JANI JALKANEN / VARJO SEURAA CD

JOKU VAAN

ILMESTYY ENS VUODEN ALUSSA

9

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jari-tapio kalkanen

      Niin...aika "munattomaltahan tuo kyseinen kappale kuulosti/kuulostaa mutta sehän on tietty vain minun mielipide!Jani on kyllä ihan ok muuten!Luulen että kyseinen levy ei ylitä uutiskynnystä vaan liittyy niiden lukuisten muiden yrittäjien joukkoon joita ovat mm.Köpi Koski&projekti,Viljo Askola,Arja Havakka yms...

      • Agentti 5466

        justiinalle? :))))))
        Olet paljastunut.


      • Agentti 5466 kirjoitti:

        justiinalle? :))))))
        Olet paljastunut.

        Nyt haksahti Agentti 5466 omaan nokkeluuteensa ;) Kyseinen juttu ei ollut mun kirjoittama.
        En ole kuullut Karin pojan laulavan ,joten en voi sanoa hänestä silloin mitään.


      • Tsemppiä Jani

        hyvin usein vertaamaan isäänsä?

        Ainakin tällä hetkellä Jani tekee täysin erilaista musiikkia, kuin Kari Tapio.
        Aika näyttää miten Janin käy.

        Vastaava ongelma on näyttelijöiden lapsilla.


    • puuromanteli

      Ihan mielenkiinnolla jään odottelemaan Janin uran kehitystä ja levyä! En aio verratakaan isäänsä..Jani on ihan oma persoonansa...ja mukava sellainen, olen jutellut hänen kanssaan.

      • Don Juuan

        olemme Janin kanssa usein tupakoineet.


    • pavarotti

      täyttä potaskaa jani jalkanen on vain jani jalkanen ei sen enempää eikä vähenpää!!
      loukkaus puhua laulajana klabbista ja janista edes samalla viikolla,,paska se 35 vuoden rundaus,karisma varsinkaan periydy ..täällä on toiveajattelijoita ja umpikuuroja jotka kuvittelee tai luulee muuta..varsinkin janin karisma on kuin kana ilman höyheniä...ei siis pätkääkään...mutta aika näyttää kattotaan minimi 20 vuotta...ehkä todenäk.ei pätkääkään...

      • Poison Alice

        Onko tämä Kari Tapion pojista se huumeiden pössyttelijä joka joutui putkaan ja käräjille?


    • 1ano

      Noista Kari Tapion kuunaamapoikien ilmeistäkin näkee, että ne tietävät olevansa
      ihan noubadeja..ainoa jolla on munaa on Karri Jalkanen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe