Tänään aamulla Aki, pieni ukkelimme, nukkui pois. En tiedä mikä sillä oli. Se olisi kohta täyttänyt kolme.
Sunnuntaina se oli ihan oma virkeä itsensä, mutta maanantaina kaikki muuttui huonoksi.Se ei syönyt, ei juonut, oli vain paikallaan. Jos yritti kävellä, niin huojui vain puolelta toiselle, eikä meinannut pysyä pystyssä.
Otin sen syliin helliäkseni, Aki oli jääkylmä. Se ei halunnut olla siinä vaan näykkäsi sormestani. Asettelin sen varovasti takaisin dunaan, sen velikään ei näyttänyt siitä välittävän.
Illan tullessa Aki asettui yhteen dunan nurkkaan, josta hän sitten yön aikana lensi gerbiilien taivaaseen.
Aamulla hautasimme sen suuren puun juureen. En olisi uskonut, että pieni gerbiili aiheuttaisi näin suuren surun.
Tuntuu niin pahalta kun ei enää kuule eikä näe sen kaivavan ja möyrivän puruissa.
Nuku rauhassa Aki.
Aki nukkui pois
4
344
Vastaukset
- :'(
Itkettää kun lemmikki kuolee.. :( Tiiän millasta se on..
- Pahalta tuntuu
Se tuntuu aina pahalta, oli minkä kokoinen lemmikki kyseessä.
P.S. Meillä asustaa myös Aki-niminen gerbiili, veljensä Ekin kanssa.- nyyh
voi sitä pientä gerbiiliä :( tuli mieleen että minunkin gerbiilini joka oli kolme ja puolivuotias sairastuessaan korvatulehdukseen puri minua juuri ennen kuin lähti Taivaaseen =( en ymmärrä mutta sillä oli kai kovat kivut ja sitten se puri mua yhtäkkii,vaikka ei ollut ikinä tehnyt niin ja vähän sen jälkeen se lähti pois :(
- ......
nyyh kirjoitti:
voi sitä pientä gerbiiliä :( tuli mieleen että minunkin gerbiilini joka oli kolme ja puolivuotias sairastuessaan korvatulehdukseen puri minua juuri ennen kuin lähti Taivaaseen =( en ymmärrä mutta sillä oli kai kovat kivut ja sitten se puri mua yhtäkkii,vaikka ei ollut ikinä tehnyt niin ja vähän sen jälkeen se lähti pois :(
Miten surullista : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872