Ystäväni väittää sinisin silmin katsoneensa dokumentin, jossa väitettiin, että psoriin olisi keksitty rokote? Olettetko kuulleet moisesta? Itse en ole asiaan törmännyt, ja ajatus kuulostaakin aivan ihmeelliseltä! Valhetta mahtaa juttu olla.... Väittää myös, että kyseinen "rokote" olisi jo Suomessakin käytössä...
Rokote psoriin?
14
2449
Vastaukset
- uki
Olen 59 vuotias mies, minulla on sporiasta molemmissa kyynärpäissä noin viisi senttiä halkaisialtaan olevat läiskät.
Ensimmäiset pienet laikut huomasin jo kouluiässä ja jos ne ei tätä nopemmin leviä niin tässä tulee jo ikä apuun.
Mutta siitä rokotuksesta, siitä en ole kuullut mitään, tietysti se olisi hienoa jos sellainen olisi keksitty, mutta sitä en oikein usko, olisi outoa jos tuollainen juttu olisi mennyt ohi korvien.- psoriukko
Kuulin itsekkin tuosta rokotteesta uutisissa mutta sen jälkeen en ole kuullut mitään. Se on aika uusi juttu ja väittämän mukaan myös tehokas.
En tiedä mistä sitä saa ja tuskin Suomesta ainakaan 156 vuoteen!! Eihän täällä saa sairauksista parantua, apteekithan menevät konkurssiin, saati sitten lääkärit! - uki
psoriukko kirjoitti:
Kuulin itsekkin tuosta rokotteesta uutisissa mutta sen jälkeen en ole kuullut mitään. Se on aika uusi juttu ja väittämän mukaan myös tehokas.
En tiedä mistä sitä saa ja tuskin Suomesta ainakaan 156 vuoteen!! Eihän täällä saa sairauksista parantua, apteekithan menevät konkurssiin, saati sitten lääkärit!Jos näin on niin siitä pitää ottaa selvä, löytyisiköhän netistä? täytyy ruveta etsimään.
Muuten tunnet varmaan muitakin sporiaatikkoja niin oletko koskaan huomannut heissä erästä yhteistä tekijää? Jos olet niin kerro minulle, olisi hauska tietää oletko huomannut saman, vai kuvittelenko vaan!
Omassa tuttava piirissäni on kolme miestä ja yksi nainen joilla on melko paha psorias. - sanelma
uki kirjoitti:
Jos näin on niin siitä pitää ottaa selvä, löytyisiköhän netistä? täytyy ruveta etsimään.
Muuten tunnet varmaan muitakin sporiaatikkoja niin oletko koskaan huomannut heissä erästä yhteistä tekijää? Jos olet niin kerro minulle, olisi hauska tietää oletko huomannut saman, vai kuvittelenko vaan!
Omassa tuttava piirissäni on kolme miestä ja yksi nainen joilla on melko paha psorias.aika uskomattomalle tuntuu että psoriin ois rokote ja ei tietääkseni ainakaan vielä suomessa käytössä. ja miten jos psori johtuu kromosomi häiriöstä niin mite rokote siihen auttais???
- iita
alkopa kiinnostaan mitä yhteistä meillä psoriaatikoilla ON?????
- uki
iita kirjoitti:
alkopa kiinnostaan mitä yhteistä meillä psoriaatikoilla ON?????
En halua johdatella, mutta omassa tuttavapiirissäni olen huomannut yhtäläisyyttä. Kerroin siitä lääkärilleni, ja hän sanoi, että siinä olisi väitöskirjan aihe. Miettikääpä!
- iita
uki kirjoitti:
En halua johdatella, mutta omassa tuttavapiirissäni olen huomannut yhtäläisyyttä. Kerroin siitä lääkärilleni, ja hän sanoi, että siinä olisi väitöskirjan aihe. Miettikääpä!
jäi minua ainakin niin paljon vaivaamaan kun ei lähelläni ole paljon psoriaatikkoja, niin tee väitöskirja että saan yhtäläisyyden tietää =)
- psoriaatikoille
uki kirjoitti:
Jos näin on niin siitä pitää ottaa selvä, löytyisiköhän netistä? täytyy ruveta etsimään.
Omassa tuttava piirissäni on kolme miestä ja yksi nainen joilla on melko paha psorias.... on kutina hilseily ; ))
Tosissaan tunnen entuudestaan yhden miehen ja yhden naisen, joilla psori. Nyt tuo hilsetys todettiin minussa itsessä. Mutta että jotain muuta yhteistä kuin hilseily kutina? Mitäköhän se voisi olla?
Nopeat liikkeet.Tekee ja touhuaa - paljon. Ei silti välttämättä saa kaikkea valmiiksi.Erittäin sosiaalinen. Kiltti.....
... olenko jäljillä? - uki
psoriaatikoille kirjoitti:
... on kutina hilseily ; ))
Tosissaan tunnen entuudestaan yhden miehen ja yhden naisen, joilla psori. Nyt tuo hilsetys todettiin minussa itsessä. Mutta että jotain muuta yhteistä kuin hilseily kutina? Mitäköhän se voisi olla?
Nopeat liikkeet.Tekee ja touhuaa - paljon. Ei silti välttämättä saa kaikkea valmiiksi.Erittäin sosiaalinen. Kiltti.....
... olenko jäljillä?Hei! Yhtäläisyyttä on! Nämä psoriaatikot jotka tunnen yksi on työkaveri muut olen oppinut tuntenmaan jotain muuta kautta, mutta täytyy sanoa, että kaikki tunnemme olevamme niin sanottuja sukulaisieluja, ajattelemme monista asioista samanlailla ja niin kuin sanoit he ovat kaikki hyväntahtoisia kilttejä ja ahkeria työihmisiä itse koen kuuluvani tähän porukkaan, mutta se on tietenkin parempi muiden arvioida.
En tiedä sitten yhdistääkö tämä ikävä sairaus tai vaiva meidät jotenkin. Mutta kuitenkin tämä luonteenpiirtessä näkyvä yhtäläisyys on niin vahva. Voihan olla niin, että juuri tämän luonteenpiirteen ansiosta tämä sairaus juuri puhkeaa.
Kaikillahan meillä psoriaatikoilla on kuulemma tämä viallinen geeni joka aiheutaa tämän ikävän sairauden, ehkä meidän kaikkien psoriaatikkojen esi isä on jossain historian hämärässä ollut joku shamaani ja syönnyt kärpässieniä tai saanut säteilyä jostain tuntemattomasta lähteestä ja sillä tavalla voinut vioittaa tämän geenin ja sieltä sukupolvesta toiseen periytynyt näihin päiviin saakka, kukapa tietää? - Yht vet 3
iita kirjoitti:
jäi minua ainakin niin paljon vaivaamaan kun ei lähelläni ole paljon psoriaatikkoja, niin tee väitöskirja että saan yhtäläisyyden tietää =)
Hmmm... Tunnollisuus.
Huono kommunikointi kyky tai tyyppi joka pitää asiat sisällään.
Käyttänyt ainakin jossain elämänsä vaiheessa alkoholia kuinka sen nyt sanois enempi kuin keskiverto .
Osuinkohan oikeaan yhdenkään kohdalla? - ap.
Yht vet 3 kirjoitti:
Hmmm... Tunnollisuus.
Huono kommunikointi kyky tai tyyppi joka pitää asiat sisällään.
Käyttänyt ainakin jossain elämänsä vaiheessa alkoholia kuinka sen nyt sanois enempi kuin keskiverto .
Osuinkohan oikeaan yhdenkään kohdalla?Hepsis taas!
Uskomatonta mutta totta! Jenkeissä todella on jokin rokotteeseen verrattavissa oleva lääke, jonka hoitovaste on ollut kuulemma erinomainen.
Suomeen sitä ei kuulemma saada aivan lähivuosina, jos sitten koskaan? Epäilenpä, ettei lääketeollisuus aivan hevillä luovu hyvästä tulonlähteestään:(
Ja mitä yhteistä on tuntemillani psoriaatikoilla? Ainakin maito- ja kalatuotteiden vähäinen käyttö, tai niiden puuttuminen ruokavaliosta kokonaan. (Eskimothan eivät psoria sairasta) Valitettavasti on myös todettava, että ainakin minun ystäväpiirissäni psoriaatikot ovat todella mieltyneitä alkoholinkäyttöön ja kyllä ne tunteetkin mielellään padotaan sinne sielujen sokkeloihin aivan liian usein. Mutta kerroppas nyt, mikä yhteinen nimittäjä sinulla oli mielessä? - absolutisti
ap. kirjoitti:
Hepsis taas!
Uskomatonta mutta totta! Jenkeissä todella on jokin rokotteeseen verrattavissa oleva lääke, jonka hoitovaste on ollut kuulemma erinomainen.
Suomeen sitä ei kuulemma saada aivan lähivuosina, jos sitten koskaan? Epäilenpä, ettei lääketeollisuus aivan hevillä luovu hyvästä tulonlähteestään:(
Ja mitä yhteistä on tuntemillani psoriaatikoilla? Ainakin maito- ja kalatuotteiden vähäinen käyttö, tai niiden puuttuminen ruokavaliosta kokonaan. (Eskimothan eivät psoria sairasta) Valitettavasti on myös todettava, että ainakin minun ystäväpiirissäni psoriaatikot ovat todella mieltyneitä alkoholinkäyttöön ja kyllä ne tunteetkin mielellään padotaan sinne sielujen sokkeloihin aivan liian usein. Mutta kerroppas nyt, mikä yhteinen nimittäjä sinulla oli mielessä?Itse olen maidon ja maitotuotteiden suurkuluttaja ja absolutisti alkoholin suhteen,enkä tupakoi.Olen yli 30 vuotta taistellut psorin kanssa,joka on luokiteltu keskivaikeaksi.Lisäksi on erityisen kutisevaa laatua.Mikähän olisi yhteinen tekijä psoriaatikoilla esim ruokavalioilla?
- kapu
Psoriin on kaiketi olemassa rokote. Törmäsin sattumalta sivulle, jossa käyttäjä kertoo omia kokemuksiaan psorirokotteen vaikutuksista.
http://kotisivu.dnainternet.fi/sepjarve
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974