Kyllä ne selvästi ovat taas lähteneet alaspäin.
http://www.bof.fi/fin/5_tilastot/5.1_Tilastografiikkaa/5.1.2_korot/
koroissa selvää laskutendenssiä
5
443
Vastaukset
- omistusasukas
Entä tammikuussa? Ensi kesänä? Vuoden päästä?
Korot ovat edelleen historiallisen alhaisella tasolla, mutta kyllä ne varmasti sieltä vielä joskus nousevat!
Et kai sortunut mitoittamaan lainasi maksukykyä tälle korkotasolle?? Moinen moka olisi sama kun hirttoköytensä rasvaisi!!
Itse lainaa hakiessani pari vuotta sitten laskin kipurajaksi 7% koron. Nyt lainapääoma on jo siitä lyhentynyt, joten ei paljon purista onko kuukauden euribor 2,6 vai 2,8% tällä viikolla.- omassa asuva
Maksan lainaa aika vähän kuukaudessa (moni voisi jopa sanoa liian vähän) jotta voin sitten tarvittaessa kiristää, mutta toisaalta koronnousukaan ei tuo ahdinkoa. Kaikki mahdolliset bonukset ja veronpalautukset ja vastaavat pistän aina lainanlyhennykseen niin koron vaikutus aina vaan vähenee. Asuntovelallisena on sikäli helppoa, että tietää aina, mikä on paras sijoituskohde ylimääräiselle rahalle.
- omistusasukas
omassa asuva kirjoitti:
Maksan lainaa aika vähän kuukaudessa (moni voisi jopa sanoa liian vähän) jotta voin sitten tarvittaessa kiristää, mutta toisaalta koronnousukaan ei tuo ahdinkoa. Kaikki mahdolliset bonukset ja veronpalautukset ja vastaavat pistän aina lainanlyhennykseen niin koron vaikutus aina vaan vähenee. Asuntovelallisena on sikäli helppoa, että tietää aina, mikä on paras sijoituskohde ylimääräiselle rahalle.
Maksan lähestulkoon vain korkoja, jotta raa jäisi parempiin autoihin. Kestän kyllä pienet nousut.
- omassa asuva
omistusasukas kirjoitti:
Maksan lähestulkoon vain korkoja, jotta raa jäisi parempiin autoihin. Kestän kyllä pienet nousut.
Minulla taas 200.000eur lainaa. Olen sopinut että korot laitetaan vaan lainapääoman päälle eli en lyhennä ollenkaan lainaa. Toki summa alkaa kasvaa exponentiaalisesti kun korot nousee ja maksan korkoa korolle. Se ei mminua huoleta koska olen laskenut että saan 2 vuoden kuluttua 390.000eur tästä kontulan kaksiosta.
- Leopold
sulla olla laskutendenssiä humalassa. Korkkaa uusi pullo, kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750