Hei!
Löytyiskö Oulun seudulta reippaalle,liikunnalliselle erätaitoiselle naiselle kaveria Kilpisjärvelle ensikesän patikkareissulle???Olen 44-v,176 pitkä ok-näköinen,sopusuht.
Kilpisjärvi kutsuu...
5
2479
Vastaukset
- semmosta vain
että minkähän ikäistä seuraa vaellus seuraa haet? Entä onko väliä onko mies vai nainen?
- lipsahti
tuo seuraa sana vähän liian useasti tuossa edellisessä viestissä=)
No mutta ei se mitään.
nyt nukkuun... - tinttimaris
Toki näin sinkkuna toivosin että vaelluskaveriksi löytyisi mukava huumorintajunen vapaa mies...jonka kanssa reissuun ois kiva lähteä toistekkin...ikä ei ole se tärkein juttu...vaan se että ajatukset osuu muuten yksiin...,mutta suunnilleen ikäistäni kaveria ( /- 7v) koitan löytää.
- Mikko vaan
viiskymmpinen kiva kaveri olis lähdössä järvenpäästä vaelteleen oulun kautta tietysti, eiku hyppää kyytiin vaan. Mun sähköposti on [email protected]
- Rahkasammal
Johonkin poispäin se matka aina välillä vie täältä tasaselta. Laita viestiä niin tuumataan: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760