linnan juhlat järjettömät

Nimetön

joo olen sitä mieltä ettei tarvita koko prkl linnan juhlia eliitti juhlii ja törsää verorahojamme ne kun ei tarttis mitään olin satakunnan sairaalasa jonottamassa erään sairaan kanssa 5 tuntia eikä tunnu kauheen hyvältä että rahat laitetaan tollaisiin hömpötyksiin ainnoastaan juhlat lopuille veteraaneille sotainvalideille ja lotille ja niskalaukaus eliitille tv:stä vois tulla suorana lähetyksenä köyhien linnajuhlat mut eipä taitaisi kiinostaa tv toimittajat tavallisen ihmisen juhlat lopetan vuodatukseni tähän

2

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä kauemmin

      jos sille eliitille annettaisiin niskalaukaus. Nimittäin monet niistä maksavat pirusti veroja, joilla se sairaalakin siellä pyörii. Ja ilman hyviä talouselämän ym. johtajia ei koko kätynen Suomi pyörisi tämänkään vertaa. Kylläpä pääsis sultakin itku, jos itse joutuisit ameriikan malliin maksamaan itse kaikki palvelut. Ja koulutus on Suomessa lähes ilmaista, joten älyllä ja vaivalla voit sinäkin nousta joskus sinne "eliittiin", jota niin kadehdit. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itsenäisyyden polesta taistelleet ovat juhlansa ansainneet. Mutta nyt ollaan kuitenkin 2000-luvulla.

      • työtön ukko

        Sain kirjoituksestasi sen käsityksen että Suomen sairaalat on rakennettu "eliitin verorahoilla". Haloooooooo!!!! Älä viitsi naurattaa!!!!!!
        Tottahan se on että he maksavat veroja kovasti mutta kyllä kymmenien tuhansien eurojen kuukausituloilla on vara maksaakin..ja kukahan heidänkin palkat on aikoinaan päättänyt, satutko tietämään sitä? No, minäpä sanon sen sulle. Itse he ovat sen päättäneet..tämä ihailemasi "eliitti"..prkl!!!

        Lisäksi tämä "eliitti" käärii itselleen kymmenien miljoonien optiot milloin mistäkin voitoista jos et sitä vielä tiedä. Kyllä maailmalla ihmetelläänkin Suomen herrojen tähtitieteellisiä tuloja ja sitä että ei ole ihme jos maan asiat on päin persettä. Syy on yksinkertaisesti ja vain heissä miksi näin on.

        Ja viittaan vielä kirjoittajaan joka oli jonottanut 5 tuntia lääkärissä niin hän puhuu totta. Se on tämänpäivän Suomessa aivan arkipäivää! Itse ilmeisesti kuljet yksityislääkäreillä mutta otappa huomioon että kaikilla ei ole varaa yksityisiin lääkäreihin..saati edes jokapaäiviseen ruokaan!
        Kyllä Suomessa olis "kirveelle töitä" ja koko se paskasakki ja "oman edun tavoittelijat" joita he lähes kaikki ovat...vaihdettava Arkadianmäeltä koska he eivät välitä tavallisesta kansalaisesta paskankaan vertaa. Omaa etua he ajattelevat eikä Suomen kansan etua. Turha sinun on puolustella tosiasioita!

        PS. Koska ollaan jo 2000-luvulla niin sitä suuremmalla syyllä veteraanit ja lotat juhliin kuuluisi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe