linnan juhlat järjettömät

Nimetön

joo olen sitä mieltä ettei tarvita koko prkl linnan juhlia eliitti juhlii ja törsää verorahojamme ne kun ei tarttis mitään olin satakunnan sairaalasa jonottamassa erään sairaan kanssa 5 tuntia eikä tunnu kauheen hyvältä että rahat laitetaan tollaisiin hömpötyksiin ainnoastaan juhlat lopuille veteraaneille sotainvalideille ja lotille ja niskalaukaus eliitille tv:stä vois tulla suorana lähetyksenä köyhien linnajuhlat mut eipä taitaisi kiinostaa tv toimittajat tavallisen ihmisen juhlat lopetan vuodatukseni tähän

2

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä kauemmin

jos sille eliitille annettaisiin niskalaukaus. Nimittäin monet niistä maksavat pirusti veroja, joilla se sairaalakin siellä pyörii. Ja ilman hyviä talouselämän ym. johtajia ei koko kätynen Suomi pyörisi tämänkään vertaa. Kylläpä pääsis sultakin itku, jos itse joutuisit ameriikan malliin maksamaan itse kaikki palvelut. Ja koulutus on Suomessa lähes ilmaista, joten älyllä ja vaivalla voit sinäkin nousta joskus sinne "eliittiin", jota niin kadehdit. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että itsenäisyyden polesta taistelleet ovat juhlansa ansainneet. Mutta nyt ollaan kuitenkin 2000-luvulla.

• työtön ukko

Sain kirjoituksestasi sen käsityksen että Suomen sairaalat on rakennettu "eliitin verorahoilla". Haloooooooo!!!! Älä viitsi naurattaa!!!!!!
        Tottahan se on että he maksavat veroja kovasti mutta kyllä kymmenien tuhansien eurojen kuukausituloilla on vara maksaakin..ja kukahan heidänkin palkat on aikoinaan päättänyt, satutko tietämään sitä? No, minäpä sanon sen sulle. Itse he ovat sen päättäneet..tämä ihailemasi "eliitti"..prkl!!!

Lisäksi tämä "eliitti" käärii itselleen kymmenien miljoonien optiot milloin mistäkin voitoista jos et sitä vielä tiedä. Kyllä maailmalla ihmetelläänkin Suomen herrojen tähtitieteellisiä tuloja ja sitä että ei ole ihme jos maan asiat on päin persettä. Syy on yksinkertaisesti ja vain heissä miksi näin on.

Ja viittaan vielä kirjoittajaan joka oli jonottanut 5 tuntia lääkärissä niin hän puhuu totta. Se on tämänpäivän Suomessa aivan arkipäivää! Itse ilmeisesti kuljet yksityislääkäreillä mutta otappa huomioon että kaikilla ei ole varaa yksityisiin lääkäreihin..saati edes jokapaäiviseen ruokaan!
        Kyllä Suomessa olis "kirveelle töitä" ja koko se paskasakki ja "oman edun tavoittelijat" joita he lähes kaikki ovat...vaihdettava Arkadianmäeltä koska he eivät välitä tavallisesta kansalaisesta paskankaan vertaa. Omaa etua he ajattelevat eikä Suomen kansan etua. Turha sinun on puolustella tosiasioita!

PS. Koska ollaan jo 2000-luvulla niin sitä suuremmalla syyllä veteraanit ja lotat juhliin kuuluisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe