Oli kyllä kauhee katsella, kun jotkut naiset olivat ahtaneet itsensä liian kireisiin olkaimettomiin juhlamekkoihin! Läskit/löysä nahka tursusivat yli äyräiden! Kauheaa katseltavaa! Erityisesti jokut vanhemmat naiset olivat pukeutuneet hiukan liian paljastavasti...Noh pääsivät sentään näyttämään kuinka paljon paikat jo roikkuvat. Sillehän emme voi mitään,että jotkut ihmiset eivät vain osaa pukeutua vartalolleen sopivalla tavalla.
Olkaimettomat juhlapuvut!
2
734
Vastaukset
- samaa mieltä!
Ja lisäksi olisivat saaneet useat valita puvun jossa on hihat, kun osalla eukoista roikku käsivarsien löysät kun jokkut kanan "hetulat". Tuntuu että suunittelijat koittaa vaan tehdä mitä upeimmat puvut julkisuuden takia, kuitenkaan ottamatta huomioon siitä kuka pukua päällään kantaa. Kyllä meinas melkein itku tulla kun kattelin!!!!
- Hihallinen
Näitä naisten roikkuvia käsivarsia kutsutaan "alleiksi" kuulemma Alli olikohan se nyt Alli Paasikiven mukaan. (Joka tapauksessa jonkun entisen presidentin Alli-nimisen puolison mukaan). Hän piti kovasti hihattomista leningeistä, eikä välittänyt roikkuvista nahoista. Sama juttu joka vuosi, ei mitään itsekritiikkiä monellakaan linnanjuhlijalla. Kyllä pukusuunnittelijan täytyisi ottaa huomioon pukua käyttävän naisen vartalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275