JANI JALKANEN / VARJO SEURAA CD

JOKU VAAN

ILMESTYY ENS VUODEN ALUSSA

9

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jari-tapio kalkanen

Niin...aika "munattomaltahan tuo kyseinen kappale kuulosti/kuulostaa mutta sehän on tietty vain minun mielipide!Jani on kyllä ihan ok muuten!Luulen että kyseinen levy ei ylitä uutiskynnystä vaan liittyy niiden lukuisten muiden yrittäjien joukkoon joita ovat mm.Köpi Koski&projekti,Viljo Askola,Arja Havakka yms...

• Agentti 5466

justiinalle? :))))))
        Olet paljastunut.

• Agentti 5466 kirjoitti:

justiinalle? :))))))
        Olet paljastunut.

Nyt haksahti Agentti 5466 omaan nokkeluuteensa ;) Kyseinen juttu ei ollut mun kirjoittama.
        En ole kuullut Karin pojan laulavan ,joten en voi sanoa hänestä silloin mitään.

• Tsemppiä Jani

hyvin usein vertaamaan isäänsä?

Ainakin tällä hetkellä Jani tekee täysin erilaista musiikkia, kuin Kari Tapio.
        Aika näyttää miten Janin käy.

Vastaava ongelma on näyttelijöiden lapsilla.

• puuromanteli

Ihan mielenkiinnolla jään odottelemaan Janin uran kehitystä ja levyä! En aio verratakaan isäänsä..Jani on ihan oma persoonansa...ja mukava sellainen, olen jutellut hänen kanssaan.

• Don Juuan

olemme Janin kanssa usein tupakoineet.

• pavarotti

täyttä potaskaa jani jalkanen on vain jani jalkanen ei sen enempää eikä vähenpää!!
      loukkaus puhua laulajana klabbista ja janista edes samalla viikolla,,paska se 35 vuoden rundaus,karisma varsinkaan periydy ..täällä on toiveajattelijoita ja umpikuuroja jotka kuvittelee tai luulee muuta..varsinkin janin karisma on kuin kana ilman höyheniä...ei siis pätkääkään...mutta aika näyttää kattotaan minimi 20 vuotta...ehkä todenäk.ei pätkääkään...

• Poison Alice

Onko tämä Kari Tapion pojista se huumeiden pössyttelijä joka joutui putkaan ja käräjille?

• 1ano

Noista Kari Tapion kuunaamapoikien ilmeistäkin näkee, että ne tietävät olevansa
      ihan noubadeja..ainoa jolla on munaa on Karri Jalkanen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe