta tytöt pussaamassa kaveripohjalla toisiaan kun pojat..En oo koskaan nähny ees jätkien halaavan toisiaan! Mikä sinällään on aika harmi...Mutta! Erilaisuus kunniaan! :)


      • Hetero tyttö
        Jenny kirjoitti:

        Noh..Tästäkin asiasta voi luonnollisesti olla montaa mieltä! Itse en ole pussannut ikinä ketään tyttöä suulle mutta poskisuukon oon kerran antanu..Ja,jos nään jotkut tytöt toisiaan suukottelemassa (siis mulle tutut) ni en heti ajattele että ne ois lesboja tai bi-seksuaaleja..Mutta jos ne vetää jotain kiihkeetä kielaria ni sit..:) Jotenki tuntuu luonnollisemmalta tytöt pussaamassa kaveripohjalla toisiaan kun pojat..En oo koskaan nähny ees jätkien halaavan toisiaan! Mikä sinällään on aika harmi...Mutta! Erilaisuus kunniaan! :)

        Toi on ihan totta että asiasta ollaan takuulla montaa mieltä..
        Ja totta, jos mä nään jonkun tutun naisen pussaamassa toista tyttöö niin en epäile että ne olisi mitään bi-seksuaaleja taikka sitten lesboja, mutta siitä on tullut kauhee muoti-ilmiö että nuoret tytöt pussailevat toisiaan.. En tiedä, tuntuu vaan että se olisi jotain esittämistä, koska nykyäänhän ollaan niiiiin suvaitsevaisia...
        Ei mulla mitään ole lesboja tai bi-naisia/miehiä vastaan, eikä homojakaan, mutta nykyään vaan ihan heterot esittää olevansa jotain mitä ei ole koska se on niin COOL... :)
        Itselläni on bi-ystävä, jolla on sekä tyttö- että poikaystävä.. Ei se ihmistä muuta!


      • Anonyymi

        Homoja ne on, ihan oikeesti. Hetero mies ei voisi pussata miestä ilman että ryykäisi oksennuksen päälle. Minä en edes voi katsoa sitä paljon näytettyä jossa Prezhnev pussaa Hoonekkeria suulle, ilman että tulee yrjö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoja ne on, ihan oikeesti. Hetero mies ei voisi pussata miestä ilman että ryykäisi oksennuksen päälle. Minä en edes voi katsoa sitä paljon näytettyä jossa Prezhnev pussaa Hoonekkeria suulle, ilman että tulee yrjö.

        Sama täällä, en voisi.


      • Anonyymi
        Hetero tyttö kirjoitti:

        Toi on ihan totta että asiasta ollaan takuulla montaa mieltä..
        Ja totta, jos mä nään jonkun tutun naisen pussaamassa toista tyttöö niin en epäile että ne olisi mitään bi-seksuaaleja taikka sitten lesboja, mutta siitä on tullut kauhee muoti-ilmiö että nuoret tytöt pussailevat toisiaan.. En tiedä, tuntuu vaan että se olisi jotain esittämistä, koska nykyäänhän ollaan niiiiin suvaitsevaisia...
        Ei mulla mitään ole lesboja tai bi-naisia/miehiä vastaan, eikä homojakaan, mutta nykyään vaan ihan heterot esittää olevansa jotain mitä ei ole koska se on niin COOL... :)
        Itselläni on bi-ystävä, jolla on sekä tyttö- että poikaystävä.. Ei se ihmistä muuta!

        Itselläni on bi-ystävä, jolla on sekä tyttö- että poikaystävä.. Ei se ihmistä muuta!

        Itselläni on aasi ja tai lammas/kepu bi ystävä-että muut lampaat,ei se ihmistä muuta !


    • Poika

      Tytöille on ominaisempaa tunteiden vapaampi osoittaminen, ja pussailu tyttöjen kesken ei välttämättä tarkoita mitään biseksualisuuteen viittavaa. Mutta miehillä ei ole tapana näyttää tunteitaan kovin avoimesti, etenkään toisille miehille. Kyllä kaverisi taitavat olla vähintäänkin biseksuaaleja. Ja voihan olla että jutut tyttöseikkailuista ovat vain kulissia, kun eivät ole vielä kaapistaan ulos tulleet. Jos kaverisi ovat täyshomoja, huomaa sen usein myös olemuksesta (vrt. Bumtsibum Marko, Jari Sillanpää, Elton John), eli heissä on tiettyä "neitimäisyyttä". Mutta jos he eivät sinua pussaile, niin anna heidän nauttia toisistaan.

