Einistä on juttua tuoreimmassa Avussa! Onko kukaan lukenut? Hyvä kuva kyllä valittu, niin elinvoimainen ja hyvinvoivan näköinen.
http://www.einimusic.com/fi/view/news/11318750204721
Eini avussa
5
352
Vastaukset
- Luku-Toukka
Näin jutun Einistä uudessa Apu-lehdessä!
Oli tosi hyvä kuva hänestä ja niin kehuttiin tekstissä!
Ja onhan se niin, että tuollaista naista sopii kehuakin! Harva yli nelikymppinen nainen näyttää noin eloisalta. Kumpa hänen vanhat levynsä tulisi vain uudestaan myyntiin.
Uusi levy tulee vissiin piakkoin. Kerro mulle-kappaletta on tullut kuunneltua tosi paljon. Einin parhaimmistoa!- Kerro mulle
NYT PUHUT KAVERI ASIAA !!!
Toivottavasti Einiltä tulee pian uusi levy josta tuo "kerro mulle" myös löytyy! ;)
Se on ihan sairaan hyvä biisi, todella hyvä teksti tuossa ja se kuuluu Einin parhaimpiin biiseihin! Myös "kun kosket mua" on tosi hyvä! Ja Eini on tosi hyvän näköinen nainen!
- Mie näin aattelen ...
Mie näin sen Einin jutun Apu-lehdessä!
Oli kaunis kuva ja "seksikäs" teksti! Siis niin oli kehuttu ja tosi hyvin kirjoitettu juttu tuosta kauniista ja hyvinvoivasta laulajattarresta!
Toivon Hänelle kaikkea hyvää ja menestystä uuden singlen myötä! Kyllä Hän arvostuksen ja ihailun ansaitsee noin pitkän uran tehneenä! Ja toivottavasti jaksaa jatkaa vielä pitkään!
Ja pointsit vielä annan Einille tämän vuoden Iskelmä-Finlandiasta!
Hän olisi kyllä palkinnon ja kunnian ansainnut!- Einille
Kyllä väärään osoitteeseen meni Iskelmä-Finlandia palkinto!
EINILLE SE OLISI KUULUNUT JA SILLOIN MENNYT OIKEAAN PAIKKAAN!!!
EINI EINI EINI EINI EINI...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047