Tiedonanto:

Tapastikos

Johtuen erinäisistä syistä (Mm. olen esittänyt murskaavat tosiasiat Corvetten puolesta,joita ei Salsa eikä kukaan muukaan ole pystynyt kuomamaan asiallisesti, eli keskustelun käyminen tällä nykyisellä tasolla on kohtuu irrelevanttia=parempi hiljentää hetkeksi tahtia. Toisaalta myös eräiden henkilöiden lapsellinen käytös, viittaan mm.siihen että vaaditaan vastaamaan kyllä omiin tiedusteluihin ponnekkaasti,mutta sitten jätetään täysin noteeraamatta vastoin aiempia lupauksia ja olettamuksia itse vastaaminen itelle kohdistettuihin asiallisiin ja kohtuullisiin kysymyksiin vaikka tämä toinen olisikin kertonut avoimesti kantansa! Tähän päälle kun lisää viimeaikoina erityisen aktiivisina riehuneet huijarit jotka anastavat toisten nimimerkkejä ja niiden suojissa kirjoittelevat mitä sylki suuhun tuo, niin ei voi olla saamatta kovin ala-arvoista kuvaa keskustelun tasosta kokonaisuutena. Veikkaisin että viimeisen kuukauden aikana nimissäni kirjoitetuista kommenteista olen itse kirjoittanut noin 15-20%. Ihan noin ylimalkaisesti esittäisin myös toivomuksen keskustelun kielenkäytön järjellistämisen ja asiallistamisen puolesta), olen päättänyt jäävätä itseni, siis aidon Tapastikoksen, keskustelusta toistaiseksi määrittelemättömäksi ajankohdaksi.

Tulen kyllä palaamaan asiaan vielä, mutta pieni loma on aina paikallaan vai mitä ;) Hyvää itsenäisyyspäivää muuten!

10

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En jää kaipaamaan

Kyllä se on huomattu, ettet kirjoittelle naurettavia trollejasi oman Tapastikos-nimmarisi takaa kuin n. 15-20%. Noin 80-85% provoilet muilla, kertakäyttöisemmillä ja muilta varastetuilla nimmareilla. Todettu on.

Faktojahan sun viesteihisi ei mahdukaan, ei ainakaan samaan viestiisi yhtä montaa kuin on valheita.

• hienoa

Todella hieno kuulla, että vihdoin väsyit paskanjauhantaasi ja tarvitset lomaa. Pidä kuule ihan reilusti vaan pitkä loma. Se olis kaikille hienoa: sulle lomaa, meille rauha sun paskoilta jutuilta.

• masa

Tapalla tuli hätä housuun heti, kun nimimerkki Pecos Bill pyysi kommentoimaan sinällään aivan asiallista tekstiään tuossa alempana. Ei oluut Tapalla mitään millä vastata, ja luikki sitten karkuun.

• Porschvette

kovin kauan pois palstalta! Sun jutut on niin viihdyttäviä.

• Turkkulainen

...ettet uskalla kantaa mitään vastuuta puheistasi!

Kuinka monta kertaa olet rehennellyt täällä tiedoillasi ja kokemuksillasi, mutta kertaakaan et uskalla antaa todisteita puheidesi tueksi.
      Sama paskanjauhaminen jatkuu kuukaudesta toiseen niin etten ymmärrä, eikö työvoimatoimistossasi jo aleta ihmetellä ainaista kiirettäsi päivisin.

Kysy vain niin lupaan käydä katsomassa runkonumeroni Porchestani tuosta tuulilasin läpi, sillä eihän sen julkistaminen loukkaa yksityisyyttäni, vai loukkaako?
      Loukkaako sinun ´vettesi runkonumeron mahdollinen julkisuus sinun kyseenalaista asemaasi jenkkiautoilijoiden lipunkannattajana?
      Voisiko sen julkistaminen viedä mahdollisesti loputkin jäännökset illuusiostasi?

Kun näet minut liikenteessä, vilauta valoja Corvetessasi, lupaan tarjota kahvit lähimmällä huoltamolla ja keskustellaan asiallisesti autojen eroista ja ominaisuuksista. Haluaisin tutustua lähemminkin ZR-1 ´vetteen, sillä olen kerran aiemmin ollut aikeissa ostaa sellaisen. Aika ei vain ollut sopiva tai sitten se toinen vaihtoehto vain varasti huomioni...

SOPIIKO ETTÄ ESITTELET AUTOASI KUN TAVATAAN?

Minut tunnet siitä että autoni on 996 carrera 4 zenith blue -väriltään.
      Ei, ei, ei, niitä ei ole niin montaa varsinkaan sen värisenä ettetkö ehtisi tunnistaa
      Rekisterinumero on CHG-45 ja liikun yleensä Turun suunnassa.
      Jos haluat voin jopa esitellä sinulle mitä muuta hienoa (subjektiivinen mielipide) tallistani löytyy. Yksi vanha jenkkikin siellä on...
      Toivottavasti kukaan ei lue bluffiani oikein.

Harmi jos et enää palaa Porsche-palstalle ja ehdi lukemaan viestiäni. Tulisit jo pian takaisin!

• mennään radalle

ajamaan kilpaa! Vuokraan vaikkapa ahveniston päiväksi. Sun auto vastaan mun, otetaan vaikka autoista vetoa.

• Turkkulainen
        mennään radalle kirjoitti:

ajamaan kilpaa! Vuokraan vaikkapa ahveniston päiväksi. Sun auto vastaan mun, otetaan vaikka autoista vetoa.

...kilpa-ajorataa, mutta sopii kyllä että vuokraat vaikkapa Ahveniston päiväksi! Lupaan tulla paikalle ja ajamani auton saat hävitessäni ILMAISEKSI mukaasi heti paikan päällä.

Koskevatko samat ehdot sinun autoasi?

...rekisteröisit nimimerkkisi.

Silloin ei olisi epäselvää kuka on aito ja oikea.

• turhaa

Sillä pellellä on noin parikymmentä eri nimmaria, ellei enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      2589
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1659
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      133
      1633
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1358
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1180
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      282
      1165
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      976
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      22
      924
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      889
    Aihe