Poika ongelmia

Tyttö vailla poikaa...

Moi....
Mä oon kirjottanu tänne jo kerran
ja saanu paljo apua..Mä oon RAKASTUNU
yhteen sika södeen jätkään oikeen kunnolla...
Kaikkien mielestä se on aivan hirveen näkönen
mutta mun mielestä se on aivan ihana....Oon ollu sen pojan kans jo kerran ja tehtiin kielareita ja suudeltiin keskellä kaupunkia ja suudeltiin
meijän venhempienki nähden...Mun mielestä meillä
meni aivan älyttömän hyvin kunnes se jätkä
teki loput..Itkin 2 päivää putkeen ja lintsasin
koulusta koska en voin olla ilman itkemättä...
Se otti tosi koville meinasin tehä itsarinki...
Mä tuu aina rakastamaan sitä enkä mä voi
sille yhtään mitään....Auttakaa mua.....=( Sif
Lovella:Tyttö vailla poikaa....

9

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumikki

      Kun se elämä oliskin aina niillä piikittömillä ruusuilla astelemista..
      Joskus tulee takapakkeja..

      Joskus on vaan parempi unohtaa..kuin jäädä sitä miettimään..
      Aina ei voi onnistaa..niin julmalta kuin se kuulostaakin..=(

    • abcdefghij

      voisit ehkä ajatella et maailmas on vähän vakavampiakin juttuja!! mikä ihme teitä teinejä vaivaa kun heti jos joku ihastuksen kohde ei salamana oo sun kimpussas niin se on vähintäänkin maailmanloppu ja sit pitää yrittää itsaria.

      mun kaveri puhu joskus kun oltiin 16 vuotiaita et se tekee itsarin kun yks kundi jätti sen ja otti viinaa ja lääkkeitä sekasin ja se ei enää heränny siitä..et älkää leikillännekään yrittäkö itsaria.siitä voi tulla ihan oikeasti itsemurha.

      • Johnny

        voisiko sen paremmin sanoa!!!!


    • Minna

      Ensiksi muista! Itsari ei ole ratkaisu ei mikään, ja olet kuullut sen niin monta kertaa että puulta maistuu.
      mutta sun pitää muistaa ettet sä voi ketään pakottaa rakastumaan suhun vaan sen pitää lähteä "Hänestä" itsestään.
      ja aika parantaa haavat...vaikka välillä tuntuu että ei ne mitään paranna...
      mutta koita jatkaa elämääsi, vaikka tuntuu että se polkee paikallaan... huomenna näet asiat taas uudelta kannalta...
      Hyvää Syksyä!
      T:Minna

      • Moona

        Rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu..

        Jos se poika on todella arvoisesi ja sinä rakastat häntä edelleen, ymmärrän että on sinun on vaikea olla. Olin itse samassa tilanteessa muutama kuukausi sitten, asiat kuitenkin muuttuivat toivomallani tavalla ja nyt olemme onnelisesti yhdessä.Uskon että hän tulee takasin luoksesi jos hänen tunteensa ovat aidot sinua kohtaa.


    • Poika_vailla_poikaa

      Mä taas olen poika vailla poikaa joka ei oo koskaan päässy kokemaan rakkautta ja pelkään että mulle käy samalla tavalla kun ketjun aloiiajalla. Mä kans en voi sille mitään että mulla on turhaan niin kovin vahvoja tunteita jätkiä kohtaan, kokeilunhalua, uteliaisiitta ja sit sitäkin mitä jätkät eivät osaa arvostaa eivätkä oikein ymmärrä/välitä sen päälle ja jne. Vaikka mulla ei oo koskaan ollu poikaystävää. Ni pelkään eroa ja sitä miten mä kestän sen. Enkä haluaisi itse itkeä 2 päivää putkeen tai varmaan itkisin 2 viikkoa kun... Masentuisin varmasti itsekkin tälläisestä entistä enemmän ja ...

      • Samassa_tilanteessa

        Moro minkä ikänen oot, oon itekki poika joka ettii jätkää enkä oo koskaan ollu yhessä kenenkää kaa.


      • poika_vailla_poikaa
        Samassa_tilanteessa kirjoitti:

        Moro minkä ikänen oot, oon itekki poika joka ettii jätkää enkä oo koskaan ollu yhessä kenenkää kaa.

        Nii parempi olla rehellinen en ehkä oo niin poikaenää kun olen 27 vee ja huonoja kokemuksia oon saanu jätkistä ja hyvin on ristiriitaiset ja monitasoiset tunteet siksi jätkistä. Vihan tunnetta, inhoa kuin myös välittämistä, hellimistä, läheisyyttä, hellyyttä, rakkautta ja jne ja on myös pelon tunnetta ja tykkään ikäistäni nuoremmista. Nii ja kuullu joskus että viha ja rakkaus on niin lähellä toisiaan koska vahvoja tunteita molemmat


    • poika_vailla_poikaa

      Mun poika ongelma on se kun näkee söpön teini jätkän tai komean jätkän . Isekee sen jälkeen hoivaamis vietti ja läheisyyden halu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe