Tarttis vaihtaa kunnon monoihin, vapaan tyyliin hiihtoa varten.
Mitä mallia suosittelisitte? Paljonko hyvistä monoista saa maksaa? Huomaako niissä eroa halvempiin? Kunnon sukset ja siteet kyllä löytyy, viime vuodelta. Monot vaan vähän hiertävät ja pienet perhana.
Hyvät monot vapaaseen
6
1437
Vastaukset
- asd
suosittelen Fischer S9000
muuhun en ota kantaa koska ei ole omakohtaista kokemusta enkä halua sanoa tähän asiaan mutu-tietoa- Ekitalo
..uusilla kengillä saunaan näin neuvoi Teemu Kattilakoski telkussa.
Tiedät varmaan miksi!! - miksi ihmeessä
Ekitalo kirjoitti:
..uusilla kengillä saunaan näin neuvoi Teemu Kattilakoski telkussa.
Tiedät varmaan miksi!!saunaan?
- Ekitalo
miksi ihmeessä kirjoitti:
saunaan?
..kuulemma oman jalan muotoiseksi eli jalka toimii niinkuin lestinä jos niitä kenkiä pitää saunassa jalassa.
Toinen mahdollisuus on tietenkin puhaltimella lämmittää kun ne on jalassa. - TKD
Ekitalo kirjoitti:
..kuulemma oman jalan muotoiseksi eli jalka toimii niinkuin lestinä jos niitä kenkiä pitää saunassa jalassa.
Toinen mahdollisuus on tietenkin puhaltimella lämmittää kun ne on jalassa.Niin jos haluat säilyttää vanhat siteesi niin sit monot riipuu siitä sidejärjestelmästä. Itsellä on Atomic Racing Skate monot ja siteenä Rottafellan luisteluside. Ja on ollut todella hyvät. Fischer käyttää sitä toista sidejärjestelmää(en muista nimeä), itsellä ei ole kokemusta mutta olen kuullut kehuttavan.
- asd
Ekitalo kirjoitti:
Toinen mahdollisuus on tietenkin puhaltimella lämmittää kun ne on jalassa.minä en ainankaan veisi monojani saunaan, tai riippuu tietenkin että onko siellä 60°c lämmintä ja kuivaa vai 80-100°c ja kosteaa. en tiedä ketään kuka olisi saunottanut monojaan. aikoinaan olen kylläkin saunottanut (suihku sauna) jalkapallo kenkiä hyvällä tuloksella, mutta ne ovat hieman eriasia kuin hiihtomonot.
monon lämmittämistä on tullu kokeiltua myös ja toimii jotenkin. lähinnä pohjallisen saa muotoiltua jalkansa muotoiseksi eikä tarvitse hiihtää niin paljoa. tosin mono lämmitetään ensin ja sitten laitetaan jalkaan. pidetään jalassa niin pitkään että jäähtyy. ei istuiltaan vaan monon päällä seisoen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862