Jotkut ihmiset syntyvät maailmaamme pieniksi ihmisiksi - sitä kaikkien ei ole helppo arvostaa. Löysin yhden sivun missä luki näin:
" Heikko tuntemus omasta koostaan huolimatta, ihminen voi kasvaa joka 2 m joka on huomattavan erikoista. Kaikkien vanhempien geeneissä on tutkitusti soluja jotka yhtyvät heldelmöityksessä ( = Lapsen kasvu eristäytyy ). Synnytyksen jälkeen tai ennen synnytystä neuvolassa ennustetaan lapsen tuleva pituus suurinpiirtein.
Ikäluokkien pituus suurinpiirtein:
1 - 2 luokkalaiset: 98 - 120 cm
2 - 3 luokkalaiset: 125 - 130 n. cm
3 - 4 luokkalaiset: 132 - 139 n. cm
4 - 5 luokkalaiset: 142 - 148 cm
5 - 6 luokkalaiset: 150 - 155 cm
Ala-asteilla on tunnetuinta : Koulu kiusaaminen pituudesta. Tutkitusti se heikentää vastustus kykyä, mutta nostaa omapitäväisyyttä. "
Siinä se tärkein oli. Itse olen 6 luokalla ja olen vasta 142 cm!
Pituus ja omapitäväisyys
10
805
Vastaukset
- joku vaa
masennu vaik ootki vast 142 sä oot vasta kuudennel sä kasvat viel... mä oon 153 enkä kasva enää oon 18... mul on vittuiltu mun pituudest mut ei saa masentuu jos on sinut ittensä kans ja muut näkee sen ni mikään ei enää lannista... hyvät jatkot ja hyväää jouluu ja uutta vuotta...
- normaali pituinen
Lukekaa kirjoitti:
vaikka tämä: http://www.shortsupport.org/Research/samaras.html
:D :D :D Onneksi olen lyhyt.No asissa itse tuo ei tosiankaa pidä paikkaansa , että lyhyemmät elävät kauemmin. Se on sillain , kun joillakin tuo kasvaminen ei vain tahdo loppua ku on joku hormooni häiriö nii he kuolevat aikaisessa eli tuo ei liity tuohon mitenkää oletko lyhyt, että eläisit normaalia kauemmin.
- pitkä ja kaunis
normaali pituinen kirjoitti:
No asissa itse tuo ei tosiankaa pidä paikkaansa , että lyhyemmät elävät kauemmin. Se on sillain , kun joillakin tuo kasvaminen ei vain tahdo loppua ku on joku hormooni häiriö nii he kuolevat aikaisessa eli tuo ei liity tuohon mitenkää oletko lyhyt, että eläisit normaalia kauemmin.
Kerrankin joku täällä nuorten palstalla hoksaa jotain... Hyvä homma! :)
Olen muuten lukenut jostain sellaisen yleistyksen, että pitkät ihmiset ovat lyhyitä älykkäämpiä :O - dsdsd
pitkä ja kaunis kirjoitti:
Kerrankin joku täällä nuorten palstalla hoksaa jotain... Hyvä homma! :)
Olen muuten lukenut jostain sellaisen yleistyksen, että pitkät ihmiset ovat lyhyitä älykkäämpiä :OEn ole mikään kirahvi-sotanorsu itsekään. :)
- ...
dsdsd kirjoitti:
En ole mikään kirahvi-sotanorsu itsekään. :)
kirahvi-sotanorsu... mee hoitoon.
- emma
ite olin kutosella tuon 169 cm ja eihän pituudelleen mitään maha.
etkä sä mikään liian lyhyt oo :)
- että mitäs siihen sanot
älä valita! sulla on vielä aikaa! mulla ei!!! vittu ku vielä kasvaisin ees 20cm nii olisin normaali ihminen
- dddd
normaali ihminen? minusta ainakin on tärkeempää että on terve ja kaikkee muuta semmosta. etkä silti ees oo ihan älyttömän lyhyt. Mäkin oon ysillä,ja oon kyllä paljo lyhyempi kun sinä. Mutta mä en jaksa valittaa semmosista asioista joihin en voi vaikuttaa,koska se on ihan turhaa.. Joten mielummin iloitsen siitä ettei oo mitään vakavia sairauksia jne.
- Minää
mikä ihmeen haloo itse olen ysillä ja n.150 cm pitkä... no joo vähän on sellaisia tilanteita, että paparit varmaan oot 15..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963