Mitä tapahtui?

juniu

Kaatuko tuo joku nainen vai mitä ihmettä..

16

6005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moilanen

Elitistilehmä lensi perseelleen...

• Optamus

kateellinen mäntti?

• moilanen
        Optamus kirjoitti:

kateellinen mäntti?

paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.

• Optamus
        moilanen kirjoitti:

paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.

että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.

• moilanen
        Optamus kirjoitti:

että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.

Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.

• Optamus
        moilanen kirjoitti:

Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.

Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!

• moilanen
        Optamus kirjoitti:

Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!

kuin myös :)

• hyvä hyvä

toivottavasti puku repeytyi, antakoon paikkansa veteraanille joka yksin kotona

• Optamus

Ääliö.

• olet
        Optamus kirjoitti:

Ääliö.

ääliö jos noita pukuja ihastelet.ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ VETERAANIT AINOAT OIKEAT VIERAAT LINNASSA HALLITUKSEN LISÄKSI.
        KEITÄ SAAMME KIITTÄÄ VAPAASTA KOTOMAASTA, MITÄ HEIDÄN ETEENSÄ TEHTY???????
        ITSE OLEN LÄHELTÄ SEURANNUT 86V VETERAANIA JOKA KANNAKSELLA AIKOINAAN TAISTELI,JOUTUI LÄHTEMÄÄN VIIPURISTA JNE JNE.
        LINNANJUHLAT PELKKÄ VITSI

• Optamus

Sotilaan olisi pitänyt SYÖKSYÄ auttamaan mutta se vaan seisoi kusi sukassa siinä. Mutta fiksua oli ettei kuvattu sen enempää eikä kommentoitu.

• dran

kadetti ole juuri MÄÄRÄTTY seisomaan paikallaan! eli oiekinhan se käskyjen mukana teki, kun seisoi paikallaan... mene itse kadettina sinne seisomaan ja riko sitten kameroiden ja koko Suomen edessä saamiasi määräyksiä! Varmasti olisi suurempi moka kun itse vieraan kaatuminen.

• Himpukka

Ja just loppui musiikkikin vielä siinä kohdassa että oikein kiinnittyi huomio siihen naisparkaan!

• wefaas

kuka kaatui?

• Kotisavu.

No siellähän kaatui sitten punaisen maton reunaan!
      Mutta se mitä vois tapahtua,sen voit lukea tuosta kotisavun specesta ja siellä linnan juhlien leipäpillerikoodi: http://spaces.msn.com/members/kotisavu/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      111
      4649
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4405
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      95
      1779
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1671
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1433
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      356
      1127
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1119
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      59
      992
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      948
    Aihe