      • homo

        Ei mulla asiaan mitään sanottavaa oikeastaan ole. Paitsi että suomalaiset kundit on niin helvetin homofobisia että ne pelkää leimautuvansa. Ne joilla on hyvä itsetunto vetävät ehkä överiksi.
        Mutta se siitä. Syy miks aloin kirjoittaa on se että ärsyynnyin tuosta "neitimäisyys" kommentista.
        On toki neitimäisiä homoja, mutta en kyllä lähtisin sen perusteella tekemään mitään päätelmiä suuntaan tai toiseen. Kun kuitenkin moni homo on olemukseltaan miehekkäämpi(miten se nyt mitataankaan) kuin moni hetero.


      • Anonyymi

        Ällöä se on. ja piste.


    • TiiEm

      Mä olen täysin hetero, en bi, en lesbo. En yritä esittää suvaitsevaista tai bi:tä koska se on "muotia", mutta...

      Olen suudellut kunnolla kielen kanssa lähes jokaista hyvää naispuolista ystävääni. Ja siinä ei ole mitään pahaa mielestäni. Meillä oli yhessä vaiheessa jokin ihmeen kokeilu kausi, kaikki suutelivat keskenään :)

      Tai se oikeestaa lähti kerran yhdestä vedosta, miespuolinen ystäväni väitti ettei minulla ole pokkaa suudella naista. Kävelin hyvän ystävättäreni luokse ja suutelin intohimoisesti kielen kanssa. Jolloin tämä miespuolinen ystäväni joutui suudella toista miestä :)

      Sen jälkeen meillä oli pari kertaa pullonpyöritys sessioita, joissa kaikki naiset suutelivat keskenään ja niin myös kaksi mukana ollutta poikaa.

      Niin että oikeestaan nämä suutelut eivät ole ollut "omasta tahdosta", tai siis samalla lailla kun esim. silloin kun suutelen poikaystäväni kanssa. Paitsi sen yhden kerran kun mentiin yhden tytön kanssa vielä vähän pidemmälle kuin suutelu asteelle... ;) Mutta ei siitä sen enempään.

      Mielestäni kaikkea pitää kokeilla, jos itse haluaa. Ja voin muuten sanoa, että naiset keskimäärin suutelevat paremmin kuin miehet..


      Niin että tuskin nämä kaverisi kaikki homoja ovat ja vaikka ovatkin, entäs sitten? Älä ole huolissasi, on vain hienoa että osaa näyttää tunteensa. ja nuoruuteen kuuluu kokeilu..

    • -bailari-

      Kyllä me ainakin huumorimielessä vedetään suudelmia jätkien kanssa, kun ollaan ihan olutpieruissa. Yleisöä tietenkin pitää olla, eihän siinä nyt kaksistaan mitään hubaa ole. Ja tytöt tietty myös. Kyllähän porukasta aina löytyy niitä "uusia", jotka eivät pysty edes katsomaan moista suoritusta ja se se oikeastaan tuottaakin ne parhaat naurut. Enkä kyllä sitten millään kategorisoisi itseäni bi:ksi, ei ei ei. Kyllä tollasta voi tehdä ihan huumorimielessä, mutta selvinpäin se ei kyllä onnistu. Ja sitäpaitsi kun suutelee jätkää, se maistuukin ihan puulta. Kyllä naisen suun erottaa vaikka huppu silmillä. Mut hei hei, ei tartte olla vanhooollinen, pitää ottaa lungisti :)

    • VeNLa

      Mun kaverit pussailee (tytöt) monesti keskenään koulussa, muilla julkisilla paikoilla ja tiedän 100% varmasti että ne on täysin hetereroja. Isekkin olen pussannut (ei mitään kielisuuteloita) parasta kaveriani ja olen hetero. Olen nähnyt kun tutut varmasti hetero jätkät on suudelleet toisiaan, tosin päissään. Eli ei siinä mitään pahaa ole jos samaa sukupuolta edustavat suutelevat toisiaan.
      Mutta toisaalta mitä pahaa siinä olisi jos kaverisi ovatkin homoja...?

      • Anonyymi

        Mä oon rakastunut yhteen mun parhaista kavereista ja hän on hetero ja minä lesbo. Hän on mulle välillä sanonu ettei oo varma kumpi on ja näin mut haluisin vaa näyttää hänelle et tytöt on se juttu. Joten jos sais vähä jelppii miten lähestyy häntä sillä tavalla et sais vaikka pusun tai jotai. Ollaa halailtu tosi paljon ja ollaa oltu lähekkäin ja nukuttu lusikassa mut silti hän sanoo olevansa hetero. Joten help. Saisko nopeita vastauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon rakastunut yhteen mun parhaista kavereista ja hän on hetero ja minä lesbo. Hän on mulle välillä sanonu ettei oo varma kumpi on ja näin mut haluisin vaa näyttää hänelle et tytöt on se juttu. Joten jos sais vähä jelppii miten lähestyy häntä sillä tavalla et sais vaikka pusun tai jotai. Ollaa halailtu tosi paljon ja ollaa oltu lähekkäin ja nukuttu lusikassa mut silti hän sanoo olevansa hetero. Joten help. Saisko nopeita vastauksia

