Horiop!
Lapseni on pyrkimässä kuvisluokalle ja haluaisin hieman prepata häntä siinä.
Millaisia ovat ne soveltuvuustestit, jota sinne pääsemiseksi tehdään?
Tekijä/laatija
Tehtävätyypit.
Kiitos vastauksesta
Kuvisluokan soveltuvuustesti
3
389
Vastaukset
- jepulisss
ITse olen kuullut kavereilta, että niiden piti ainaki piirtää mitä opettaja sanoi. Ja taisi kysyä jotain perusjuttuja väreistä, mutta olivat semmoisia, että jokainen ne osaa.
- i`m ok
Riippuu siitä, onko hän menossa ala-asteen vai ylä-asteen kuvisluokalle. Ylä-asteen testeissä on yleensä 3 uloitteinen teos (esim. savityö), mallista piirtämistä, asetelma, maalaamista (näitä voidaan yhditellä, esim. asetelma maalaten). Voisin uskoa että ala-asteella myös samantyylisiä, mallista piirtämistä usein painotetaan, joten hyvää harjoitusta voisi olla esim. juuri asetelmat.
- CarmenitaX
Olen itse kuvisluokalla tällä hetkellä ja meidän ainakin piti piirtää kirjoittaa opettajalle kirje ja tehdä kuoret kirjeeseen itse. Meillä ei mitään kummempaa "testiä" ollut, mutta voihan olla niin, että joissain muissa kaupungeissa ja kouluissa on asiat erilailla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756