Tyttöjen ilta
Sovitusti, tyttöni oli kaverinsa kanssa meillä valmistautumassa tyttöjen illan viettoon. Heillä oli tarkoitus lähteä kaupungille iltaa viettämään. Minulle tämä sopi erinomaisesti, koska vapaaillalle oli minullakin käyttöä. Tytöt olivat jo pukeutuneet, eivät mitenkään sen juhlavammin, mutta ihan arkivaatteet olivat jääneet kaappiin. Tytölläni Tarjalla oli tiukat farkut ja yhtä tiukka punainen toppi ja aukinaisine mustine hiuksineen varsin näyttävän näköinen pakkaus. Virve, hänen kaverinsa oli sinkkutyttömäiseen tyyliinsä pukeutunut hieman rohkeammin. Pitkät saappaat, mustat pitkät sukat, ei siis sukkahousut, minikokoinen vekkihame ja vaalea tunika, jonka alta tummat pushupit erottuivat selkeän tarkoitushakuisesti.
Minä laitoin keittiössä meille pientä iltapalaa, kermakanapastaa aurajuustolla ja anaksella lähinnä itselleni ja pienen tapas-lautasen tytöille. Talouden yksinvaltainen ja suorituskykyisin kokki, kun olin. Ruoka oli melkein valmista ja minä nappasin oman valkoviinilasini mukaan mennessäni olohuoneeseen, jossa tytöt kikattelivat televisiota katsellessaan. Molemmat olivat varsin hyvässä nousuhumalassa ja juhlatuulella.
Istuin Tarjan viereen sohvalle. Samaan aikaan Virve laski lasinsa pöydälle ja sanoi menevänsä vessaan. Jäimme tyttöni kanssa kahden sohvalle ja kuten arvata saatoin, kietoutui kultani minuun heti, kun tilaisuus tuli. Pienessä humalassa hänestä kuoriutuu aina melkoinen vamppi, ainakin minun suhteeni. Ja niin nytkin.
Saman tien, kun Virve oli häipynyt, alkoi Tarja käydä kiusoittelevan kuumaksi. Hän ei sanonut mitään, vaan kiihkeästi suukotteli minua kaulalle, hänen kätensä painuessa haaroväliini. Minulla ei tällaisessa tilanteessa ole mahdollisuuksia pysyä levossa. Stondis alkoi kuumottaa housuissa ja tyttöni kyllä huomasi sen. Yllätyksekseni hän yhtäkkiä painuikin alas ja ryhtyi kiivaasti kaivamaan kaluani farkkujeni alta esiin. Vyön hän hoiteli tottuneen nopeasti ja vetoketju valahti auki silmänkäänteessä. Itse asiassa hämmästykseltäni en oikein reagoinut tähän muuten kuin odottaen mitä tapahtuu.
Kultani otti kullini käteensä, runkkasi sitä muutaman kerran ja imaisi sen yhtäkkiä suuhunsa. Siitä ällistyin sen verran, että osasin sanoa hänelle, että mitä helvettiä ja yritin hieman vastustella. Tyttöni paiskasi käteni kuitenkin sivuun melko voimallisesti, tarkoituksella sanoisin. Samalla kuulin Virven vetävän vessan ja hätäännyin. Yritin nousta ja työntää Tarjan pois, mutta hän naulitsi minut entistä päättäväisemmin paikalleni. Yritin uudelleen ja sanoin, että Virve tulee, päästä. Tyttöni tiukensi otettaan sohvaan naulitusta kädestäni, vilkaisi kumman ilkikurisesti minuun ja painui taas ottamaan kullini suuhunsa. Minä henkäisin nautinnosta samaan aikaan, kun Virve tuli olohuoneeseen. Hän käveli kuitenkin suoraan sohvalle, minun toiselle puolelleni.
