ONKO AA RYHMÄÄ TÄÄLLÄ? MISSÄ MIKÄ PUH NUMERO.
KUOLEN TÄHÄN TUSKAAN. ANTABUKSEN LÄPI PYSYY JUOMAAN. SE ON SUURTA KUSETUSTA ITSEPETOSTA KUTEN TÄMÄ TAUTI ALKOHOLISMI
ONKO AA MISSÄ
7
796
Vastaukset
- aaaaaa
Huomenna pääset jo soittamaan. Saat neuvoa, mihin mennä. Voisit mennä ensin A-klinikalle, missä saat apua ensihätään.
Vastaukseni myöhästyi pikkuisen.
http://www.suomenaa.fi/auttava.html- aaaaaa
Käy tuolla ennen puoltapäivää, niin saat tarvitsemasi tiedot:
http://www.a-klinikka.fi/kouvola/ - raitis alkoholisti
Taisin liian myöhään huomata avun pyynnön. Mutta kerron kokemukseni. Kävin vuosia sitten yhden A:n klinikalla. Sain ymmärrystä, lausuntoja sosuun josta tuli rahaa juomiseen. Voin huonosti. Usein A-klinikan ihmiselle valehtelin tunnin ajan kutetin, pyöritin, ja suoraan viinakauppaan.
AA on tovariseura, josta minä sain raittiutta, työssä olen ja työllistän paljon ihmisiä. Enkä ole enää sairas. Olen "normaali" kun käyn vain ottamassa 2x viikossa AA.TA . VOIMAA LOIKKIIN - aaaaaa
raitis alkoholisti kirjoitti:
Taisin liian myöhään huomata avun pyynnön. Mutta kerron kokemukseni. Kävin vuosia sitten yhden A:n klinikalla. Sain ymmärrystä, lausuntoja sosuun josta tuli rahaa juomiseen. Voin huonosti. Usein A-klinikan ihmiselle valehtelin tunnin ajan kutetin, pyöritin, ja suoraan viinakauppaan.
AA on tovariseura, josta minä sain raittiutta, työssä olen ja työllistän paljon ihmisiä. Enkä ole enää sairas. Olen "normaali" kun käyn vain ottamassa 2x viikossa AA.TA . VOIMAA LOIKKIINA-klinikalta ei varmaan saa "lausuntoja" sossuun rahan saamiseksi juopolle. Kuulostaakin hassulta. Sossu tekee omat kartoituksensa. Jos A-klinikkaa huijasit, se ei pohjimmiltaan ole peruste sen laimaamimeksi. A-klinikalta saa apua ensihätään, ja sen ohjauksessa voi olla avohoidossa pidempäänkin. Suosittelet räjähtämis/romahtamispisteessä olevalle ihmiselle suoraan AA-kerhoon menoa hirveässä kankkusessaan. Aika yksitotinen neuvo.
- toipumiskokemus
aaaaaa kirjoitti:
A-klinikalta ei varmaan saa "lausuntoja" sossuun rahan saamiseksi juopolle. Kuulostaakin hassulta. Sossu tekee omat kartoituksensa. Jos A-klinikkaa huijasit, se ei pohjimmiltaan ole peruste sen laimaamimeksi. A-klinikalta saa apua ensihätään, ja sen ohjauksessa voi olla avohoidossa pidempäänkin. Suosittelet räjähtämis/romahtamispisteessä olevalle ihmiselle suoraan AA-kerhoon menoa hirveässä kankkusessaan. Aika yksitotinen neuvo.
Näin se menee yksi A ei auta, siellä kun käy saa ymmärrystä, joka johtaa enenaikaiseen kuolemaan.
Sain viellä mömmöjä olin tulla sekakäyttäjäks vahingossa. Onneksi tapasin 25 v raittiina olleen liikemiehen työpalaverissa. Hän kertoi mulle kokemuksewn. HETI naksahti.
KUn A-klinikka ohjaisi heti AA ryhmään kun ihminen apua sieltä hakee moni kuolema vältyy. AA-on paikka jossa kaikki ovat olleet joskus samassa tilassa. Ammatti-ihmiset toimivat vain mutu-tuntumalla. ILMAN mitään omaa toipumis kokemusta. Siinä on kuulkaas miehet kova ero. Tule AA ryhmään ja jos janottaa käy juomassa kaikki Sinulle tarkoitettu juomaton viina. Ei kesken kannanta raittiutta lähteä hakee. Tauti on kova
- Rauski
Tuu Tavernaan tänä iltana, siellä se pää selviää.
- mitä kirjoitat
hädässä olevalle ihmiselle. Ajatteletko yhtään???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884