Kertokaapas kaikki parhaat vinkit miten nuo rakkulat hoidetaan ja miten niitä voisi ehkäistä? Vaiva on todella inhottava varsinkin kun tuppaavat uusiutumaan usein, alkaa mennä usko. Kiitos!
Huuliherpes
4
7786
Vastaukset
- .........
Syö b ja c-vitamiinia, älä stressaa. Koska stressi voi puhkaista rakkulan.. Tosiaan kaikki voiteetkin auttavat, kun rakko pääsee yllättään. Niillä selvitään.
- kokeillut
vielä rautalääkitys ja zovirax-voide: rauta ehkäisee ja zovirax hoitaa, unohtamatta berokkaa ja c-vitamiinia
- Antti
kokeillut kirjoitti:
vielä rautalääkitys ja zovirax-voide: rauta ehkäisee ja zovirax hoitaa, unohtamatta berokkaa ja c-vitamiinia
Mulle auttaa Vectavir voide parhaiten rakkuloihin, tuloksia näkyy jo 1-2 päivässä. Ja mikäli rakkulat osaa ennakoida esim. kutinasta ja voitelee kyseisen kohdan, saattaa rakkulat jäädä tulematta kokonaan. Zovirax ei mulle tehoa.
- ja taas...vaan ei enää!
Antti kirjoitti:
Mulle auttaa Vectavir voide parhaiten rakkuloihin, tuloksia näkyy jo 1-2 päivässä. Ja mikäli rakkulat osaa ennakoida esim. kutinasta ja voitelee kyseisen kohdan, saattaa rakkulat jäädä tulematta kokonaan. Zovirax ei mulle tehoa.
Mulla sama vaiva ja todettu et Zovirazx ei auta yhtään, mutta Vectavir kyllä, etenkin jos tajuaa rakkulan jo ennen sen syntymää. Vectavir hoitaa paljon nopeammin! Tärkeintä ettei päästä huulia rohtuun, heti jos näin käy, ni johan herpes napsahtaa. (Mulla takuuvarma keino hankkia se on viettää pari tuntia jäähallissa...) Yhteen aikaan mulla oli parin vkn välein??? Sain jopa jtn estonappeja joita voi hätätapaukses ottaa (iski kerran lähelle silmäluomea...mikä ei oo enää leikinasia) mut nappeja ei kannata jatkuvasti popsia tai tulee immuuniks.
Tosin yks aika mielenkiintonen seikka on, et oon jättäny keväällä sokerin ja valkoset jauhot veke ruokavaliosta ja kas! Herpes iskeny vaan yhden kerran viime kevään jälkeen?!?? (Silloin se iski siis melki parin vkn välein...) Oon kuullu vastaavaa muiltakin. Suosittelen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261