Tarja jatkoi munani lutkuttamista, pitäen kiinni kädestäni. Minä olin jo aivan sekaisin tilanteesta. Katsoin alas tyttööni ja nautin, sitten katsoin Virve, joka tuijotti Tarjaa lähes raukein silmin. Sitten, yhtäkkiä Tarja lopetti, nosti katseensa Virveen ja tarttui tätä kädestä ohjaten sen kullini varteen kiinni. Minä olin lähes kauhuissani, mutta samalla kiihkoissani äkillisistä tapahtumista. Virven käsi oli hieman viileä, kun se tarttui kaluuni kiinni ja minä en hädissäni osannut muuta kuin vilkuilla molempia tyttöjä.
Tarja nousi samalla, kun Virve alkoi hitaasti runkata minua. Tyttöni katsoi minua oudon kiimaisen ja suuteli hellästi suulleni. Hän kuiskasi hiljaa korvaani, että pysy paikallasi. Helvetti, tämä oli suunniteltu juttu, ajattelin lyhyesti, mutta ajatus katkesi nopeasti, kun Virve painautui ahnaisemaan jo todella kovaksi kasvaneen kullini suuhunsa. Mitä vittua, sain sanottua, kun silkka kiima iski minuun. Tarja nousi hitaasti ylös ja lähti pois. Hän meni eteistä kohti. Minä jäin nautinnosta puhkuen Virven käsittelyyn sohvalle. Käteni hakeutui Virven selälle ja liukui siitä kohti hänen persettään. Hän vastasi tähän nostamalla perseensä pystyyn ja kiemurtelemalla sylissäni, muna suussaan. Hänen hameensa ei ollut kiinni, vaan se lähti ensimmäisestä yrityksestä pois, eikä alla ollut pikkuhousuja!
Perkele, perkeleen perkele, ehdin ajatella, kun hame valahti lattialle ja Virven kiinteä, mutta naisellisen leveä perse paljastui sen alta. Hän imi todella antaumuksella kulliani ja ensi merkit tulevasta tuntuivat vatsanpohjassani. Minä kourin Virven pakaroita ja toisella kädellä tartuin hänen vaaleaan kiharatukkaansa. Nyt, kun vauhtiin oli päästy, niin halusin nähdä kuinka vieras ämmä imee munaani. Se miltei riitti, pallit kiristyivät kalun varteen ja olin lähellä laukeamista. Samaan aikaan Tarja palasi huoneeseen ainoastaan punaiset stringit päällään ja Virven käsilaukku kädessään. Hän laski laukun pöydälle ja kumartui Virven puoleen ja keskeytti hänen imemisensä. Minä huoahdin hetken helpotuksesta, mutta halusin lisää.
Tarja suuteli Virve suoraan huulille ja nosti hänet pystyyn. tarkoituksenaan kammeta hänet minun päälleni. Minä tartuin Virven lantiosta ja autoin hänet syliini hajareisin. Samalla, kun aloin nostaa häneltä tunikaa pois päästä tunsin kuinka tyttöni tarttui kulliini ja ohjasi sitä Virven siististi vähäkarvaiseksi ajelluille huulille. Virveltä lähti tunika pois ja samalla hän painui alas koko varteni mitalta. Tunika lensi käsistäni lattialle, kun miltei karjaisin nautinnosta ja tartuin Virve taas lanteilta. Hän värisi sylissäni, koko kullini sisällään ja minä en pystynyt nautinnoltani edes liikkumaan. Hänen kätensä hakeutuivat kaulani ympäri ja hän ponnisti hieman ylös, painuen saman tien taas koko varren mitalta alas. Minulla säkenöivät ilotulitteet palleissani ja tartuin kiivaammin Virveen kiinni.
Virve teki heti muutaman panoliikkeen ylösalas ja kiihdytti koko ajan tahtiaan. Tarja oli edelleen hänen takanaan ja tunsin hänen kätensä reisilläni. Toinen niistä siirtyi palleilleni ja se oli liikaa. Minä aloin vauhdilla nussia Virveä altapäin ja taisin siinä murista kiihkoissani. Nyt oli lähtö lähellä ja minä kiristin tahtia. En ajatellut yhtään mitään, vaan annoin mennä. Juuri, kun lastini lähti liikkeelle, tunsin Virven nousevan pois kullini päältä ja tyttöni käden tarttuvan varteeni. Hän runkkasi muutaman kerran ja upotti sykkivän kaluni suuhunsa juuri kun purkauduin. Tämä ei nyt ollut mitään ainutkertaista, koska tyttöni tykkäsi toisinaan ottaa minut suuhunsa. Hän tiesi, että se teki minut aivan hulluksi.
