Ehkä ihastuksenne on täällä myös ja ajattelee sinua...maailma on pieni.
Oma ihastukseni on Jussi P
Gallup: kertokaa
26
3564
Vastaukset
- vei sydämeni
ja yöuneni.
- on ihanin
voi että mitkä silmät ja hymy, en sinua saanut, mutta unelmoin sinusta vieläkin...;¤
- hmmm.........
Tiedänpäs yhden Samuli S:n joka asuu P-Pohjanmaalla..
Jos tarkotat samaa niin varo vaan!
- way!
Maailma on liian pieni tuollaiseen :D vähintäänkin tyypin kaverin kaveri on selailemassa näitä viestejä, en ota sitä riskiä ;b
- Mä vaan
Janne J on mun ihastukseni... kestäny kohta jo puol vuotta. Ei jaksa kohta enää, oikeesti =)
- Janne, mut
Mut Janne K, toivottavasti olisit täällä, ja älyäisit, tuu vaan juttelee kun näät!
- Ja minä
Eli Juha jotain...Sukunimestä ei oo harmainta hajuakaan.
- tirlittan
...
- ....
....
- marika...
...
- koulumme
käytävillä täällä pohjoisessa pyörii ainakin yksi Jussi P., häntäköhän tarkoitat;)?
- ...
...
- on..
Tuomas..
- dippaduubadii
Olisinko se minä?
- ..vähän riippuu..
dippaduubadii kirjoitti:
Olisinko se minä?
..siitä, että mistä päin oot??
- edelleenkin
Olli.
- yks töistä
Jaakko M
- hmm
eli siinä se :)
- ....
TONI ja MIKKO
- muuten ahne
Entäs jos kumpikin, heh, vastaa.. Promillen mahdollisuus?!
- who cares
Olen itsekäs, aina ollut.
- Tahtoo tietää
Jussi P vaikuttaa? ;)
- Tyttö
= )
- söpö, pieni, pippurinen
tulinen ja kiihkeä
- eipä siitä haittaakaan oo
en mä tässä mitään häviä, vaikka kertoisinkin kenestä tykkään..Ja se on mukava kuulla, että ihmisistä tykätään.. Olet mielessäni Tuomas L. ;)
- Erkki
Erkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328