HIMin Suomen Kiertue 2006?

elinna

Onko täällä kellään tietoa tai mitään hajua milloin HIM lähtee tekemään suomen kiertuetta keväällä?

11

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kait HIM mitään Suomen kiertuetta ole keväällä tekemässä. Bändi kiertää silloin Eurooppaa The Rasmuksen ja Negativen kanssa. Esimerkiksi heillä on keikka Berliinissä 16.2.2006.

• firefly

niin, enimmäkseen Eurooppaa kiertävät
        tammikuussa Englanti ja Skotlanti,
        helmikuussa Saksa, Itävalta ja Sveitsi,
        maaliskuussa Espanja, Kreikka, Italia ja Australia
        huhtikuu jne. ?

lähimpänä käyvät 2/2/06 Pietarissa ja 4/2/06 Moskovassa (heartagram.com)

ennen kesää olisi toiveissa bändi nähdä, keikkapäiviä Ruotsissa ei ainakaan vielä näy ja helmikuun alku ei sovi, saa nähdä miten käy
        tai miksei samantien organisoisi pikku lomaa vähän kauemmaksikin

• Nimetön

Ville on kyllä itse sanonut että lähtee kiertämään HIMin kanssa myös muutamalla paikakunnalla suomea. mutta ilmeisesti kukaan ei tiedä asiasta enempää. =)

• lehteä lukenut
        Nimetön kirjoitti:

Ville on kyllä itse sanonut että lähtee kiertämään HIMin kanssa myös muutamalla paikakunnalla suomea. mutta ilmeisesti kukaan ei tiedä asiasta enempää. =)

Olen lukenut Villen haastattelun lehdestä syksyllä, ja ainakin silloin oli tarkoituksena esiintyä alkuvuodesta muutamassa paikassa Suomessa. Lukipa siinä vielä niin, että keikoilla olisi jotain ekstraakin luvassa..

• lehteä lukenut kirjoitti:

Olen lukenut Villen haastattelun lehdestä syksyllä, ja ainakin silloin oli tarkoituksena esiintyä alkuvuodesta muutamassa paikassa Suomessa. Lukipa siinä vielä niin, että keikoilla olisi jotain ekstraakin luvassa..

Ja mistähän lehdestä olet moista lukenut?

• HIMMEETÄ
        eras_mj-fani kirjoitti:

Ja mistähän lehdestä olet moista lukenut?

Juu olen itekin tuon kyseisen haastattelun lukenu ja se oli muistaakseni Iltasanomissa tai -lehdessä...

• firefly

• VALO

Oih, anna sen olla totta... On aika harvinaista herkkua, että pääsis Himiä kuuntelemaan livenä täällä muuallakin Suomessa!

• vaij

Tod.näk festareilla himin näette...maaliskuu buukattu ja sen jälkeen japanin rundi jne...ja toi "jotain spessua suomen keikoille" tarkottanee just jotain monen bändin kanssa soittamista, joka taas lyhentää Himin omaa settilistaa..onneksi lontoo kutsuu 26.1.2006:)))

• lauruskah
        vaij kirjoitti:

Tod.näk festareilla himin näette...maaliskuu buukattu ja sen jälkeen japanin rundi jne...ja toi "jotain spessua suomen keikoille" tarkottanee just jotain monen bändin kanssa soittamista, joka taas lyhentää Himin omaa settilistaa..onneksi lontoo kutsuu 26.1.2006:)))

Itse tähtään ensi kesään kun ei tuota ikääkään ole sitten 17 vuotta enempää :/

• ...
        lauruskah kirjoitti:

Itse tähtään ensi kesään kun ei tuota ikääkään ole sitten 17 vuotta enempää :/

Tietääkseni esim. Provinssiin ei oo ikärajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      25
      4925
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      150
      4730
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      207
      4696
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      118
      4551
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3640
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2344
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2118
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1637
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      22
      1360
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      184
      1179
    Aihe