Nyt hän ei vaan päästänytkään irti minusta, vaan jatkoi munani imemistä vielä laukeamiseni jälkeenkin. Minä nytkähtelin nautinnon ja tuskan rajalla. Yhtäkkiä Virve painautui suutelemaan minua hyvin kiihkeästi. Minä luonnollisesti vastasin suudelmaan samalla mitalla. Kieleni leikki hänen kielensä kanssa ja käteni nousivat ylös hänen selkäänsä pitkin. Ne osuivat vielä kiinni olevien pushupien hakasille ja ryhtyivät automaattisesti avaamaan niitä. Samaan aikaan kultani runkkasi kaluani, imien sitä edelleen yhtä ahnaasti.
Virvellä on pienet, käteen sopivat ja terhakkaasti pystyssä sojottavat nuoren tytön rinnat, joihin hakeuduin kiinni heti, kun liivit lensivät nurkkaan. Virve katsoi minua suoraan silmiin ja näin niissä silkkaa kiimaa, kuin hän ei olisi saanut munaa viimeiseen puoleen vuoteen. Niin muuten taisi ollakin. Virve, kun ei mikään varsinainen vamppi ollut, vaikkakin helvetin hyvännäköinen nainen. Minä huomasin tyttöni käsittelyn tehoavan ja kaluni ei ollut ehtinyt juurikaan levätä, kun se jo tuntui taas kasvavan. Samalla huomasin myös Virven ynisevän ja kiehnäävän lannettaan siihen malliin, että taisi Tarja hoidella siinä samalle meitä molempia. Minä olin aivan sekaisin tästä tilanteesta. En uskonut sen millään muotoa olevan totta. Helvetillinen kiihko vain kasvoi meikäläisessä.
Tarja hellitti imemisen, mutta jatkoi runkkaamista. Meidän molempien. Sitten Virven toinen käsi laskeutui hänen haaraväliinsä ja tunsin kuinka molemmat naiset ohjasivat kulliani takaisin Virven kosteille pillun huulille. Nyt Virve ei painautunut kerralla alas, vaan jäin odottamaan hieman. Hän liikutti lantiotaan kullini hänen huultensa välissä kiusoittelemassa. Minä nostin käteni hänen rinnoilleen ja hyväilin niitä tunnustellen. Virven alkoi selkeästi kiihottumaan ja laskeutui hitaasti varttani alaspäin. Tarja nousi hänen takaansa ja katsomatta minuun hän poimi Virven laukun pöydältä. Tämän jälkeen keskityin yksinomaan Virven hoikaan vartaloon ja sen yhä kiihtyvään liikkeeseen Nyt tunsin olevani voimissani, ihan pikaista toimitusta tästä toisesta varvista ei tule.
Virve kiihdytti ja syvensi tahtiaan sylissäni. Me aloimme päästä kunnon naimisen tahtiin. Sivusilmällä näin Tarjan istahtavan sohvan vieressä olevalle nojatuolille. Hän kaivoi laukkua, joka hänellä oli mukanaan. Minä keskityin edelleen Virvean, joka painoi yhä äänekkäämmin kulliani vittunsa perukoille. Minä Halusin kuitenkin nyt johtoon, joten ponnistin hieman ylös sohvalta ja nopealla liikkeellä heitin Lean selälleen käsinojaa vasten. Panotahti keskeytyi hetkeksi, kunnes sain itseni hyvään asentoon Virven levällään sojottavien jalkojen väliin ja upotettuani kullini taas hänen kuumaan vakoonsa.
