Jonne Aaron turhin

kutsuttu vieras

Aivan turha jätkä, mitä se siellä Linnassa teki?
Meikkaava typerännäkönen mukarokkari, joka jokaisessa haastattelussa kertoo, kuinka paha ja kurja lapsuus hänellä oli, kun asusteli mummolassa.

Jumankauta tässä maailmassa on miljoonia lapsia, jotka eivät koskaan saa elää kunnon lapsuutta saatika sitten vielä mummolassa! Ketuttaa tuollainen pikkuniljake, joka luulee olevansa nyt jotain suurta suomalaista.

Tiputtakaa nyt se tonttu täältä Ilta-Sanomista kiitos.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/tonttu/

13

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *ece*

      Paula Koivuniemi....Hanna Pakarinen...mm.

    • eok

      Olet vaan kateellinen Jonnelle kun et saanut itse kutsua...

      • .....

        hyvä vitsi tuo kateusviesti


      • dran

        miksi kaikki aina vedetään kateudeksi, eikö pieneen tyhjään kalloosi mahdu edes sellainen yksinkertainen ajatus, että mistä sinä pidät ei välttämättä ole toisen mieleen...onko se kauteutta!?

        mielestäni olisi voinut juhliin edes vähän enemmän sonnustautua, ihme kun ei tullut joillakin v*tun "rokkivaatteilla" paikan päälle!


    • Minä vain

      Jonne ei tosiaankaa ollut turha vieras!!!On se kivaa että sinne kutsutaan vähän nuorempiakin vieraita!!=)
      Oon samaa mieltä et oot vaan kateellinen!!!

      • ei kateudesta kyse

        no voi jee. siis kateudesta kaukana, nämä on kateusvastaukset on loistavia provoja ja tyypillisiä suomi24 palstan vastauksia, joihin ei voi sanoa enää mitään. Vastaanpa kuitenkin ja menen näihin provoihin, koska suututtaa kun väitetään kateelliseksi, kun ei sitä todellakaan ole! Tässä on kysymys siitä, ettei tuota Jonne Aaronia voi missään mielessä "ylistää" - hän ei ole tehnyt SUOMEN hyväksi ensinnäkään yhtään mitään. Mies, joka sepittää purkkapoppia ja on aina niin olevinaan herkkää miestä on todella tekopyhä ja naiivi.

        Vaihdan aina kanavaa, kun se neidin näköinen "rokkari" tulee johonkin ohjelmaan ja voi elämä, sitten kun pääsee ääneen siitä "vaikeasta" lapsuudesta niin ei voi kestää!

        Olen ammattini puolesta törmännyt lapsiin, joiden vanhemmat ovat alkoholisoituneita - lapsia, jotka karkaavat sos-lapsikylistä ja joilla on oikeasti vaikea lapsuus. Lapsia, jotka kaipaavat vanhempiaan ja tarvitsevat niitä.

        Se, että tämä kertoo pihamaalla leikkineensä mummolassa ja saunoneensa siellä kitara kanssa ei kyllä kuulosta lapsuudelta, joka tarvitsisi keneltäkään yhtään sääliä. Silti aina meikatuin silmin hän jaksaa jauhaa kuinka kamalaa oli.. että siitä selvittiin. Ihan kuin suomalaisia jaksaisi kiinnostaa aina hänen mummola-tarinansa.


      • jokuvaan
        ei kateudesta kyse kirjoitti:

        no voi jee. siis kateudesta kaukana, nämä on kateusvastaukset on loistavia provoja ja tyypillisiä suomi24 palstan vastauksia, joihin ei voi sanoa enää mitään. Vastaanpa kuitenkin ja menen näihin provoihin, koska suututtaa kun väitetään kateelliseksi, kun ei sitä todellakaan ole! Tässä on kysymys siitä, ettei tuota Jonne Aaronia voi missään mielessä "ylistää" - hän ei ole tehnyt SUOMEN hyväksi ensinnäkään yhtään mitään. Mies, joka sepittää purkkapoppia ja on aina niin olevinaan herkkää miestä on todella tekopyhä ja naiivi.

        Vaihdan aina kanavaa, kun se neidin näköinen "rokkari" tulee johonkin ohjelmaan ja voi elämä, sitten kun pääsee ääneen siitä "vaikeasta" lapsuudesta niin ei voi kestää!

        Olen ammattini puolesta törmännyt lapsiin, joiden vanhemmat ovat alkoholisoituneita - lapsia, jotka karkaavat sos-lapsikylistä ja joilla on oikeasti vaikea lapsuus. Lapsia, jotka kaipaavat vanhempiaan ja tarvitsevat niitä.

        Se, että tämä kertoo pihamaalla leikkineensä mummolassa ja saunoneensa siellä kitara kanssa ei kyllä kuulosta lapsuudelta, joka tarvitsisi keneltäkään yhtään sääliä. Silti aina meikatuin silmin hän jaksaa jauhaa kuinka kamalaa oli.. että siitä selvittiin. Ihan kuin suomalaisia jaksaisi kiinnostaa aina hänen mummola-tarinansa.

        syytetään sinua sitten ahdasmielisyydestä! tuskin jonne aaron itsekkään väittää olevansa suomen kovia kokenein lapsi. ompahan vain kertonut lapsuudestaan, kun siitä varmasti halutaan kysellä. keskity sinä vain työsi hyvin tekemiseen, sillä ne kovia kokeneet varmasti apua tarvitsevatkin. toivonpahan vain, ettei tuo sinun ahdasmielisyytesi tartu heihin.

        eikös niin niin, että pidät jonnea homostelijana, ja olet itse niin tosimies? täällä silti valitat ja kiroat kuin nurkkaan ajettu koira.

        tämä oli vain minun mielipiteeni sinusta :)


      • hehe
        jokuvaan kirjoitti:

        syytetään sinua sitten ahdasmielisyydestä! tuskin jonne aaron itsekkään väittää olevansa suomen kovia kokenein lapsi. ompahan vain kertonut lapsuudestaan, kun siitä varmasti halutaan kysellä. keskity sinä vain työsi hyvin tekemiseen, sillä ne kovia kokeneet varmasti apua tarvitsevatkin. toivonpahan vain, ettei tuo sinun ahdasmielisyytesi tartu heihin.

        eikös niin niin, että pidät jonnea homostelijana, ja olet itse niin tosimies? täällä silti valitat ja kiroat kuin nurkkaan ajettu koira.

        tämä oli vain minun mielipiteeni sinusta :)

        kun sanoo mielipiteensä Jonne Aaronista, että typerä turha jätkä on niin teinit alkaa haukkua sitä henkilökohtaisesti, joka sen sanoo:D

        ja vielä analysoivat minua ihan väärin.


    • Rinsessa69

      Jonne ei todellakaan ollut turha vieras. Jos ette tiedä asiasta mitään, niin ei tarvitse heti tuomita. Negative on tällä hetkellä yksi Suomen suurimmista vientivalteista. Japani on jo valloitettu ja pian alkaa taas uusi Saksan kiertue. Tarja Halonen osaa arvoistaa tällaista.

    • Rinsessa69

      Sitä paitsi miten Jonnen lapsuus liittyy tähän asiaan mitenkään? Kutsu Linnaan tuli musiikillisten ansioiden takia.

    • ~Tulienkeli~

      Ensinnäkin, "kutsuttu vieras", kasva aikuiseksi ja lopeta ruikuttaminen.. Tuo on todella halpamaista ja voin pahoin kuin luin viestiäsi. Jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseensä mutta henkilökohtaisuuksiin on turha mennä saati ruveta haukkumaan.
      Varsinkaan, jos et tse edes viitsi katsoa kun Jonne on televisiossa tms.
      Joten miten edes voisit tietää mitään hänestä. Sanoit myös Negatvien musiikkia purkkapallopopiksi; et ole tainut koskaan kyseisen bändiin tuotantoonm edes kunnolla tutustua..
      Negative on menestynyt kotimaan lisäksi myös laajalti ulkomailla ja vaikka heidän fanejaa ovatkin pääasiassa nuoret, kuuntelevat Negativea kaikenikäiset ihmiset.
      Ja eihän Jonne taustansa vuoksi sinne Linnaan päässyt. Ja satutko tuntemaan hänet henk. kohtaisesti kun siitä tunnut olevan niin kovin perillä vaikka et ikinä edes katso kun Jonne on tv:ssä...?! Hmmh..telepatiaa kenties...???
      Negative rules! :) Lisäksi Jonne on edustava ja erittäin mukava ihmeinen, näin pystyn sanomaan hänet oikeasti tavanneena..!

    • vähän

      Jonne oli lastenkodissa ei mummolassaan. Hän joutui joskus 14-vuotiaana lastenkotiin vanhempiensa alkoholinkäytön riistäytyessä kädestä. Jo tuon syyn kuullessani tiedän varmasti, että ei ole ollut nuoruus ruusuilla tanssimista. Eikä Jonne joka haastattelussa sitä tuo esille vaan ne toimittajathan sen tekee. Kyllähän se tosiasiat pitää asioista kertoa, eihän siitä tulis mitään jos esittäisi että ei ole muka ikinä tapahtunut elämässä vastoinkäymisiä.
      Jonne oli linnassa, koska presidentti oli ollut keikalla ja tykästyi Negativeen.

    • BLOOD IS LIFE

      Jonne ei ollu turhin vieras. Negative on glamrockyhtye ei purkkapop. Mitä sitten vaikka olis ollu rockvaatteet päällä ainakin olis miesten pukeutuminenkin erilaista ja onhan siellä ollu hoppareitakin lenkkarit jalassa. Ei Jonne o joka haastattelussa lapsuudestaan puhunu. Aamutvssä kun viimeks oli se puhu joulusta. Negativeä kuuntelee muutkin kun teinitytöt, teinitytöt vaan on isoin ja äänekkäin fanijoukko ja Negative saa teinityttöjen sukat pyörimään jalassa, nyt teinityttöjen sukat saa pyörimään jalassa se yks Olli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe