reductil

tietoa haluava!!!

tulin sattumalta tänne palstalle ja täällä puhutaan kovin otsikossa olleesta reductilistä...eli siis ilmeiseti on jokin laihdutusta tukeva lääke?millainen?miten ja mistä sitä saa?mitä maksaa?ja onko ihan oikeesti niin tehokas kuin täällä huhutaan....itse olen ollut paikkareissa ja sen jälkeen painoni on noussut ja laskenut mieletöntä vauhtia,enkä enään tiedä mitä on normaali syöminen. =( olis kiva jos täältä saisi avun.kiitos jo etukäteen vastanneille! =)

7

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandy

Lue edellisiä viestejä. Myös Googlen kautta löytyy paljon tietoa Reductilista. Reductilia saa ainoastaan reseptillä ja kuukauden paketti maksaa 79,02€. KELA korvaa osan vain, jos tietyt kriteerit täyttyvät.

• Syöppö

Kai Reductil auttaa parhaiten henkilöillä, jotka ovat ruokariippuvaisia. Kuten jotkut ovat riippuvaisia alkosta, huumeista tai pelaamisesta. Syödään, vaikka tiedetään, ettei tämä minulle hyvää tee MUTTA...Syödään masennukseen, huonoon oloon, yksinäisyyteen.. Reductil vaikuttaa aivojen serotoniini ja noradrenaliini tasapainoon. Aivan kuten vakavan masennuksen hoidossa. Itse olen omasta syömisestäni sitä mieltä, että vika on korvieni välissä. Ja Reductil on auttanut. En koko ajan mieti ruokaa ja syömistä ja mitä siellä jääkaapissa taas olikaan. Toisten lihavuus voi johtua jostain muusta.

• TonnikainenKeijukainen

Kuullostaa niin tutulta! Mielettömiä mielitekoja, palkitsemista, lohduttamista... addikti.
        Olen 161 pitkä ja varmasti jo yli 140kg painoa! Diabetes sukurasite, en vielä ole sairastunut onneksi kuitenkaan itse. Työssä joutuu paljon olemaan jaloilla ja ne on pian poikki-katki ja pinossa. Polvet hajoaa.
        Voiko näillä perusteilla saada kelalta korvausta?
        Viekö lääke tosiaan mielihalut pois?
        En voi uskoa todeksi.

• piitu
        TonnikainenKeijukainen kirjoitti:

Kuullostaa niin tutulta! Mielettömiä mielitekoja, palkitsemista, lohduttamista... addikti.
        Olen 161 pitkä ja varmasti jo yli 140kg painoa! Diabetes sukurasite, en vielä ole sairastunut onneksi kuitenkaan itse. Työssä joutuu paljon olemaan jaloilla ja ne on pian poikki-katki ja pinossa. Polvet hajoaa.
        Voiko näillä perusteilla saada kelalta korvausta?
        Viekö lääke tosiaan mielihalut pois?
        En voi uskoa todeksi.

kyllä hävii mielihalut ja turha mussutus.
        kelalta saa korvauksen lääkärinlausunnolla jos BMI yli 30 ja lisäks jotain sairauksia, TULES, diabetes, tms. pyydä lekurilta B-lausunto ja ano kelalta. muuten on tosi kallista 80 e/kk.mutta hintansa väärti.
        mulla oli ainakin viimeinen ojenkorsi. suosittelen.

• sama-läski
        piitu kirjoitti:

kyllä hävii mielihalut ja turha mussutus.
        kelalta saa korvauksen lääkärinlausunnolla jos BMI yli 30 ja lisäks jotain sairauksia, TULES, diabetes, tms. pyydä lekurilta B-lausunto ja ano kelalta. muuten on tosi kallista 80 e/kk.mutta hintansa väärti.
        mulla oli ainakin viimeinen ojenkorsi. suosittelen.

Siis on se jännä että pitäisi olla sairas ennenkuin aletaan hoitaa ongelmaa. Mulla on tuo hiivatin painoindeksi niin iso, ettei kohta mahdu mihinkään käyrään ja iso mummo kuollut diabatekseen, eno on beetikko, serkku... itselläni jatkuvasti koholla sokerit, mutta ei voi sanoa, että olisin vielä diabetikko.
        Oon varannut nyt lääkäri ajan ja paan sen ukkelin seinää vasten. Jos tuo vielä ehdottaa porkkanan pureskelu kurssia, mie työnnän sille porkkanan paikkaan jossa ei päivä paista.
        Oon niin täynnä tätä omaa pahaa oloani näiden läskien kanssa. Ja itseni muutenkin.

• reetta
        sama-läski kirjoitti:

Siis on se jännä että pitäisi olla sairas ennenkuin aletaan hoitaa ongelmaa. Mulla on tuo hiivatin painoindeksi niin iso, ettei kohta mahdu mihinkään käyrään ja iso mummo kuollut diabatekseen, eno on beetikko, serkku... itselläni jatkuvasti koholla sokerit, mutta ei voi sanoa, että olisin vielä diabetikko.
        Oon varannut nyt lääkäri ajan ja paan sen ukkelin seinää vasten. Jos tuo vielä ehdottaa porkkanan pureskelu kurssia, mie työnnän sille porkkanan paikkaan jossa ei päivä paista.
        Oon niin täynnä tätä omaa pahaa oloani näiden läskien kanssa. Ja itseni muutenkin.

Heippa kohtalon toverit
        Ihan ensin haluaisin tietää, miten sinun kävi siellä lääkärissä tämän lääke asian kanssa? Saito Reductiliä ja saitko kela korvauksen? Minä puhuin lääkärille marraskuussa lääkityksestä, mutta hän ei niitä minulle suositellut verenpaineen takia.Painoa on 110 ja verenpaineenn ala paine 100. Verenpaine laskisi painon myötä, muttä millä ihmeellä se paino sitten laskisi??!!Toivottavasti saan jonkun kuulolle

• resepti
        reetta kirjoitti:

Heippa kohtalon toverit
        Ihan ensin haluaisin tietää, miten sinun kävi siellä lääkärissä tämän lääke asian kanssa? Saito Reductiliä ja saitko kela korvauksen? Minä puhuin lääkärille marraskuussa lääkityksestä, mutta hän ei niitä minulle suositellut verenpaineen takia.Painoa on 110 ja verenpaineenn ala paine 100. Verenpaine laskisi painon myötä, muttä millä ihmeellä se paino sitten laskisi??!!Toivottavasti saan jonkun kuulolle

yksityiseltä lääkäriltä. Lupaa seurata verenpainetta. Itselläni alapaine on siinä 90-100
        vaiheilla ja olen syönyt yli 2 kk Reductilia. Mutta en ole lääkäri, joten älä luota täysin mielipiteeseeni. Jos huimaa tai pää särkee, LOPETA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe