lopettaisit tänne kirjottelun N ! Ainakin, meitä koskevat viestit. Selvitettiin tämä juttu jo kauan sitten. Sinulla oli mahdollisuus, niin... oli! En muista pahalla, eikä satu enää yhtään. Olen nyt uskollinen toiselle... Onnellista elämää kuitenkin.
Pyydän,
20
2524
Vastaukset
- ¤N¤
Miten niin selvitettiin... minulle tässä jutussa ei ole mitään selvää! Mitkä viestit kuvittelet tänne kirjoittaneeni? Jos luulet pystyväsi unohtamaan minut, niin onneksi olkoon vaan..... minä en taida pystyä unohtamaan sinua..
- et...
pystyisi unohtamaan? Luulen, että se on sinulle melko helppoa.
- ¤N¤
et... kirjoitti:
pystyisi unohtamaan? Luulen, että se on sinulle melko helppoa.
niin luulet?
- luulen
¤N¤ kirjoitti:
niin luulet?
että se on sinulle hyvinkin helppoa. Teot puhuu sanomattomien sanojen puolesta.
- ¤N¤
luulen kirjoitti:
että se on sinulle hyvinkin helppoa. Teot puhuu sanomattomien sanojen puolesta.
mitä tein?
- ettet
¤N¤ kirjoitti:
mitä tein?
välittänyt
- ¤N¤
ettet kirjoitti:
välittänyt
..eleistäni niin päättelit etten välittäisi? VÄLITÄN! Siksi täälläkin vietän aikaani vaikka pitäisi tehdä jotain paljon tärkeämpää.. kerro joku tilanne, mistä hädissäsi teit väärän johtopäätöksen.
- selvää,
¤N¤ kirjoitti:
..eleistäni niin päättelit etten välittäisi? VÄLITÄN! Siksi täälläkin vietän aikaani vaikka pitäisi tehdä jotain paljon tärkeämpää.. kerro joku tilanne, mistä hädissäsi teit väärän johtopäätöksen.
vai mitä. viime kerrasta jäi aika paha maku. ei tällaista tilannetta muuten olisi eikä mitään epäilyksiäkään.
- maku?
selvää, kirjoitti:
vai mitä. viime kerrasta jäi aika paha maku. ei tällaista tilannetta muuten olisi eikä mitään epäilyksiäkään.
Selvää??? Jos asiat on selviä niin ei ole epäilyksiä.. etkös sitä ole vielä oppinut? Miten se "paha maku" sai alkunsa? Kerro tilanne.. lyön vetoa että olet ymmärtänyt väärin!
- siis on minulle
maku? kirjoitti:
Selvää??? Jos asiat on selviä niin ei ole epäilyksiä.. etkös sitä ole vielä oppinut? Miten se "paha maku" sai alkunsa? Kerro tilanne.. lyön vetoa että olet ymmärtänyt väärin!
se, mistä tapahtumasta epäilykseni johtuu. Luulin, että sinullekin olisi selvää mistä epäilykseni johtuvat. Näin ei ilmeisesti ole. Ja päättelen, ettet ole se ketä tarkoitan.
- tiimalasi iloinen
kello käy.En tunne häntä.
- alan enempää
kirjottamaan tänne ja toivomaan liikoja, kertoisitko oletko mies vai nainen?
N- olen
mies. Siis alkuperäinen viesti on tarkoitettu ERÄÄLLE NAISELLE = N
- nimi
alkaa kuitenkin N-kirjaimelle. Selvennykseksi!
- entäs
sun nimes? Ihan vaan selvennykseksi ;D
- nimikö?
entäs kirjoitti:
sun nimes? Ihan vaan selvennykseksi ;D
Noo, ensimmäinen kirjain on J ;)
- N***
...eikä sinuun !!!!!! Tai sit olet väärä ihminen !
- taidan
olla väärä ihminen. Tuntui, että "sinulle" kaikki tuntui olevan vain leikkiä, koska minuun sattui ja lujaa...
- OLI NAISELLE!
AP.
- minä
Täällä on yksi N ja lupaan että Unohdan, en kirjottele, en soittele, en tervehdi, en pyydä sinulta enää mitään, en tunne sinua enää. Jos näin oikeasti haluat?
N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261