anne-mari berg kuvia?

jannu__

Oliko toi ollu jossain alastonkuvissa jossain, kun sitä alastonmalliksikin joskus tituleerattiin? minkä lehden kuvista mahtoi olla kyse?

21

251251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • STT

Kuvia on. Valitettavasti ne on K-12 eli unohda koko juttu.

• hommaa

www.annemariberg.com, ei ole kyllä ainakaan suomen lehdissä ollut ainoatakaan alastonkuvaa kyseisestä naisesta

• jokuvaa

ootko ollu jossai mallin vai?

• Jortikka69

Sivuilla www.annemariberg.com näyttää kans olevan joitain uusia kuvia.Kieltämättä todella upea nainen.olis kiva nähdä ihan uutukaisia kuvia

• otaje

katoin vanhaa tähtityttö kuvaa ja sit näitä uusia oli laihtunu 10 kg ja posat kasvanu 2 kuppia.ei siinä mtn väärää

• Arcaas
        otaje kirjoitti:

katoin vanhaa tähtityttö kuvaa ja sit näitä uusia oli laihtunu 10 kg ja posat kasvanu 2 kuppia.ei siinä mtn väärää

Eivät ole

• bimbohan
        otaje kirjoitti:

se on. Siitä ei pääse mihinkään.

• LISÄÄ TYTÖSTÄ!
      • GeneS

Onko kellään kuvia AMB:n moskovan kiertueelta??

• fanifani
        GeneS kirjoitti:

Onko kellään kuvia AMB:n moskovan kiertueelta??

http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari berg/

tässä on aito Anne-mari
        nykyään tuosta muokattu meikki,silikoonihirviö.
        Ootteko nähny Anne-Maria ilman meikkiä? No minä entisenä naapurina OLEN ja mieleeni tuli, että johan on kauheen näkönen....

• huh.....
        fanifani kirjoitti:

http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/2002/_a25572/annemari berg/

tässä on aito Anne-mari
        nykyään tuosta muokattu meikki,silikoonihirviö.
        Ootteko nähny Anne-Maria ilman meikkiä? No minä entisenä naapurina OLEN ja mieleeni tuli, että johan on kauheen näkönen....

niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....

• wohoo
        huh..... kirjoitti:

niin ja sanoo kotisivuillaan olevan 166cm pitkä....tuolla seiskan tähtitykkökuvissa pituus on 164cm.....kun anne-mari sillon yks päivä käveli ohitseni, oli hän minun pitunen...ja minä olen alle 160cm :) mutta hei, muuttakaa jyväskylän lutakkoon, niin näätte häntä ihan livenä! ja jos hyvä tuuri, niin näätte ilman meikkiä...heh heh....

http://k18linkit.com/sisapiiri/anne-mari-berg-nakuna/

• hmm69
        wohoo kirjoitti:

näyttäs saaneen nenäkin uusia muotoja tissien ohella ...tuo kroppa kyllä kaipais hieman muskelia,näyttää jokseenki veltolta nyt...muuten kyllä loistava kokonaisuus

• Jussi47cm
        wohoo kirjoitti:

Ann-Mari on hyvin kaunis nainen ilman korkokenkiä tai niiden kera.

Oikein vesi herahtaaa kielelle, eli turhaa kateutta tulisi välttää. 90& suomalaisista naisista on filttitossuja, mutta jos menee itärajan taa - naisellisuus on arvossaan meikkeineen ja korkokenkineen...

ajatelkaapa sitä...

• kyllä
        huh..... kirjoitti:

Hahaa, sepäs olisi hauskaa.
        Voisi herjata pikkutyttöä kun ei tullut maski mukaan. Hehee.

• niinhän
        Jussi47cm kirjoitti:

Oikein vesi herahtaaa kielelle, eli turhaa kateutta tulisi välttää. 90& suomalaisista naisista on filttitossuja, mutta jos menee itärajan taa - naisellisuus on arvossaan meikkeineen ja korkokenkineen...

ajatelkaapa sitä...

onhan se naisellista kun mennään makaamaan plastiikkakirurgin veitsen alle, joo tosiaan. Silikonirinnat ovat jotain aivan järkyttävää. Eikä Anne-Marilla edes ole kaunis vartalo, ensinnäkin se on hirveän lyhyt, omaa laudan takapuolen, aina sama meikki päällä ja ne muutama ilmettä mitä sillä on kuvissa, niin joo ollaan kateellisia ja pitäisikö vielä olla kateellisia sen harittavista silmistäkin. Joopa joo. Luonnoton barbie tummilla hiuksilla.

• arjalaisnatsi
        Jussi47cm kirjoitti:

ajatelkaapa sitä...

Siksipä niillä aron pojilla onkin meihin nähden niin tuntuva lukumääräinen ylivoima.

• melkein fani -77
    • ...
    • ....................

up

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4372
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2822
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2582
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1556
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1498
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1219
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      184
      1003
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59