anne-mari berg kuvia?

jannu__

Oliko toi ollu jossain alastonkuvissa jossain, kun sitä alastonmalliksikin joskus tituleerattiin? minkä lehden kuvista mahtoi olla kyse?

21

250930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • STT

Kuvia on. Valitettavasti ne on K-12 eli unohda koko juttu.

• hommaa

www.annemariberg.com, ei ole kyllä ainakaan suomen lehdissä ollut ainoatakaan alastonkuvaa kyseisestä naisesta

• jokuvaa

ootko ollu jossai mallin vai?

• Jortikka69

Sivuilla www.annemariberg.com näyttää kans olevan joitain uusia kuvia.Kieltämättä todella upea nainen.olis kiva nähdä ihan uutukaisia kuvia

• otaje

katoin vanhaa tähtityttö kuvaa ja sit näitä uusia oli laihtunu 10 kg ja posat kasvanu 2 kuppia.ei siinä mtn väärää

• Arcaas
        otaje kirjoitti:

katoin vanhaa tähtityttö kuvaa ja sit näitä uusia oli laihtunu 10 kg ja posat kasvanu 2 kuppia.ei siinä mtn väärää

Eivät ole

• bimbohan
        otaje kirjoitti:

se on. Siitä ei pääse mihinkään.

• LISÄÄ TYTÖSTÄ!
      • GeneS

Onko kellään kuvia AMB:n moskovan kiertueelta??

• fanifani
        GeneS kirjoitti:

Onko kellään kuvia AMB:n moskovan kiertueelta??

http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari berg/

tässä on aito Anne-mari
        nykyään tuosta muokattu meikki,silikoonihirviö.
        Ootteko nähny Anne-Maria ilman meikkiä? No minä entisenä naapurina OLEN ja mieleeni tuli, että johan on kauheen näkönen....

• huh.....
        fanifani kirjoitti:

http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari berg/

tässä on aito Anne-mari
        nykyään tuosta muokattu meikki,silikoonihirviö.
        Ootteko nähny Anne-Maria ilman meikkiä? No minä entisenä naapurina OLEN ja mieleeni tuli, että johan on kauheen näkönen....

niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....

• wohoo
        huh..... kirjoitti:

niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....

http://k18linkit.com/sisapiiri/anne-mari-berg-nakuna/

• hmm69
        wohoo kirjoitti:

näyttäs saaneen nenäkin uusia muotoja tissien ohella ...tuo kroppa kyllä kaipais hieman muskelia,näyttää jokseenki veltolta nyt...muuten kyllä loistava kokonaisuus

• Jussi47cm
        wohoo kirjoitti:

Ann-Mari on hyvin kaunis nainen ilman korkokenkiä tai niiden kera.

Oikein vesi herahtaaa kielelle, eli turhaa kateutta tulisi välttää. 90& suomalaisista naisista on filttitossuja, mutta jos menee itärajan taa - naisellisuus on arvossaan meikkeineen ja korkokenkineen...

ajatelkaapa sitä...

• kyllä
        huh..... kirjoitti:

Hahaa, sepäs olisi hauskaa.
        Voisi herjata pikkutyttöä kun ei tullut maski mukaan. Hehee.

• niinhän
        Jussi47cm kirjoitti:

Oikein vesi herahtaaa kielelle, eli turhaa kateutta tulisi välttää. 90& suomalaisista naisista on filttitossuja, mutta jos menee itärajan taa - naisellisuus on arvossaan meikkeineen ja korkokenkineen...

ajatelkaapa sitä...

onhan se naisellista kun mennään makaamaan plastiikkakirurgin veitsen alle, joo tosiaan. Silikonirinnat ovat jotain aivan järkyttävää. Eikä Anne-Marilla edes ole kaunis vartalo, ensinnäkin se on hirveän lyhyt, omaa laudan takapuolen, aina sama meikki päällä ja ne muutama ilmettä mitä sillä on kuvissa, niin joo ollaan kateellisia ja pitäisikö vielä olla kateellisia sen harittavista silmistäkin. Joopa joo. Luonnoton barbie tummilla hiuksilla.

• arjalaisnatsi
        Jussi47cm kirjoitti:

ajatelkaapa sitä...

Siksipä niillä aron pojilla onkin meihin nähden niin tuntuva lukumääräinen ylivoima.

• melkein fani -77
    • ...
    • ....................

up

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      151
      6726
    2. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      599
      6067
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3906
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      412
      2385
    5. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      56
      1816
    6. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1778
    7. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      42
      1544
    8. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      189
      1428
    9. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      81
      1421
    10. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1094
    Aihe