Ajateltiin vaihtaa pelkkä keittiön työtaso,mutta miten??Onko työläs.Seinälaatat kun menee siihen tason päälle,niin miten vaikeaa on kun uusi taso pitäisi työntää paikalleen.Pelkään että tulee mitta virhe ja taso ei mahdukkaan paikoilleen?
Mitä muuta tärkeää tarvii ottaa huomioon??Ei olla ikinä tälläisiä hommia tehty.
Entä sopiiko Musta taso harmaiden kaapin ovien kanssa??Ajateltiin kiiltävää,kun ovet on matta.
Työtason vaihto
7
14780
Vastaukset
- henkka
niin miten vois tulla ongelmia??
- sinne menee
Kyllä se sinne menee jos ei suoraan niin sovittamalla. Tasot on yleensä kiinnitetty alhaalta ja edestä ja takaa silikonisaumalla.
Eli pää kaappiin ja katsaus missä on ruuveja/nauloja,ne pois ja silikoni puukolla halki. Sitten vaan nosto ja veto niin taso on kädessä. Kun työkalut on paikalla ja taso irti niin aikaa on mennyt noin 15min. - ronja
Minulla on ollut kiiltäviä ja mattapintaisia
tasoja ja ehdottomasti parempi on matta.
Kiiltävä on kaunis uutena, mutta saa pian
pintaansa pieniä naarmuja, jotka näkyvät
auringonvalossa hyvin.
Leipomistakin harrastava - RemonttiReija
Ai että miten vois tulla ongelmia? Nooooh: Mites sitten jos vanha työtaso onkin kiinnitetty liimalla ja nauloilla? :D EI yhtäkään ruuvia ole käytetty vanhan tason kiinnityksessä. Naulat sain pois melko vaivatta, ja silikonin poistin mattoveitsellä ja puukolla. Kaakelit menee työtason päälle ja pelkään hajottavani ne, ja on sellainen tunne että sitä liimaa on myös takaseinän puoleisessa sivussa. Työtaso on aikoineen kiinnitetty ensin, ja sen ympärille on asennettu kaakelit...Nyt olen saanut 2 sivua "irtonaiseksi" 4:stä työtason sivusta, mutta ne sivut mitkä on seinää vasten, eivät irtoa sitten millään...Onko vinkkejä/kokemusta?
- ...............
Siellä on varmaan reilusti silikoonia. Jo muuten ei lähde niin avain sana on "Multimaster". Lähtee.
http://www.otatuote.fi/multimaster/
Koneita saa konevuokraamoista ja kaupan on myös alvempia "kopioita". - RemonttiReija
............... kirjoitti:
Siellä on varmaan reilusti silikoonia. Jo muuten ei lähde niin avain sana on "Multimaster". Lähtee.
http://www.otatuote.fi/multimaster/
Koneita saa konevuokraamoista ja kaupan on myös alvempia "kopioita".Siellä oli jonkinlaista massaa. Ei silikonia, näytti lähinnä joltain kaakelien kiinnitys massalta. Taso lähti vihdoin irti, ikävä kyllä joudun muutaman kaakelin tuhoamaan :) Multimaster on monipuolinen ja hyvä laite, ja omistan kyllä sellaisen. Taso lähti tälläkertaa perinteisellä taltta&vasara tavalla.
Nyt kaakelit on maalattu, seuraavaks uus taso kiinni, ja keittiö on kuin uusi :) Ja kaikki tämä pikkurahalla. Suosittelen.
- fiksuaaa
Hyvä juttu! Hienoa, että joku osaa itse, eikä tarvitse /halua koko keittiötä uusia tason takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759