näin alhaalla. Miksi, voi miksi en malta pysyä poissa täältä? Sellaista skeidaa ettei mitään rajaa ja nykyään täytyy osata jo palstan höyrypäistä sanastoakin ymmärtääkseen juttuja. Miksi minä idiootti silti, kerta kerran jälkeen, palaan tällä viheliäiselle palstalle?
palstan taso ei ikinä
6
363
Vastaukset
- vähän
samanlainen, kun viinanhimo. Oi miksi?
- Ransupoika
kuin käteenveto. Millään ei malta olla vetämättä!
Olen myös sitä mieltä että palstan taso on laskenut. - Oikolukija
Ransupoika kirjoitti:
kuin käteenveto. Millään ei malta olla vetämättä!
Olen myös sitä mieltä että palstan taso on laskenut.Aloitan taas joulun jälkeen säännöllisen raportoinnin.
- tietysti
... palstan asiantuntijoiden kommentteja päivän markkinatilanteesta ja tehdä ostopäätöksesi/ostamattajättämispäätöksesi niiden pohjalta.
- .....
Syksyllä palstan taso -70%
- haavaa tee
"Miksi, voi miksi en malta pysyä poissa täältä? Sellaista skeidaa ettei mitään rajaa ja nykyään täytyy osata jo palstan höyrypäistä sanastoakin ymmärtääkseen juttuja. Miksi minä idiootti silti, kerta kerran jälkeen, palaan tällä viheliäiselle palstalle?"
Olet idiootti!
Seura tekee kaltaisekseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770