Korkeatasoista psykiatrista hoitoa

Miltähän on potilaista tuntunut narkkarin hoidossa? Teo:n sivustoilta : Psykiatrian erikoislääkäri on vuosia määrännyt itselleen lääkkeitä ja vakava-asteinen riippuvuus oli jatkunut pitkään. Kansaneläkelaitoksen mukaan hän määräsi itselleen 8 kuukauden aikana Efedrin tabletteja 7600 kpl ja Codesan comp yskänlääkettä 41,5 litraa. (Tuote sisältää noskapiinia, joka vaikuttaa keskushermostoon). Rivatrin 2mg on myöskin ollut käytössä. Mitähän diagnooseja on syntynyt ja kuinka korkeatasoista olikaan hoito? Tähän voi vastata Karvonen, hän tietää terveydenhuollosta, koskapa aloitti siitä kirjoittelemaan aiemmin.
5357
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Tämä palsta on tarkoitettu keskusteluun scientologiasta. Psykiatrialle on omakin palstansa.

Äänestä
  • Tätä "hyvää" riittää.

    Äänestä

  • jätti kirjoitti:

    Tätä "hyvää" riittää.

    Karvonen? Jos teitä sceidoja ei ole kuin ne 2 ( yövartija-raukka), jotka tänne kirjoittelevat, ei se tarkoita sitä, että normaalien ihmisten joukossa asia olisi yhtä heikosti.

    Äänestä

  • ihmeen kirjoitti:

    Karvonen? Jos teitä sceidoja ei ole kuin ne 2 ( yövartija-raukka), jotka tänne kirjoittelevat, ei se tarkoita sitä, että normaalien ihmisten joukossa asia olisi yhtä heikosti.

    Te kaksiko kutsutte itseänne "normaaliksi", tiedät sen olevan valetta. Normaali ihminen pystyy 1. aloittamaan jonkin asian 2.tekemään tämän asian ja 3. lopettamaan asian. Sinä ja tämä toinen hyvinvoinin vastustaja ette kertakaikkiaan voi lopettaa tätä paskanne jauhamista. Epänormaali on teille sopiva nimitys. Huomioi, että teillä kahdella on myös muutenkin elämässänne vaikeuksia samasta syystä.

    Äänestä

  • jätti kirjoitti:

    Te kaksiko kutsutte itseänne "normaaliksi", tiedät sen olevan valetta. Normaali ihminen pystyy 1. aloittamaan jonkin asian 2.tekemään tämän asian ja 3. lopettamaan asian. Sinä ja tämä toinen hyvinvoinin vastustaja ette kertakaikkiaan voi lopettaa tätä paskanne jauhamista. Epänormaali on teille sopiva nimitys. Huomioi, että teillä kahdella on myös muutenkin elämässänne vaikeuksia samasta syystä.

    on hyvin vihaista, mistähän se johtuu? VOISIMME olettaa, että jokin, mitä he sanoivat, suututtivat sinua. Mutta eihän se pidä paikkaansa, eihän? Miksi se sinua muka suututtaisi :). Mikäli olen väärässä, niin olet joko surkea provoaja, ahdistunut scientologi tai vähän kumpaakin. Tai ehkä jokin osui hermoosi ;)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


jätti kirjoitti:

Miltähän on potilaista tuntunut narkkarin hoidossa? Teo:n sivustoilta : Psykiatrian erikoislääkäri on vuosia määrännyt itselleen lääkkeitä ja vakava-asteinen riippuvuus oli jatkunut pitkään. Kansaneläkelaitoksen mukaan hän määräsi itselleen 8 kuukauden aikana Efedrin tabletteja 7600 kpl ja Codesan comp yskänlääkettä 41,5 litraa. (Tuote sisältää noskapiinia, joka vaikuttaa keskushermostoon). Rivatrin 2mg on myöskin ollut käytössä. Mitähän diagnooseja on syntynyt ja kuinka korkeatasoista olikaan hoito? Tähän voi vastata Karvonen, hän tietää terveydenhuollosta, koskapa aloitti siitä kirjoittelemaan aiemmin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu