nii kuka se oli joka kaatu heti kättelynsä jälkee??????????tais kompatua pukuunsa...:)
kuka kaatu???????
7
4058
Vastaukset
- mitä tapahtui??
Itse ihmettelin, sattuiko pahasti... kelasin digiboksin kovalevyltä tuota ja näytti siltä kuin korko olisi pettänyt ja siitä luiskahtanut kumoon. Erityisen vakavalta homman sai näyttämään se että samaan aikaan pressapari käänsi katseensa kaatujan suuntaan samoin kättelijä joka suorastaan valahti kalpeaksi. Kiusallisen pitkän hetken jälkeen hän käänsi katseensa käteltäviin ja veti pelottavan väkinäisesti pepsoden hymyn. Minusta näytti että tuolla sattui vakavastikin. Iltalehti kuitenkin kirjoitti että kättely sujui kommelluksitta.
Huomasitteko kun hiemen ennen tuota tapausta vanhempi herra tallasi suoraan edessä kulkevan vanhemman rouvan laahukselle. Mamma kääntyi tosi äkäisesti ja oli vähällä mottasta, heh heh ;)- hölömö
se kapu mikä seiso siinä toloppaa vasten kun mummo veti lipat, nin ei kaverilla ilimekkään värähtännä, olpas kova jätkä.
- näkijä........
hölömö kirjoitti:
se kapu mikä seiso siinä toloppaa vasten kun mummo veti lipat, nin ei kaverilla ilimekkään värähtännä, olpas kova jätkä.
Kyllä kaverin silmät käänty, mutta kun ei se saa reagoida moiseen.
- hehehheheh
kyllä huomattiin tuo ärhäkkä mummo ja hän kirvoitti täällä meidän kotikatsomossa aidoimmat naurut.
- oli-
Oiva Toikan vaimo Inkeri Toikka
- Minä kaaduin
Minä kaaduin. Postimyynnistä ostamissani kengissä oli liian liukkaat pohjat. Palautan ne heti ensi arkena - niisähän on 14 vrk:n palautusoikeus, vai?
- tiedätkös
Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127- 501100
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182930Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu107831Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713