Voiko ulkomailta tuotuja kiviä laittaa akvaarioon ollenkaan?
kivet ulkomailta
3
174
Vastaukset
- J-Type
Kyllä mun mielestäni ulkomailta tuodut kivet voi laittaa akvaarioon, huuhtelee vain hyvin vesihanan alla.
Eihän kiviaineksesta jos on sileä niin pitäisi irrota mitään, eikä ole väriainetta tms..
niin akvaarioon vaan.- patu
Kunhan selvität ennen akvaa laittamista etteivät ne lukene veteen mitään kaloille haitallisia aineita.
Myös rauta pitoiset sekä kalkki kivet on EIEI listalla.
Laavakivet pitää tarkistaa huolellisesti ettei niiden sisällä ole kuolléita ötökän raatoja tms. meressä olleita kiviä en myös suosittele laitettavaksi seura akvaan.
- harakka
Itse olen tuonut tavaraa välimeren ja punaisenmeren rannalta. Varsinkin punaisen meren tuotteet haisevat vielä kahdenkin keiton jälkeen suolalle. Välimeren kamaa olen kyllä laittanut parin keittämisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774