Oliko toi ollu jossain alastonkuvissa jossain, kun sitä alastonmalliksikin joskus tituleerattiin? minkä lehden kuvista mahtoi olla kyse?
anne-mari berg kuvia?
21
250930
Vastaukset
- STT
Kuvia on. Valitettavasti ne on K-12 eli unohda koko juttu.
- hommaa
www.annemariberg.com, ei ole kyllä ainakaan suomen lehdissä ollut ainoatakaan alastonkuvaa kyseisestä naisesta
- jokuvaa
ootko ollu jossai mallin vai?
- Jortikka69
Sivuilla www.annemariberg.com näyttää kans olevan joitain uusia kuvia.Kieltämättä todella upea nainen.olis kiva nähdä ihan uutukaisia kuvia
- otaje
katoin vanhaa tähtityttö kuvaa ja sit näitä uusia oli laihtunu 10 kg ja posat kasvanu 2 kuppia.ei siinä mtn väärää
- Arcaas
otaje kirjoitti:
katoin vanhaa tähtityttö kuvaa ja sit näitä uusia oli laihtunu 10 kg ja posat kasvanu 2 kuppia.ei siinä mtn väärää
Eivät ole
- bimbohan
otaje kirjoitti:
se on. Siitä ei pääse mihinkään.
- LISÄÄ TYTÖSTÄ!
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,2583.0.html
- GeneS
Onko kellään kuvia AMB:n moskovan kiertueelta??
- fanifani
GeneS kirjoitti:
Onko kellään kuvia AMB:n moskovan kiertueelta??
http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari berg/
tässä on aito Anne-mari
nykyään tuosta muokattu meikki,silikoonihirviö.
Ootteko nähny Anne-Maria ilman meikkiä? No minä entisenä naapurina OLEN ja mieleeni tuli, että johan on kauheen näkönen.... - huh.....
fanifani kirjoitti:
http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari berg/
tässä on aito Anne-mari
nykyään tuosta muokattu meikki,silikoonihirviö.
Ootteko nähny Anne-Maria ilman meikkiä? No minä entisenä naapurina OLEN ja mieleeni tuli, että johan on kauheen näkönen....niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....
- wohoo
huh..... kirjoitti:
niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....
- hmm69
wohoo kirjoitti:
näyttäs saaneen nenäkin uusia muotoja tissien ohella ...tuo kroppa kyllä kaipais hieman muskelia,näyttää jokseenki veltolta nyt...muuten kyllä loistava kokonaisuus
- Jussi47cm
wohoo kirjoitti:
Ann-Mari on hyvin kaunis nainen ilman korkokenkiä tai niiden kera.
Oikein vesi herahtaaa kielelle, eli turhaa kateutta tulisi välttää. 90& suomalaisista naisista on filttitossuja, mutta jos menee itärajan taa - naisellisuus on arvossaan meikkeineen ja korkokenkineen...
ajatelkaapa sitä... - kyllä
huh..... kirjoitti:
niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....
Hahaa, sepäs olisi hauskaa.
Voisi herjata pikkutyttöä kun ei tullut maski mukaan. Hehee. - niinhän
Jussi47cm kirjoitti:
Oikein vesi herahtaaa kielelle, eli turhaa kateutta tulisi välttää. 90& suomalaisista naisista on filttitossuja, mutta jos menee itärajan taa - naisellisuus on arvossaan meikkeineen ja korkokenkineen...
ajatelkaapa sitä...onhan se naisellista kun mennään makaamaan plastiikkakirurgin veitsen alle, joo tosiaan. Silikonirinnat ovat jotain aivan järkyttävää. Eikä Anne-Marilla edes ole kaunis vartalo, ensinnäkin se on hirveän lyhyt, omaa laudan takapuolen, aina sama meikki päällä ja ne muutama ilmettä mitä sillä on kuvissa, niin joo ollaan kateellisia ja pitäisikö vielä olla kateellisia sen harittavista silmistäkin. Joopa joo. Luonnoton barbie tummilla hiuksilla.
- arjalaisnatsi
Jussi47cm kirjoitti:
ajatelkaapa sitä...Siksipä niillä aron pojilla onkin meihin nähden niin tuntuva lukumääräinen ylivoima.
- melkein fani -77
Kyllä löytyy:
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/anne-mari-berg-1
Enjoy! - ...
Anne Mari Bergin ensimmäisiä kuvia suomen juorulehdissä, on muuten tyttö vähän muuttunut 6 vuoden aikana.
http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari/ - ....................
up
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516726Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996067Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313906- 4122385
- 561816
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101778Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421544Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1891428- 811421
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094