olen itse nyt lukion viimeisellä luokalla. käyn keskisuurta lukiota, joka on yhdistetty kahdesta pienemmästä lukiosta. yhteishenki lukiossa on mitä on. on tietysti pienempiä ja suurempia kaveriporukoita, ja yleensäkin ihmisiä on joka lähtöön. olen mielestäni melko suvaitsevainen ihminen, mutta en kerta kaikkiaan voi sietää näitä kaikkia "perseennuolijoita/ylimielisiä/ mukamas muita parempia" ihmisiä, jotka mielestäni pilaavat koko ilmapiirin! esimerkkejä tulee monille varmasti mieleen lukuisia, jos on tähän kyseiseen ongelmaan törmännyt.
kommentteja!
perseennuolijat koulussa..yms.
3
647
Vastaukset
- tuollainen
TODELLISTA suvaitsevaisuutta kun et voi heitä sietää. Mitä se sinua liikuttaa jos joku on perseennuolija, koska itseäsi vartenhan siellä opiskelet etkä ketään muuta miellyttääksesi, vai kuinka.
Ja voin kertoa, että suurin osa niistä jotka toiset luokittelevat perseennuolijoiksi, ei sellaisia olekaan. Ovatpahan vain niin kiinnostuneita joistain asioista, että toiset heitä sellaisiksi luulevat. Kun olen joutunut sellaisiksi luulemieni kanssa tekemisiin, niin olen pian havainnut että kyse ei ole perseennuolennasta vaan erityyppisestä ihmisestä kuin itse olen.
Opettavainen kokemus, suosittelen sitä jo pelkästään suvaitsevaisuuden lisäämiseksi.- abi
tässä nyt ei ole kyse pelkästä opettajien nuolemisesta, vaan kyseiset tyypit nuolevat sellaisia opiskelijoita, joista on heille hyötyä. samalla he sitten puhuvat paskaa sellaisista, jotka eivät heitä miellytä/jotka he kokevat uhaksi itseään kohtaan jollain tavalla. (arvostetaan vain tiettyjä ihmisiä ) tämän kuvan minä olen asiasta saanut.
- yliopistossa
Sama touhu jatkuu yliopistossa. Jos osallistuu opiskeluaktiviteetteihin, saa ympärilleen perskärpästen lauman. Kun itsestä ei ole enää hyötyä, sittisontiaiset kyllä katoavat nopeasti. Hyttysiä ruokkii myös rahan haju. Iso kämppä tai isin vene takaa monta "ystävää" jotka katoavat ongelmien tullen.
Kannattaa noudattaa Sinuhen oppeja ja ajatella "Puheesi ovat vain kärpästen surinaa korvissani" tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145