Mitä tapahtui?

juniu

Kaatuko tuo joku nainen vai mitä ihmettä..

16

6025

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moilanen

Elitistilehmä lensi perseelleen...

• Optamus

kateellinen mäntti?

• moilanen
        Optamus kirjoitti:

kateellinen mäntti?

paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.

• Optamus
        moilanen kirjoitti:

paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.

että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.

• moilanen
        Optamus kirjoitti:

että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.

Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.

• Optamus
        moilanen kirjoitti:

Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.

Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!

• moilanen
        Optamus kirjoitti:

Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!

kuin myös :)

• hyvä hyvä

toivottavasti puku repeytyi, antakoon paikkansa veteraanille joka yksin kotona

• Optamus

Ääliö.

• olet
        Optamus kirjoitti:

Ääliö.

ääliö jos noita pukuja ihastelet.ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ VETERAANIT AINOAT OIKEAT VIERAAT LINNASSA HALLITUKSEN LISÄKSI.
        KEITÄ SAAMME KIITTÄÄ VAPAASTA KOTOMAASTA, MITÄ HEIDÄN ETEENSÄ TEHTY???????
        ITSE OLEN LÄHELTÄ SEURANNUT 86V VETERAANIA JOKA KANNAKSELLA AIKOINAAN TAISTELI,JOUTUI LÄHTEMÄÄN VIIPURISTA JNE JNE.
        LINNANJUHLAT PELKKÄ VITSI

• Optamus

Sotilaan olisi pitänyt SYÖKSYÄ auttamaan mutta se vaan seisoi kusi sukassa siinä. Mutta fiksua oli ettei kuvattu sen enempää eikä kommentoitu.

• dran

kadetti ole juuri MÄÄRÄTTY seisomaan paikallaan! eli oiekinhan se käskyjen mukana teki, kun seisoi paikallaan... mene itse kadettina sinne seisomaan ja riko sitten kameroiden ja koko Suomen edessä saamiasi määräyksiä! Varmasti olisi suurempi moka kun itse vieraan kaatuminen.

• Himpukka

Ja just loppui musiikkikin vielä siinä kohdassa että oikein kiinnittyi huomio siihen naisparkaan!

• wefaas

kuka kaatui?

• Kotisavu.

No siellähän kaatui sitten punaisen maton reunaan!
      Mutta se mitä vois tapahtua,sen voit lukea tuosta kotisavun specesta ja siellä linnan juhlien leipäpillerikoodi: http://spaces.msn.com/members/kotisavu/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe