Osaako joku neuvoa että miten saisin käyttöön outlookin? Minulla ei ole sellaista s.postiosoitetta joka siihen käy, mistä saan sellaisen? Mielellään netistä jostain ettei esim mitään laajakaistapostia tms
Ja kun olen sellaisen hommannut niin miten toimin
outlookissa neuvoa
9
437
Vastaukset
- Jarkko
gmail on ainakin sellainen palvelu jonka saa outlookiin.
- tarttisin
Mistä tällaisen saa
- Jarkko
tarttisin kirjoitti:
Mistä tällaisen saa
niin pistän sulle kutsun sinne
- tarttisin
Jarkko kirjoitti:
niin pistän sulle kutsun sinne
Voiko sinne siis "liittää" vanhan osoitteen mikä ei pelkästään sellaisenaan käy outlookkiin?
osoitteeni on [email protected] - Jarkko
tarttisin kirjoitti:
Voiko sinne siis "liittää" vanhan osoitteen mikä ei pelkästään sellaisenaan käy outlookkiin?
osoitteeni on [email protected]seuraa postissa olevia ohjeita
- Setä
Vähäiset sähköpostit hoituu selaimella moninverroin sujuvammin ja lisäksi miltä koneelta tahansa.
- tarttisin
Minulle tuleekin vähän enemmän sähköposteja joten siksi haluaisin outlookin...
- tarttisin
Nyt on gmail tili, mitäs sitten pitää tehdä?
- tarttisin
Nyt olen siinä vaiheessa outlookin asennuksessa että kysytään saapuvan postin POP3,IMAP tai HTTP palvelin
mitä siihen kirjoitan?
Entä lähtevän postin SMTP palvelin?
Ei hajuakaan mitä tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760