        Sun kaveri on ilmeisesti bi-seksuaali niinkuin useimmat meistä. Täydellinen heterous ja homous ovat ihmisten seksuaalisuuden ääripäitä. Molempia on suunnilleen saman verran. Suurin osa ihmisistä sijoittuu seksuaaliselta identiteetiltään jonnekin näiden välimaastoon. Jos ihmiset voisivat vapaasti, ilman kultturisia asenteita, kasvatusta jne. ilmaista vapaasti omia tunteitaan, todennäköisesti maailma olisi ihan toisenlainen kuin nyt. Antiikin aikoina ihmiset olivat paljon vapaampia seksuaalisuutensa suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaveri on ilmeisesti bi-seksuaali niinkuin useimmat meistä. Täydellinen heterous ja homous ovat ihmisten seksuaalisuuden ääripäitä. Molempia on suunnilleen saman verran. Suurin osa ihmisistä sijoittuu seksuaaliselta identiteetiltään jonnekin näiden välimaastoon. Jos ihmiset voisivat vapaasti, ilman kultturisia asenteita, kasvatusta jne. ilmaista vapaasti omia tunteitaan, todennäköisesti maailma olisi ihan toisenlainen kuin nyt. Antiikin aikoina ihmiset olivat paljon vapaampia seksuaalisuutensa suhteen.

        Mitä jos en häneltä uskalla kysyä tästä et onko hän bi seksuaali, kun hän kivenkovaa väittää olevansa hetero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos en häneltä uskalla kysyä tästä et onko hän bi seksuaali, kun hän kivenkovaa väittää olevansa hetero?

        Miksi sun pitäis varmistua kaveris seksuaalisesta suuntautumisesta kysymällä? Monet eivät tiedä tai eivät ole varmoja. Eivätkä laikki välttämättä kerro sitä, vaikka tietäisivätkin tai väittävät olevansa jotain muuta kuin mitä tuntevat oikeasti olevansa. Mulla on sellainen käsitys, että sellaiset jotka innokkaimmin korostavat omaa heterouttaan, ovat epävarmimpia seksuaalisesta identiteetistään ja yrittävät peitellä suuntautumistaan. Pelkäävät leimautumista vähemmistöihin. Munkin mielestä bi-seksuaalisuus on yleisin suuntautuneisuus ihmisillä kaikkialla maailmassa.


    • ei lesbo

      Olen 18 vuotias tyttölapsi ja minulle on tullut
      himo suudella toisia naisia oikein kiihkeästi ja kielen kanssa.Naisen suutelu on jotenkin pehmeämpää ja kiihottavampaa kuin miehen suutelu.

      En ole lesbo ja pidän miehistä enemmän kuin naisista,mutta naisten suutelu on intohimoni josta en haluakaan eroon.

      Minusta tässä muoti-ilmiössä ei ole mitään pahaa.

    • f17

      No tuota... Tyttöjen keskuudessa tuo pussailu-ilmiö on ilmeisesti yleisempi, kuin poikien.
      Muutama vuosi sitten, oli ystäväpiirissämme tyttöjen kesken aivan arkipäiväistä vaihtaa joskus pusu jos toinenkin. Ei nyt mitään liman vaihtoa, mutta kuitenkin, pusuja suulle. Nyt tämä tapa on vähentynyt; laimentunut lähinnä poskipusuihin Etelä-Eurooppalaiseen tapaan.
      Mutta: kyllä on itsekin tullut kokeiltua tytön kanssa suutelua(!). Ja omasta puolestani voin sanoa, että heteroja ollaan...:) Kaikkea pitää kokeilla. Ja ei tuo mikään harvinainen ilmiö ole.

      • a boy

        joo, kyllä ne pojan huuletkin voi maistua hyvältä.
        Kaiken kokenut, mutta silti hetero.


    • elina

      Mä näin viime yönä unta että suutelin jonkun muun muijan kanssa. Olen todellakin hetero,mulla on jätkäkamu enkä vois kuvitellakkaan harrastavani jotain jonkun muijan kanssa. Mutta en tiedä, kyllä sitä suutelua voisi kokeilla muijankin kanssa....

    • Hetero tyttö

      Ja noista kommenteista voi aika pitkälti päätellä että se on todella yleistä, eli siitä on muodostunut ihan semmoinen muoti-ilmiö.

      Mulle on ihan sama kuka nuolee kenenkin kanssa, kunhan pysyvät tytöt musta erossa.. :) Mä keskityn suutelemiseen miesten kanssa! Ja kaikkeen muuhunkin seksuualiseen toimintaan kelpuutan vain ja ainoastaan miehen.

