Haiseva hengitys!!

*epätoivoinen*

Eli mun ongelmanani on pahan hajuinen hengitys.
Olen melkein jo menettänyt toivoni..
Pesen hampaat aamuin-illoin ja joskus myös päivällä.syön purkkaa ruokailun jälkeen ja käytän hammaslankaa.ja harjana mulla on vielä sellanen "kieliharja" et kielikin tulee putsattuu.
Oon alkanu epäillä et onko syy ruuansulatuksessa."eikö vatsasta voi tulla hajuja?"
Koska suusta se ei varmaankaan johdu.
harmittaa oikeesti kun tulee sellanen epäsiisti olo ja sosiaalinen elämäkin kärsii ainakin välillä tulee sellanen olo ettei tee mieli jutella kun itekkin haistaa jo valmiiks et hengitys haisee.. :( (en polta)

neuvoja ja kokemuksia miten hoiditte samanlaisen ongelman,Kiitos!

8

1059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydä

hammaslääkärissä. Ongelma voi johtua jostakin piilossa olevasta reiästä, tai muusta tulehduksesta suussa. Kyllä sen saa hoidettua, kunhan vaan ensin tietää, että mitä alkaa hoitamaan.

Tsemppiä :)

• Tare

Tai kielesi on likainen siinä on paljon bakteereja jotka haisee.. osta hammas harja jossa on kielen peru puoli myös, kyl auttaa vaikka ei olisi pelkästään kielen syy hajuun

• tunkija

lueppas teksti kunnolla, hän juuri KÄYTTÄÄ sellaista mainitsemaasi harjaa koko ajan.

• jakewild

Syö vitamiineja.

• asd

Mulla vähän sama ongelma, mutta haistaako sen aina, vai miten sen tietää, että haiseeko hengitys ? Kun en itse haista, mutta joskus kaveri sanoo, että haisee. Pesen hampaat aamulla & illalla, purkka ruokailun jälk.

• klöntit

ne haisee. mullakin hais ennen just tollai henki, mutta sittenkun huomasin että suuhun ilmestyy semmosia valkoisia haisevia klönttejä jostain, ja sitten tajusin että näähän mun hengenkin haistattaa. ne on paskaa jota on tarttunut kita tai nielurisoihin ja sitten mädäntyny.

• puskakemisti

Juu, meidän kemian opettajalla hais yläasteella hengitys kans ainakin kolmen pulpettirivin päähän. Oli juonnu sisuskalunsa paskaks. Et mitäs ryyppäät niin paljon. Sen siitä saa...

• Palle_Ankaa'a

Aamulla un heräät, meet peseen hampaita (toivonmukaan), niin harjaa myös kieli aika hyvin siitä päältä, muttei alta eikä liian takaa tai sää oksennat sinne lavuaarii xD. Sitten sun kieles puhdistuu kaikesta syljestä, mädästä ym. bakteereistä, mitkä on lojunu sun kieles päällä koko yön sun nukkuessa. Sun Kieles raikastuu ja hengityskin samaten. Tää on vaa yks neuvo, mut sitte on myös ne mynthoonit sunmuut pastillit mutta niitä kun napsii tarpeeks monta samana päivänä niin alkaa pierettää koko aika taukoomatta ja koulussaki joutuu pidättelee pieruu suolistossa ku istuu siin penkil ja kauheet paineet ja sit ku se alkaa pärisemää ni kaikki nauraa katketaksee, on muute hyvä jos ne katkee ni ne ei voi kertoo muille xDxDxD :D:D:D:D:L

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      53
      5650
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      72
      2741
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1990
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1826
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      159
      1811
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1753
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1518
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1151
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1139
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      956
    Aihe