Lopetin Zoloftin 10 pv sitten ja nyt tulee kamalia väsymys/huimaus/Pyörrytys/pahoinvointi kohtauksia.
Itse olen miettinyt voiko ne olla jotain paniikkikohtauksia jotka uudelleen nostavat päätään kun lääkitys on pois, vai olisiko ne pikemminkin lopetuksen sivuoireita??
Kertokaa mielipiteitänne jos on kokemusta tai olette kuulleet näistä lopetusvaiheen oireista!
KIITOS!
Huimaus/pyörrytyskohtaukset
Paniikkia vai lopetuksen si...
3
644
Vastaukset
- Nimetön
Mulla alkoi viekkarit about reilun viikon päästä lopettamisesta,huimausta ja sähköiskun kaltaisia tuntemuksia päässä.
- kokenut, mutta eri lääkkeellä
kyllä nuo ovat aivan selviä vieroitusoireita!
- minni-79
Itse olen kärsinyt paniikkihäiriöstä nyt n. 8 vuotta. Söin ensimmäisen vuoden lääkkeitä ja tämän jälkeen en ole lääkkeitä tarvinnut. Nyt kuitenkin tänä syksynä olen kokenut samanlaisia tuntmuksia kuin sinä. Ei varsinaisia kohtauksia, mutta sinnepäin. Voi siis olla että eivät johdu lääkityksen lopettamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954