HIMin Suomen Kiertue 2006?

elinna

Onko täällä kellään tietoa tai mitään hajua milloin HIM lähtee tekemään suomen kiertuetta keväällä?

11

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kait HIM mitään Suomen kiertuetta ole keväällä tekemässä. Bändi kiertää silloin Eurooppaa The Rasmuksen ja Negativen kanssa. Esimerkiksi heillä on keikka Berliinissä 16.2.2006.

• firefly

niin, enimmäkseen Eurooppaa kiertävät
        tammikuussa Englanti ja Skotlanti,
        helmikuussa Saksa, Itävalta ja Sveitsi,
        maaliskuussa Espanja, Kreikka, Italia ja Australia
        huhtikuu jne. ?

lähimpänä käyvät 2/2/06 Pietarissa ja 4/2/06 Moskovassa (heartagram.com)

ennen kesää olisi toiveissa bändi nähdä, keikkapäiviä Ruotsissa ei ainakaan vielä näy ja helmikuun alku ei sovi, saa nähdä miten käy
        tai miksei samantien organisoisi pikku lomaa vähän kauemmaksikin

• Nimetön

Ville on kyllä itse sanonut että lähtee kiertämään HIMin kanssa myös muutamalla paikakunnalla suomea. mutta ilmeisesti kukaan ei tiedä asiasta enempää. =)

• lehteä lukenut
        Nimetön kirjoitti:

Ville on kyllä itse sanonut että lähtee kiertämään HIMin kanssa myös muutamalla paikakunnalla suomea. mutta ilmeisesti kukaan ei tiedä asiasta enempää. =)

Olen lukenut Villen haastattelun lehdestä syksyllä, ja ainakin silloin oli tarkoituksena esiintyä alkuvuodesta muutamassa paikassa Suomessa. Lukipa siinä vielä niin, että keikoilla olisi jotain ekstraakin luvassa..

• lehteä lukenut kirjoitti:

Olen lukenut Villen haastattelun lehdestä syksyllä, ja ainakin silloin oli tarkoituksena esiintyä alkuvuodesta muutamassa paikassa Suomessa. Lukipa siinä vielä niin, että keikoilla olisi jotain ekstraakin luvassa..

Ja mistähän lehdestä olet moista lukenut?

• HIMMEETÄ
        eras_mj-fani kirjoitti:

Ja mistähän lehdestä olet moista lukenut?

Juu olen itekin tuon kyseisen haastattelun lukenu ja se oli muistaakseni Iltasanomissa tai -lehdessä...

• firefly

• VALO

Oih, anna sen olla totta... On aika harvinaista herkkua, että pääsis Himiä kuuntelemaan livenä täällä muuallakin Suomessa!

• vaij

Tod.näk festareilla himin näette...maaliskuu buukattu ja sen jälkeen japanin rundi jne...ja toi "jotain spessua suomen keikoille" tarkottanee just jotain monen bändin kanssa soittamista, joka taas lyhentää Himin omaa settilistaa..onneksi lontoo kutsuu 26.1.2006:)))

• lauruskah
        vaij kirjoitti:

Tod.näk festareilla himin näette...maaliskuu buukattu ja sen jälkeen japanin rundi jne...ja toi "jotain spessua suomen keikoille" tarkottanee just jotain monen bändin kanssa soittamista, joka taas lyhentää Himin omaa settilistaa..onneksi lontoo kutsuu 26.1.2006:)))

Itse tähtään ensi kesään kun ei tuota ikääkään ole sitten 17 vuotta enempää :/

• ...
        lauruskah kirjoitti:

Itse tähtään ensi kesään kun ei tuota ikääkään ole sitten 17 vuotta enempää :/

Tietääkseni esim. Provinssiin ei oo ikärajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5295
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      193
      5007
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      86
      3486
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3008
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      30
      2384
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      253
      1826
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      4
      1445
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      108
      1374
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1355
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      76
      1082
    Aihe