Kauan sitten edesmennyt isoäitini ja vielä elossa oleva äitini ovat olleet kovia käsityöihmisä. Minulla on kotona vieläkin isoäitini tekeleitä, joilla on tunnearvoa.
Poikani kysyi hauskasti pienempänä, että onko tämä nyt sun mummon vai mun mummon tekemä peitto. Minunkin mummoni on siis vielä läsnä hänenkin elämässään, kun hän näkee hänen tekemiään käsitöitä.
Sun mummo vai mun mummo?
2
961
Vastaukset
- hilkkaliisa
Lasteni ikäero on melkein seitsemän vuotta. Katselimme valokuvia ja pienempi poikani (aikuinen jo nykyisin) kysyi: "Missä minä olen tuossa kuvassa?". Olin kuvassa vanhemman poikani kanssa. Selitin, että olit vielä Taivaan Isän luona ja Taivaan Isä mietti, milloin Hän sinut minulle lähettäisi".
Katselimme lisää kuvia ja yhdessä kuvassa ensimmäinen poikani oli silloisen koiramme kanssa. Päiväkodissa poikani kertoi, että meillä on kyllä ollut koirakin, vaikka koira oli meillä 6 vuotta ENNEN tämän lapsen syntymää.
Lapsille on jossain iässä vaikea käsittää "meidän perhe" ilman hänen olemassaoloaan. Minulla oli kuvia myös autostani ENNEN poikani syntymää. Sekin auto oli "meidän auto", vaikka sitä ei ollut hänen syntymänsä jälkeen. - Mummo vai mikä ihme
Veljeni nuorimmalla tyttärellä taisi mennä pari sanaa sekaisin, nimittäin mummo ja minna. Hän kun huuteli meitä miten sattuu. Olinpa veljelläni sitten kerran kylässä ja siinä juotiin kahvia. Pikkulikka oli mietteissään. Yhtäkkiä hän sanoi: ”Minna sä olet Minna etkä sä ole mikään mummo.” Että selvisi sitten noidenkin sanojen ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018224- 565102
- 244747
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274660Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364480Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744377- 623943
- 423595
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402874- 452589