Onko mistään apua?Ajovalot eli lyhyet on todella
lyhyet.Ajovalo korkeudensäädin kyllä pelaa,eli
olen laittanut ne "nolla asentoon" .MInusta
valot näyttää liian lähelle...Tekis mieli ajaa
pitkillä kokoajan.Mutta kun on niitä vastaantulijoitakin....asiallisia neuvoja kiits.
almera sport deck 03
4
1172
Vastaukset
- allu
jos tuossa mallissa on projektiotyyppiset umpiot niin niissä on ollut jotain häikkää valotehon suhteen ja niitä on vaihdettu takuuna uusiin eli se malli jossa vilkun ja umpion lasi on yhtenäinen, vanhemmassa oli vilkku erillinen, tästä aiheesta taisi olla asiaa aikaisemminkin muistelisin.
- konkari..
Tyyppivika, umpio palaa pilalle. Menet takuuhuoltoon ja vaadit vaihdettavaksi takuuseen uusimman malliset umpiot.
- nainen vm61
Kiitokset Allulle ja Konkarille. Nyt on aika ensi viikolla umpioiden vaihtoon. Menee maahantuojan takuuseen. Ja maailmankuva kirkastuu lyhyilläkin valoilla :))))
- Nainen kanssa
Mulla oli samanlainen auto ja siinäkään ei valot toimineet.. Huollossa vaihdettiin ensin pelkät lamput, vaikka vika oli tiedossa ja kaikki osat piti vaihtaa. Miespuolinen kaverini meni autoni kanssa takaisin ja valitti uudelleen. Niin sitten vasta autooni vaihdettiin umpiot ym. tarpeelliset osat takuuseen. En ymmärrä autoista mitään ja minulle tuli tunne, että mua yritettiin viedä kuin "litran mittaa"..
Eli tarkista tai pyydä jotain ystävääsi tarkistamaan, että umpiot ja muut jutut on vaihdettu tai tietenkin olisi paras, jos itse osaisi katsoa.. Mä itse olen onneton näissä asioissa..
Sitten toinen asia on ruoste. Tarkista, ettei sinun autosi takalasin reunoilla ole ruostetta (on myös yleinen vika). Sain takaluukun maalauksen myös takuuseen. Tosin minulle ensin väitettiin, että olen jääraapalla peltiä naarmuttanut.
Jos autooni ilmeni jotain niin kysyin usein täältä neuvoa ja sain tosi asiallisia vastauksia ja siten tiesin mitä vaatia huollossa.. Kiitos siitä kaikille neuvoa antaneille..
Olen juuri vaihtanut autoa, mutta muistelen pikku nissukkaani lämmöllä..
Mukavia ajohetkiä ja kivaa talven jatkoa.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185