jatka samaa rataa, ja hävitä jsvp:n iki-ihanat raamatun lainaukset... :D
hyvä riina!!!
9
1088
Vastaukset
- kehiin
Kahvisto pysyy porilaiset.com:ssa vaan ja nuoleskelee niiden nössöjen pikkupeppuja.
- Kahvistof
Nimettömänähän on hyvä laukoa kaikenlaisia tölväyksiä ja vielä väärälle henkilölle oikealla nimellä. Hauskaa taas kuulla tuota lapsellisen omituista vineämistä.
- bilehile
Itsekseni olen ihmetellyt miten joku jaksaa valvoa tällaisia olemattomia juttuja joita tällä palstalla tuntuu olevan.. Kiitos Riinalle kun valvoo!! Onkohan muut kaupunki palstat samanlaisia??
Sitäpä olen itsekin useasti pohtinut, varsinkin kun kiitosta tässä hommassa saa hyvin harvoin. Tätäkin palstaa olisi huomattavasti helpompi valvoa, ellei täällä olisi erästä häirikköä. Yleensä tämänkin palstan valvonta on hyvin helppoa ja häirikköviestejä tulee harvoin, lähiaikoina niitä on tuntunut vain tulevan hyvin paljon enemmän kuin normaalisti.
- kö?
riina00 kirjoitti:
Sitäpä olen itsekin useasti pohtinut, varsinkin kun kiitosta tässä hommassa saa hyvin harvoin. Tätäkin palstaa olisi huomattavasti helpompi valvoa, ellei täällä olisi erästä häirikköä. Yleensä tämänkin palstan valvonta on hyvin helppoa ja häirikköviestejä tulee harvoin, lähiaikoina niitä on tuntunut vain tulevan hyvin paljon enemmän kuin normaalisti.
Jos tääl olis joku muu valvoja niin tää palsta olis paljon parempi!Voisit riina vähän rankemmalla kädellä poistella viestejä...
- bilehile
Uusia viestejä pori 183, seuraavana kokkola 37, valtaosalla alle 20... Ehkä osan kannattaisi hankkia muutakin elämää..
- samaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=bilehile&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=8&em=12&ey=2005&hpp=25
Hmm... Yli 600 viestiä pelkästään tänävuonna! Käyhän välillä vaikka kävelyllä. - .........
samaa... kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=bilehile&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=8&em=12&ey=2005&hpp=25
Hmm... Yli 600 viestiä pelkästään tänävuonna! Käyhän välillä vaikka kävelyllä.Vain 158viestiä tänä vuonna. Mistä ihmeestä kekseit tuon yli 600viestiä? Nuo yli 600viestiä oli muutaman vuoden ajalta. Kannattaisiko opetella lukemaan ennenkuin tuollaisia täällä lausuu?
- vaan
......... kirjoitti:
Vain 158viestiä tänä vuonna. Mistä ihmeestä kekseit tuon yli 600viestiä? Nuo yli 600viestiä oli muutaman vuoden ajalta. Kannattaisiko opetella lukemaan ennenkuin tuollaisia täällä lausuu?
mutta eiköhän pointti tullut kuitenkin selväksi;)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483