Olen ärsyyntynyt ja huonotuulinen
ja ei huvita.
Mikä luontaistuote/vitamiini/lääke
toisi hyväntuulisen, iloisen olen?
Apua huonotuuliseen oloon
4
492
Vastaukset
- katjuska
Myös mulla on pinna kiree ja hälinät ärsyttää.Mikä avuksi?
- vaan
vannon, että helpottaa. Suosittelen lämpimästi - harrastan itsekin!
- pystymetsästä
Aivosi eivät saa tarpeeksi happea. Ainakin 3x viikossa on tehtävä
fyysisiä kuntoutusliikkeitä. Ei ole provo. Otin neuvosta opiksi.
Olen tosin tullut riippuvaiseksi liikunnasta.Hyväksyn sen. - olevan
masennusta vai muuten vaan? Käy esim. masennusklinikan sivuilla (löytyy hakusanalla googlesta) ja tee siellä pari masennustestiä.
Mäkikuismaahan käytetään masennuksen kaltaisten oireiden hoitoon, mutta sillä on niin paljon yhteisvaikutuksia muihin lääkkeisiin, etten sitä suosittelisi. Yksi vaihto ehto on kokeilla B-vitamiinikuuria (esim. Neuromax forte) ja tuota jonkun muun ehdottamaa liikuntaa. Esim. masennuksen hoidossa olisi tärkeä liikkua nimenomaan ulkona vähintään puolisen tuntia päivittäin ja tekee hyvää kaikille terveillekin!
Sinuna pohtisin asioita. Miksi olet ärtynyt? Miksi sua ei huvita? Tuntuuko, että on ohimenevää normaalia vai jotain muuta? Ja hae tietoa netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867