Tiesittekö, että pussycat dollsit on oikeasti miehiä? Tällaista huhua liikkuu useilla nettisaiteilla. Spekuloinnit vaihtelevat hieman siinä, että ovatko kaikki bändistä, osa tai vain tietty jäsen alunperin miehiä.
Täytyy kyllä sanoa, että kun noita "tyttöjä" katsoo, niin en ihmettele yhtään vaikka olisivatkin(tai ovat joskus olleet). Tämä selittäisi hyvin ainakin bändin naurettavan nimen(ja imagon muutenkin). Tulee aika iso haloo, mikäli juttu pitää paikkansa ja totuus selviää suurelle yleisölle...
Kukaan muu kiinnittänyt huomiota asiaan?
(Ja idiootit voi jättää ne "niillähän on tissit"-kommentit kommentoimatta).
Pyssycat Dollsit on miehiä
4
1534
Vastaukset
- N21
Tissitki saa niin helposti ja pippelistä muotoillaan vötsaina jne..=) En ole laulajien naamoja nähny niin en osaa hahmottaa onko jotku niistä "entisiä miehiä"..=) Pitää ruveta tarkkaileen..
- hah
Ei kaikkee tarvi aina uskoo mitä sanotaan! Pieni kriittisyys ois kaikille hyväksi. Mut bändin nimestä olen samaa mieltä, ei ole paljon mielikuvitus lentänyt! :>
- lovex^
hah kirjoitti:
Ei kaikkee tarvi aina uskoo mitä sanotaan! Pieni kriittisyys ois kaikille hyväksi. Mut bändin nimestä olen samaa mieltä, ei ole paljon mielikuvitus lentänyt! :>
joo oon samaa mieltä ei kannata kaikkii uskoa mitä sanoo
- lovex^
tota mistä oot kuullu et noi pyssycatin laulajat ovat olleet miehiä no vaikka ne oliskin ollu miehiä niin ei se mua haittaa ja oon edelleen niitten fani kävi miten kävi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760