Hanna Linnassa

tita

Kattelin Linnanjuhlien vastaanottoa ja huomasin kun Hanna astu sisään ja kätteli presidenttiparia. Siinä pukua ihaillessani kuulin, kuinka juontaja Tarmo Ropponen sanoi puvusta jotakin tyyliin "Hannalle ominainen goottityyli"!!! Eikö Tarmo Ropponen tiedä, että goottityyli ei ole lähelläkään Hannan ROCK-tyyliä!?? Hannalla ei ole minkäänlainen goottityyli. Tiedä sitten, onko Tarmo Ropposella jokin vääristynyt käsitys tyyleistä vai mikä puhehäiriö se oli, mutta se oli loukkaavaa!

Huomasiko joku muukin sen?
Mitä mieltä olette?

12

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........................

      puhui kylläkin Jaakko Selin, tuskin Tarmo Ropponen vanhempana ihmisenä edes tietää mikä on goottityyli.

    • ihan mielettömän

      hieno, juuri hannalle sopiva. Ei voisi olla paremmin hannalle sopivaa pukua kun se mikä nyt päällä ja värikin juuri sopiva hannalle!

      • tita

        Todellakin mielettömän kaunis puku, Hannan itsensä suunnittelema! Pukeudun itekin mustaan ja olin ihan täpinöissäni kun näin että Hanna pukeutui tyylinsä mukaisesti (:


      • Redrumm

        Oli se hannan puku hieno, ei se muuta voisi laittaakaan kuin mustaa :)


    • linnassa?

      aika monta hannaa suomessa niin ei heti leikkaa.

      • tita

        olisko vaikka pakarisen hanna. jos oot koskaan idols-ohjelmaan törmänny?


    • Faktaämmä

      Sori ny va, mut Hanna gaugana ROCK-tyylist. Se o enemminki wannabe hevari. Sor ny va

      • tita

        jokaisella mielipiteensä, mutta en nyt sanois noin. hannalla on oma tyylinsä, joka on lähimpänä rock-tyyliä, sanoisko että hanna on rokahtava. ei sitä tarvitse moittia lisäämällä mitään wannabe- ja hevarijuttuja, hevariudesta et taida näköjään tietää mitään!


    • tonttu

      Joo,Hanna ei kyllä todellakaan ole gootti,musiikkikin on kaukana siitä.Mutta olipa kyllä kauhea näky,näytti noidalta kun oli niin hirveen mustissaan

    • Liv

      Joo, huomasin saman, heti kun olin itse ehtinyt ihastella ja todeta ääneen, että vähän tuollainen gootti-tyylinen, hän sanoi melkein samat sanat tämä juontaja. Eli en siitä hermostunut, vaan olin samaa mieltä, vaikka tiedän, minkälaista tyyliä Hannan musa edustaakin. Ei minusta syytä loukkaantua, tyyli oli lievästi goottilainen (tai -mainen) ja todella kauniilta näytti.

      Ehkä hän vain tarkoitti, että tyyli sopi kauniisti ja viittasi vain lievästi siihen, että Hannan musiikki ei mitään iskelmää kuitenkaan ole.

      Että lepo vaan! :-)

    • Eki

      Ottakaas nyt ensin selville, mikä on GOOTTI! Ei se oo mikään rokkijuttu. Voi *piip* teidän kanssa, suomalaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe