Rekisteröidyin juuri tuonne habbo hotelliin ja joku tyyppi käski mun mennä johonkin huoneeseen. Pummas multa jotain kamaa ja jos en muka antanut, ilmiantais mut. Mä en tajunnut mitään, mistä se puhu, joten voisko joku selventää?
Toisekseen, miksi aina sillon tällön kirjoitus näkyi pistekirjoituksena?
En tajunnut mitään?
3
193
Vastaukset
- prit.
"Käski?" Ei kenenkään huoneeseen tarvitse mennä jos ei itse halua.
"Ilmiantaisi?" Ei siitä, että ei anna pummille kamaa, voi ilmiantaa. Jos joku pitäisi ilmiantaa, niin mielummin se pummi. Tai tottakai sinut voidaan ilmiantaa, mutta tuosta ei kyllä todellakaan mitn banneja tule, ellei peelo sitten loruilisi avunpyyntöön omiaan.
Tiedäthän sen valikon, jossa valitaan "huuda, sano, kuiskaa..?" Tavallinen puhe näkyy pisteinä jos olet liian kaukana puhujasta tai hän sinusta.
Voisit lukea / kertailla hotellin säännöt läpi vaikka ihan huvikseen.. - Habbo Hackeri
änn nolla nolla bee.
- prit.
Tottakai sitä on noob, jos on juuri alottanut Habon.. Hehhh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872