eli haluisin tietää kyseisen aseen huonot ja hyvät puolet, omat mielepiteenne ja onko vaikea virittää.
kiitti jo etukäteen
TM sig 552 (aeg)
7
837
Vastaukset
- sig myynnissä
Elikkäs itse pidän ko aseesta, sitä ei saa mitenkään tielle ja on muutenkin kompaktin kokoinen.
Hyvää:
Pieni
mielestäni hieno
mielestäni hyvä tukki
huonoa:
-lippaat pieni kapasiteettisia(asia korjaantuu sigin normaaleilla reguilla)
Virittämisestä en tiedä, koska en ole asettani virittänyt. Mutta tuskin se vaikeampaa kuin muitteen aseitten virittely. Suosittelen.
Itselläni sattuu olemaan myynnissä:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24557842 - Reiska
Sigien taittotukit kuulemma katkeaa helposti. Aseen virittäminen ei ole vaikeaa jos osaa purkaa mecha boxin ja tuntee osien tarkoituksen.
- LOL
Taidat puhua paskaa!
itse en ole kuullut ,että kenelläkään olisi mennyt rikki! kyllä se kestää jos siitä osaa pitää huolta! prkl! - Reiska
LOL kirjoitti:
Taidat puhua paskaa!
itse en ole kuullut ,että kenelläkään olisi mennyt rikki! kyllä se kestää jos siitä osaa pitää huolta! prkl!Monista paikoista oon lukenu että sigien tukit katkeaa jos ne tippuvat/-kolahtaa tukki edellä johonkin, tai kaatuu vaikka päälle toisin kuin muissa tattotikki aseissa.
- sigin omistaja
Reiska kirjoitti:
Monista paikoista oon lukenu että sigien tukit katkeaa jos ne tippuvat/-kolahtaa tukki edellä johonkin, tai kaatuu vaikka päälle toisin kuin muissa tattotikki aseissa.
Omasta sigistäni en ole tukkiani saanut rikki vaikka onkin tippunut suoraan asfaltille. Kyllä se tukki kestää sen minkä pitääkin. Sitä ei ole tarkotus paiskoa pitkin seiniä. Tottakai taittotukit ovat heikompia kuin täystukit, mutta kun käytää taittotukkia normaalisti se kestää hyvinkin.
- LOL
sigin omistaja kirjoitti:
Omasta sigistäni en ole tukkiani saanut rikki vaikka onkin tippunut suoraan asfaltille. Kyllä se tukki kestää sen minkä pitääkin. Sitä ei ole tarkotus paiskoa pitkin seiniä. Tottakai taittotukit ovat heikompia kuin täystukit, mutta kun käytää taittotukkia normaalisti se kestää hyvinkin.
itsellänikin on tämä ase!
sigin omistajat ei puhu paskaa ne puhuu jotka ei siitä tiedä mitään! - Reiska
sigin omistaja kirjoitti:
Tarkoitan että sigien tukit ovat heikompia kuin muiden taittotukki aseiden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1475658Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314042Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442352Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312248- 242083
- 431945
- 111914
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h241904