Virve tarttui selkääni kiinni ja painoi minua sisäänsä. Minä katselin kullini uppoamista hänen kosteaan pilluunsa ja aloin työnnellä hyvällä tahdilla. Virve pääsi tahtiini nopeasti ja me nussimme kiihkeällä rytmillä toisiamme. Sitten katsahdin tyttööni päin, joka oli noin metrin päässä nojatuolilla ja lähestulkoon kiihkoltani tyrmistyin, kun näin mitä hän oli tekemässä.
Tarjalla oli kädessään mahtavan kokoinen dildo ja hän hieroi sillä lähes karvattomaksi yhdessä ajelemaamme pilluaan. Jumalauta, mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu, ajattelin, mutten pystynyt saamaan sanaa suustani. Virve allani tempoi lantiotani itseensä päin ja huudahteli kiihkoissaan. Minä tuijotin edessäni avautuvaa näytelmää, jossa tyttöystäväni leikki dildon kanssa, aivan valmiina työntämään sen sisäänsä. Minä älähtelin samaan tahtiin, kun nussin Virveä koko mitaltani ja katselin, kun lopulta se jättimäinen tekokulli painui tyttöystäväni tiukaan vittuun. Rytmini taisi hieman hapuilla, kun seuraavaksi huomasin Virven työntävän minua kauemmaksi itsestään ja nousevan altani pystyyn.
Virve nosti perseensä pystyyn eteeni ja hamusi kädellään kaluani takaisin huulilleen. Minä katsoin alas hänen selkänsä kaarta ja kiihotuin entisestään näkemästäni. Hänen ihanan kaarevan selkänsä jatkeena oli kiinteä, mutta leveähkö perse, jossa yllättäen huomasin hyvin pienet bikinirusketusrajat. Paljon ei puuttunut, että ne olisivat olleet stringit, mutta eivät aivan. Virve ohjasi kulliani kohti pimppiään, mutta minä en painanutkaan kokoaan sisään, vaan jäin huulille hieman härnäämään. Tartuin Virveä lanteilta ja pitelin häntä kullin mitan päässä itsestäni. Nyt olikin minun vuoroni vetää tätä showta.
Virve yritti painautua minua vasten, mutta minä pidin päättäväisesti hänestä kiinni. Katsahdin omaan tyttööni, joka oli pääsyt vauhtiin dildonsa kanssa. Hän katsoi minuun ja katse oli oudon viettelevä, mutta samalla siitä havaitsin pientä varoitusta. Se tuntui sanovan, että vain tämän kerran, vain tämän kerran. Minussa välähti pieni ilkikurisuus ja katsoessani Tarjaa, painoin kullini kerralla syvälle Virven vittuun, hänen parahtaessa nautinnon yllätyksestä. Aloin painella häntä heti kovaan tahtiin ja hänen äänensä sen kuin yltyi. Tyttöystäväni kiihdytti omaa tahtiaan leikkikalunsa kanssa ja alkoi ilmiselvästi nauttia näkemästään ja kokemastaan. Minun kestävyyteni on aina koitoksella, kun takaa päin nussitaan. Siinä on joku kummallinen juttu, mutta naisen selän kaari ja ikään kuin käsillä oleminen saa palleissani aikaan aivan käsittämättömän paineen. Niin kuin nytkin.
Virve oli saamassa orgasmia. Se huomasi hänen pillunsa supistuksista ja äänentasosta, joka hänestä lähti. Hän miltei ulvoi, kun painoin rytmillä kivikovaa kulliani hänen sisäänsä ja taisin siinä samalla muutaman kerran rankaista hänen pakaroitaankin. Virve tuli kovaa ja huudolla. Hän tarttui toisella kädellään pakaraani kiinni ja hänen selkänsä nousi kaarelle, kun hän sai värisevän orgasmin, joka ei tuntunut loppuvan. Minäkin pysähdyin hetkeksi, kun en hänen puristuksessaan pystynyt liikkumaan, mutta palleissa vatkasi. Tarja kiihdytti taustalla omaa tahtiaan, ihmeen hiljaa ynisten, koska hänestäkin saan joskus varsin kovaa ääntä ulos.
Tarja hellitti hieman, mutta hän painoi persettään minua päin ja minä tunsin taas pallieni painuvan kasaan. Oma orgasmini tuli heti perässä ja muutaman hätäisen vedon jälkeen alkoi lastin lentää. Yhtäkkiä Virve vetäytyi kokonaan pois, kääntyi minuun päin ja tarttui varteeni kiinni. Jättimäiseksi paisunut kullini alkoi lennättää lastiaan samalla, kun Virve ryhtyi runkkaamaan sitä ja ohjasi sen purkautumaan pienille rinnoilleen. Minä tartuin kullini tyvestä kiinni ja annoin tulla. Tähdet välkähtelivät silmissäni, kun kuuma suihku lensi Virven päälle, osa hänen naamalleenkin. Orgasmini tuntui kestävän helvetin pitkään ja kuin unessa huomasin Tarjan kiemurtelevan nojatuolissaan silmät kiinni ja dildo syvällä vitussaan.
Nytkähtelin viimeiset pisarat Virven reisille ja rojahdin selälleni sohvalle. Jäin siihen huohottamaan ja kiroamaan nautintoani. Virve painui jalkojeni päälle ja Tarja nytkähteli nojatuolissa. Minä annoin itseni vaipua horrokseen. En kuullut enää mitään, en nähnyt enää mitään, tunsin vain kullini pikkuhiljaa vaipuvan reittäni vasten. Sitten taisin torkahtaa.
Meni tovi, kun havahduin siihen, että Virve nousi jalkojeni päältä pois ja käveli vaatteitaan keräten vessaan päin. Minä en viitsinyt liikkua mihinkään. Tyttöystäväni tuli yhtäkkiä päälleni ja suuteli minua hellästi. Minä katsoin häntä pitkään silmiin ja hän katsoi takaisin. Sitten hän sanoi, että muistakin olla valmiina, kun tulen takaisin kaupungilta, koska silloin on minun vuoroni. Minä vain hymyilin hänelle. Sitten hän sanoi vielä, että tämä ei sitten tule toistumaan, Virve saa itse hankkia miehensä tästä lähin. Sen jälkeen hän nousi, heitti minulle viltin päälle ja minä taisin vaipua uneen.
Tyttöjen ilta
5
11230
Vastaukset
- Cccca
..ja tyttöystävä! ;)
- Pettynyt
"ja nopealla liikkeellä heitin Lean selälleen käsinojaa vasten."
Päätit sitten tuommoinen kämmäyksen jättää muuten hyvään tarinaan? - jkl
Pettynyt kirjoitti:
"ja nopealla liikkeellä heitin Lean selälleen käsinojaa vasten."
Päätit sitten tuommoinen kämmäyksen jättää muuten hyvään tarinaan?Taitaa kaveri olla nimet vaihtanut jostain muusta tarinasta mutta sitten on tämä LEA jäänyt kuitenkin tänne kummitelemaan.Epäilen että on vahvasti KOPIO joltain toiselta kirjoittajalta.
- jou
jkl kirjoitti:
Taitaa kaveri olla nimet vaihtanut jostain muusta tarinasta mutta sitten on tämä LEA jäänyt kuitenkin tänne kummitelemaan.Epäilen että on vahvasti KOPIO joltain toiselta kirjoittajalta.
tai sitte oikea nimi on lea ja nimeä yritetty peitellä, mutta se on sitte lipsahtanu?
- Dolphin
jou kirjoitti:
tai sitte oikea nimi on lea ja nimeä yritetty peitellä, mutta se on sitte lipsahtanu?
Joo, nimet on muutettu, koska alkuperäiset olivat mielestäni liian lähellä todellisia ihmisiä ja tuo Lea jäi sinne, koska se on myös kirjoitusvirhe. Se oli alunperin Leea ja vaihdoin sen ohjelman "korvaa"-toiminnalla.
Eli kopio tämä ei ole. Ihan oma teksti. Kiitos hyvästä palautteesta.
Lisääkin on tulossa, nimittäin homma ei ihan jäänyt tuohon. Ei tosin ihan onnellinen loppu, mutta säpinää riitti vielä toiseenkin kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1701697Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64964
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917