    • Enkeli

      Tunnetustihan miehillä on homokammo ja ehkä siksi katsotaan karsaasti jos kaksi miestä suutelee, ihan vaan herjallakin. Toisaalta, suudelmissakin on eroja... onko semmonen huulet supussa pusu vai kielisuudelma...
      Kyllä me ollaan kavereitten kanssa suukoteltu, ja on mun kaverit kielareitakin harrastanu (kännissä kuinka ollakaan...).
      Mutta ehkä kavereitten kesken suutelu kuitenkin on tavallisempaa ja "sallitumpaa" tytöillä kuin pojilla...

    • jaro

      on kaikilla siihen oikeus joten se ei kuulu sulle pätkääkään. mun mielestä olis aika ihanaa suudella toista poikaa. mittä pahaa siinä muka on. jos et kestä kattoo niin käännä katsees pois.

    • Lilly

      Olen nyt seurustellut jo lähemmäs 2 vuotta erään todella mukavan nuoren miekkosen kanssa johon olen joka suhteessa tyytyväinen, mutta kun lähdetään tyttöporukassa viihteelle ja heitetään aivot naulaan kyllä tapahtuu vaikka mitä ja missä ja niin se vain on että mielestäni naiset suutelevat _niin_ paljon paremmin. Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole jos nyt moiskauttaa samaa sukupuolta olevaa kaveriaan. Tai vaikka pikkuiset sessiotkin siinä vetää, tosin itse tietyissä rajoissa poikaystäväni takia. Mielestäni olet hetero siihen asti kunnes pohdiskelet täysin tasavertaisina vakavaa suhdetta niin miespuolisen kuin naispuolisenkin ihmisen kanssa.

    • mölli

      kyl mä ja mun kaveri pussattiin yhesti se on niinku merkki et me ollaan aina kavereita meiä omat jutut mut oon hetero,naise suudelma on erilaisempaa ku miehen.kyl nuorena tulee kokeiltua kaikenlaista hullua jos ei tekis olis aika tylsä nuoruus ainaki mulla...

    • Heterotyttö17

      Kyllä itsekin olen suudellut samaa sukupuolta olevaa eli tyttöä. Se ei ollut mikään kielisuudelma, vain lyhyt suudelma, mutta kuitenkin suulle. Olen 100% hetero. Ei siinä mitään pahaa ole, jos suutelee samaa sukupuolta olevaa. Minulla se tapahtui ihan kaverimielessä, hyvästiksi, ja muistutukseksi ystävyydestämme. Se ei tarkoita, että jos suutelee saman sukupuolen edustajaa, että on homo, tai edes biseksuaali. Itse tunnen monia tyttöjä, ja pari poikaakin, jotka suutelevat toisiaan kaveruuden merkiksi. Ei se mitään esittämistä ole. On hienoa, jos jotkut osaavat näyttää tunteensa toiselle kunnolla. Ja mitä väliä sillä on, jos jotkut ovatkin homoja? Omille tunteilleen ei voi oikeastaan mitään. Ja niiden piilottaminen voi tehdä sairaaksi. Tärkeintä on, että rakastaa. Nuoruusiässä kylläkin voi tuntea ihastusta samaa sukupuolta olevaa henkilöä kohtaan, mutta siinä ei ole mitään väärää tai hävettävää. Vain kokeilemalla saa selville, mikä on itselle mieluisinta. Se on aivan normaalia ja kuuluu ihmisyyteen! Kunnia erilaisuudelle!

    • imboyandilikseboys

      poikien huulet tuntuu niin hyvältä. emt, en vaan saa mitään kiksejä jos suutelen naisia :D

    • yaaas

      Ai perkele tää keskustelu sattuu mun sieluun
      antakaa ihmisten elää elämäänsä. Pojat on kivoja, tytöt on kivoja, ja kaikki siitä väliltä on myös.
      Kaverit pussailee jos haluaa.

      • Anonyymi

        Joo jatkan näin myöhään muttta kun kattoo et keskustelu aloitettu vuonna 2002 nii sillon oli vielä eri käsitys seksuaalivähemmistöistä.


    • Anonyymi

      homo

    • Anonyymi

      homo

    • Anonyymi

      No itse en pidä sitä normaalina ja en todellakaan voisi kuvitellakaan suutelevani toista poikaa ilman et aseella uhattais.

      • Anonyymi

        Kokeile, se on ihanaa.


    • Anonyymi

      That's gay

    • Anonyymi

      Olen pussannut isosiskon poikaystävän kanssa ja tuntui ihanalta ja pussaillaan vieläkin kun sisko ei näe. Se 15 ja aina sillä on kovana silloin ja sanoo et tehdään joskus muutakin.

      • Anonyymi

        Suosittelen! On aivan ihanaa


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe