Kaatuko tuo joku nainen vai mitä ihmettä..
Mitä tapahtui?
16
5965
Vastaukset
- moilanen
Elitistilehmä lensi perseelleen...
- Optamus
kateellinen mäntti?
- moilanen
Optamus kirjoitti:
kateellinen mäntti?
paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.
- Optamus
moilanen kirjoitti:
paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.
että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.
- moilanen
Optamus kirjoitti:
että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.
Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.
- Optamus
moilanen kirjoitti:
Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.
Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!
- moilanen
Optamus kirjoitti:
Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!
kuin myös :)
- hyvä hyvä
toivottavasti puku repeytyi, antakoon paikkansa veteraanille joka yksin kotona
- Optamus
Ääliö.
- olet
Optamus kirjoitti:
Ääliö.
ääliö jos noita pukuja ihastelet.ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ VETERAANIT AINOAT OIKEAT VIERAAT LINNASSA HALLITUKSEN LISÄKSI.
KEITÄ SAAMME KIITTÄÄ VAPAASTA KOTOMAASTA, MITÄ HEIDÄN ETEENSÄ TEHTY???????
ITSE OLEN LÄHELTÄ SEURANNUT 86V VETERAANIA JOKA KANNAKSELLA AIKOINAAN TAISTELI,JOUTUI LÄHTEMÄÄN VIIPURISTA JNE JNE.
LINNANJUHLAT PELKKÄ VITSI
- Optamus
Sotilaan olisi pitänyt SYÖKSYÄ auttamaan mutta se vaan seisoi kusi sukassa siinä. Mutta fiksua oli ettei kuvattu sen enempää eikä kommentoitu.
- dran
kadetti ole juuri MÄÄRÄTTY seisomaan paikallaan! eli oiekinhan se käskyjen mukana teki, kun seisoi paikallaan... mene itse kadettina sinne seisomaan ja riko sitten kameroiden ja koko Suomen edessä saamiasi määräyksiä! Varmasti olisi suurempi moka kun itse vieraan kaatuminen.
- Himpukka
Ja just loppui musiikkikin vielä siinä kohdassa että oikein kiinnittyi huomio siihen naisparkaan!
- wefaas
kuka kaatui?
- Kotisavu.
No siellähän kaatui sitten punaisen maton reunaan!
Mutta se mitä vois tapahtua,sen voit lukea tuosta kotisavun specesta ja siellä linnan juhlien leipäpillerikoodi: http://spaces.msn.com/members/kotisavu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972