Onko kokemuksia miten moinen onnistuu, sattuu molemmat olemaan vähän rästissä ja valmistua tekisi mieli...
Kandi+Gradu samanaikaan
6
1459
Vastaukset
- asdfadsf
Jos ne ovat ainoat opinnot jotka sinulla on jäljellä niin saattavat suostua siihen. Täällä on ainakin sellainen sääntö, että niitä ei voi tehdä päällekäin mikäli on muita opintoja jäljellä. Sellaisille ihmisille, joilla ei mitään muuta ole enää annetaan erivapaus suorittaa ne samaa aikaa.
Kandinhan pystyy tekemään n. kuukaudessa (tai jopa kahdessa viikossa jos ei tee muuta) joten pystyt tekemään nuo samaa aikaa ainakin teoriassa. Kaikki riippuu sinusta. Graduseminaarihan ekan puolen vuoden aikana on vain sellaista "juttelua" ja kandinsemma taas etenee kiihkeästi eteenpäin joten siis pystyt varmasti tekemään samaa aikaa noita.- kieltä
"päälekäin, erivapaus, samaa aikaa"
Oletko yliopistossa?? Kuinka olet päässyt sisään, jos kirjoitat noin huonoa Suomen kieltä??
Sivistyksesi taso on nolla. - asfasdfasdf
kieltä kirjoitti:
"päälekäin, erivapaus, samaa aikaa"
Oletko yliopistossa?? Kuinka olet päässyt sisään, jos kirjoitat noin huonoa Suomen kieltä??
Sivistyksesi taso on nolla.Yleensä yksi kysymysmerkki riittää. Myös tutkimusmetodeissasi lienee parantamisen varaa.
- hiphie
Kyllähän tuon luulisi onnistuvan. Varmaan voisit tehdä molemmat samasta aihepiiristä? Ensin tekisit tuon kandintyön, jonka pohjalta sitten jatkaisin gradun tekemistä. Mikä ettei.
- Tiivi.
Toki ne voi tehdä ns. yhtä aikaisesti tai paremminkin yhteenputkeen. Jos sinulla on kiinnostava aihepiiri tiedossa, väsäät siitä ensin kandin tutkielman, jonka sitten laajennat graduksi. Itse teen juuri näin. Nyt minulla on valmis pienoistutkielma ja olen parhaillani kokoamassa samasta aihepiiristä gradua. pystyn käyttämään paljolti gradussa samaa kirjallisuutta kuin pienoistutkielmassa, ja tietysti kerään mukaan paljon uusiakin lähteitä. Pienoistutkielma oli minulla pelkästään teoriaan pohjautuva, gradua varten kerään sitten lisäksi aineistoa analysoitavaksi.
- FM+
Taitaa todella riippua aika paljon alastasi. Minulla prosemi (joka meillä käytännössä on kandintutkielma ilman kypsyysnäytettä) oli osa gradua eli tein tavallaan siitä gradun kirjallisuuskatsauksen, jota sitten gradussa jatkoin tutkimussuunnitelmalla, tutkimusosiolla jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750