MIKSI SERIFFI POISTELEE TOPICEJA?

Vastauksia ja sassiin!

Mihin hävisi 'Impolassa pamahti'? Miksi tämän yhden henkilön viestit poistetaan välittömästi?

18

1479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei ole velvollisuutta perustella poistojani, mutta vastaanpa kuitenkin. Itse en ole tuota Impolassa pamahti topicia poistanut, sen on tehnyt ilmeisesti ylläpito poistopyyntöjen johdosta.

      • no kiitos tästä!

        tuon porkassa pamahti voisi myös heittää saunan taakse, ei pidä edes paikkaansa! impolan homma ilmeisesti piti.


      • -Sherwood-Mediat-EJsvP

        Vaikka niin olisikin toimintasi on kuvottavaa minua kohtaan....


      • -Sherwood-Mediat-EJsvP kirjoitti:

        Vaikka niin olisikin toimintasi on kuvottavaa minua kohtaan....

        Olet itse aiheuttanut sen sääntöjen rikkomisellasi, että tekstejäsi ei palstalla suvaita. Varoitin sinua jo paljon aiemmin, että jos sääntöjen rikkominen ei lopu, niin tuloksena on kirjoituskielto palstalle, samaa mieltä ovat useat sheriffit ja ylläpitokaan ei varmasti katso hyvällä sääntörikkomuksiasi. Olet ollut bannissakin useamman kerran, joten koska otat opiksesi? Teet vain hallaa oikeasti uskoville.


      • materiaalia?
        riina00 kirjoitti:

        Olet itse aiheuttanut sen sääntöjen rikkomisellasi, että tekstejäsi ei palstalla suvaita. Varoitin sinua jo paljon aiemmin, että jos sääntöjen rikkominen ei lopu, niin tuloksena on kirjoituskielto palstalle, samaa mieltä ovat useat sheriffit ja ylläpitokaan ei varmasti katso hyvällä sääntörikkomuksiasi. Olet ollut bannissakin useamman kerran, joten koska otat opiksesi? Teet vain hallaa oikeasti uskoville.

        kohta tämäkin topic lentää avaruuteen....se on varmempaa kuin joulupukin tulo..


      • vastaappa
        riina00 kirjoitti:

        Olet itse aiheuttanut sen sääntöjen rikkomisellasi, että tekstejäsi ei palstalla suvaita. Varoitin sinua jo paljon aiemmin, että jos sääntöjen rikkominen ei lopu, niin tuloksena on kirjoituskielto palstalle, samaa mieltä ovat useat sheriffit ja ylläpitokaan ei varmasti katso hyvällä sääntörikkomuksiasi. Olet ollut bannissakin useamman kerran, joten koska otat opiksesi? Teet vain hallaa oikeasti uskoville.

        onko tuo teksti jota eräs ihminen surutta jakelee, sinun kirjoittama?


      • vastaappa kirjoitti:

        onko tuo teksti jota eräs ihminen surutta jakelee, sinun kirjoittama?

        Sen verran voin nyt sanoa, että suurin osa mitä tuo häirikkö kirjoittelee on valheita. Hän on mustamaalannut minua siitä saakka kun sheriffiksi pääsin, kirjoitellut valheita, levittänyt perättömiä juoruja, aiheuttanut suuria ongelmia palstalla, rikkonut sääntöjä jatkuvasti, aiheuttanut hyvin paljon lisätöitä sekä minulle, että ylläpidolle jne.


      • että.
        riina00 kirjoitti:

        Sen verran voin nyt sanoa, että suurin osa mitä tuo häirikkö kirjoittelee on valheita. Hän on mustamaalannut minua siitä saakka kun sheriffiksi pääsin, kirjoitellut valheita, levittänyt perättömiä juoruja, aiheuttanut suuria ongelmia palstalla, rikkonut sääntöjä jatkuvasti, aiheuttanut hyvin paljon lisätöitä sekä minulle, että ylläpidolle jne.

        joku voisi niitata hänet kunnolla jos kävelee kadulla vastaan tai, että kukaan ei auttaisi häntä jos hän makaa kadunpohjalla puolikuolleena ja ansaitsisi kuolla sinne?


      • edessä
        riina00 kirjoitti:

        Sen verran voin nyt sanoa, että suurin osa mitä tuo häirikkö kirjoittelee on valheita. Hän on mustamaalannut minua siitä saakka kun sheriffiksi pääsin, kirjoitellut valheita, levittänyt perättömiä juoruja, aiheuttanut suuria ongelmia palstalla, rikkonut sääntöjä jatkuvasti, aiheuttanut hyvin paljon lisätöitä sekä minulle, että ylläpidolle jne.

        en mielestäni saanut vastausta kysymykseeni..


      • ojanpohjalla
        että. kirjoitti:

        joku voisi niitata hänet kunnolla jos kävelee kadulla vastaan tai, että kukaan ei auttaisi häntä jos hän makaa kadunpohjalla puolikuolleena ja ansaitsisi kuolla sinne?

        eikä kadun...


      • että. kirjoitti:

        joku voisi niitata hänet kunnolla jos kävelee kadulla vastaan tai, että kukaan ei auttaisi häntä jos hän makaa kadunpohjalla puolikuolleena ja ansaitsisi kuolla sinne?

        Olen sanonut, että jos hän joskus makaisi kuolleena ojan pohjalla, niin häntä ei kovin moni auttaisi, olen myöskin sanonut, että on varmasti useita jotka tahtoisivat niitata häntä, koska silloin yli 1,5vuotta sitten hän aiheutti palstalla vielä enemmän närää kuin nykypäivinä. Mutta kuten jo aiemmin sanoin niin hän vääristelee lähes kaikkea sanomaani, yrittää tahallaan mustamaalata minua sekä useita useita muita sheriffejä.


      • nyt alkaa menemään yli
        riina00 kirjoitti:

        Olen sanonut, että jos hän joskus makaisi kuolleena ojan pohjalla, niin häntä ei kovin moni auttaisi, olen myöskin sanonut, että on varmasti useita jotka tahtoisivat niitata häntä, koska silloin yli 1,5vuotta sitten hän aiheutti palstalla vielä enemmän närää kuin nykypäivinä. Mutta kuten jo aiemmin sanoin niin hän vääristelee lähes kaikkea sanomaani, yrittää tahallaan mustamaalata minua sekä useita useita muita sheriffejä.

        riina sanoi: 'että on varmasti useita jotka tahtoisivat niitata häntä'

        tuo alkaa menemään hieman yli..rivien välistä voi lukea kuka mitä haluaa..


      • nyt alkaa menemään yli kirjoitti:

        riina sanoi: 'että on varmasti useita jotka tahtoisivat niitata häntä'

        tuo alkaa menemään hieman yli..rivien välistä voi lukea kuka mitä haluaa..

        Ei kannata ryhtyä lukemaan rivien välistä, se aiheuttaa väärinkäsityksiä. Joka tapauksessa tuostakin mitä sanoin hänelle kirjoittaneeni on yli 1,5vuotta aikaa.


      • ...
        no kiitos tästä! kirjoitti:

        tuon porkassa pamahti voisi myös heittää saunan taakse, ei pidä edes paikkaansa! impolan homma ilmeisesti piti.

        Tuosta porkan jutusta en tiedä, mutta Impolan juttu on totta. Itse olin impolassa ku pamahti..


      • porkkalainen
        ... kirjoitti:

        Tuosta porkan jutusta en tiedä, mutta Impolan juttu on totta. Itse olin impolassa ku pamahti..

        ei ole porkassakaan pamahtanut...


    • jorkkeli

      nuo uskontojeesustelut kuuluu ihan eri paikkaan ku pori-osiolle. mä sanoisin samat sanat tollasille kiihkoilijoille mistä ei ota mitään selvää. pois täältä.

    • vastata

      miksi 'impolassa pamahti' poistettiin? ellei vastausta kuulu tänään, on aivan selvää että topicin poisti seriffi!

      • Voin olla melko varma, että ylläpito ei tähän vastaa. Ja voin melkeinpä vastata ylläpidon puolestakin, ylläpidon mielestä todennäköisesti viesti rikkoi sääntöjä ja siitä tuli useita poistopyyntöjä. Jos tahdot tarkemman vastauksen ylläpidolta itseltään, niin kehoittaisin ottamaa suoraan yhteyttä ylläpitoon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe