Onko kenelläkään kokemusta sähköperämoottorista?
Kestääkö tiivisteet kuinka monta vuotta, tai pääseekö merivesi sisuksiin parissa vuodessa?
Kuinka suuri työntövoima tarvitaan hyljejollaan, riittääkö 13 kg vai pitäisikö olla 20 kg?Suotavaa olisi että myös pienellä vastatuulella pystyy ajamaan.
Sähköperämoottorin ikä ja kestävyys
1
674
Vastaukset
- ikuisuuteen
Ei ole kokemusta, mutta sähköperämoottoria ei yleensä säilytetä vedessä, joten en muista koskaan kuulleeni veden pääsyn olevan ongelma.
Työntövoiman tarve riippuu mitä vauhtia haluaa päästellä. Pikku jollaan riittää hyvin pienikin teho, sillä moottorilla ei venettä kuitenkaan saa liukuun ja vene kulkee max runkonopeuttaan pienelläkin teholla.
Teho korreloi suoraan virran kanssa, joten mitä suurempaa tehoa käytetään sitä vähemmän aikaa akku kestää. Yleensä valmistaja ilmoitaa tarvittavan akun kapasiteetin siten että puoliteholla ajelee kuutisen tuntia ja täydellä pari.
Jos meinaat ajella talvella, selvitä kuinka muoviosat kestävät pakkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057