Mitä tapahtui?

juniu

Kaatuko tuo joku nainen vai mitä ihmettä..

16

5959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moilanen

      Elitistilehmä lensi perseelleen...

      • Optamus

        kateellinen mäntti?


      • moilanen
        Optamus kirjoitti:

        kateellinen mäntti?

        paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.


      • Optamus
        moilanen kirjoitti:

        paskasakkia koko linna täynnä. "Johtaja, pääjohtaja, vuoristoneuvos, puheenjohtaja jne...".. suuri kultapossukerho kokoontuu taputtelemaan toisiaan selkään. Suurin osa linnassa olevista on joutavaa sakkia.

        että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.


      • moilanen
        Optamus kirjoitti:

        että lopetat katselun tähän paikkaan. Seuraavan kerran kun tulee hammassärkyä niin muista olla kiitollinen siitä että jotkut lahjakkaat kansalaiset opiskelevat hammaslääkäreiksi. Sama pätee muihin hengen jättiläisiin. Mutta kateus vie kalatkin vedestä.

        Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.


      • Optamus
        moilanen kirjoitti:

        Miten hammaslääkärit liittyy tähän nyt mitenkään? Toivoisin että tuolla olisikin lääkäreitä, sairaanhoitajia, lähihoitajia, enemmän veteraaneja, duunareita ym tämän maan tukipilareita, mutta itsenäsyyspäivänjuhlat on nykyään maataan palapalalta myyvän eliitin näyttäytymisjuhlat. Ja tiedoksi, olen kateudesta täysin kanssasi samaa mieltä, tosin voin sanoa sydämeni pohjasta etten ole näille linnassa porsasteleville pätkääkään kateellinen, minulla on sentään sielu tallella ja omatunto on puhdas.

        Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!


      • moilanen
        Optamus kirjoitti:

        Ja ettei tärkein unohtuisi: Oikein hyvää itsenäisyyspäivää!

        kuin myös :)


    • hyvä hyvä

      toivottavasti puku repeytyi, antakoon paikkansa veteraanille joka yksin kotona

      • Optamus

        Ääliö.


      • olet
        Optamus kirjoitti:

        Ääliö.

        ääliö jos noita pukuja ihastelet.ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ VETERAANIT AINOAT OIKEAT VIERAAT LINNASSA HALLITUKSEN LISÄKSI.
        KEITÄ SAAMME KIITTÄÄ VAPAASTA KOTOMAASTA, MITÄ HEIDÄN ETEENSÄ TEHTY???????
        ITSE OLEN LÄHELTÄ SEURANNUT 86V VETERAANIA JOKA KANNAKSELLA AIKOINAAN TAISTELI,JOUTUI LÄHTEMÄÄN VIIPURISTA JNE JNE.
        LINNANJUHLAT PELKKÄ VITSI


    • Optamus

      Sotilaan olisi pitänyt SYÖKSYÄ auttamaan mutta se vaan seisoi kusi sukassa siinä. Mutta fiksua oli ettei kuvattu sen enempää eikä kommentoitu.

      • dran

        kadetti ole juuri MÄÄRÄTTY seisomaan paikallaan! eli oiekinhan se käskyjen mukana teki, kun seisoi paikallaan... mene itse kadettina sinne seisomaan ja riko sitten kameroiden ja koko Suomen edessä saamiasi määräyksiä! Varmasti olisi suurempi moka kun itse vieraan kaatuminen.


    • Himpukka

      Ja just loppui musiikkikin vielä siinä kohdassa että oikein kiinnittyi huomio siihen naisparkaan!

    • wefaas

      kuka kaatui?

    • Kotisavu.

      No siellähän kaatui sitten punaisen maton reunaan!
      Mutta se mitä vois tapahtua,sen voit lukea tuosta kotisavun specesta ja siellä linnan juhlien leipäpillerikoodi: http://spaces.msn.com/members/kotisavu/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe