Chevyn huoltoliikkeet alueittain

jasuhiro

Kerättäiskö tähän kerralla kattava lista asiantuntevista Chevroletin huoltoliikkeistä.
Itselläni ei ole tuoteehkona Trans Sportin omistajana tiedossa kuin Metro-Auto, johon (ainakaan Viikin toimipisteeseen) en välttämättä autoani enää määräaikaishuoltoon(kaan) vie.

22

5955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasuhiro

      Lista huoltoliikeistä alla

      • jasuhiro

        American Service Oy
        Konalankuja 2, 00390 HELSINKI
        Puhelin: 09-5471101
        Telefax: 09-5471104

        Autohuolto Jamant Oy
        Voitontie 12
        02820 ESPOO
        Puhelin: 09-8558035

        Motortyme Oy
        Hyttimestarinkuja 1
        02780 ESPOO, Kauklahti
        Puhelin 09-812 281
        Faksi 09-812 280

        Sce Engineering Oy
        Kiviaidankatu 1
        00210 HELSINKI
        Puhelin 09-682 4250
        Faksi 09-625 505

        US Autoplanet Oy
        Luiskatie 8
        00770 Helsinki
        Puh 09-3883384

        (Lähde: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=53792&postdays=0&postorder=asc&highlight=jamant&start=0 )

        PS. Piti sitten itse lähteä etsimään...


      • Nimetön

        Autohuolto Naaramo Pekka
        Siltavoudintie 19 Neste Oulunkylä
        00640 HELSINKI
        09 - 7772168


    • jasuhiro

      Chevyn huoltoliikkeet Länsi-Suomi:

      • pertti

        Soini Car Parts
        Usa-autojen varaosat ja huolto
        Polunmäenkatu 46
        Tampere-Hervanta-Rusko


      • pertti

      • JJKK

    • jasuhiro

      Chevyn huoltoliikkeet Itä-Suomi:

      • TnT

        Mikkelissä Anssi Hämäläinen
        - Ainakin vanhempien chevyjen kanssa puuhastelee mutta kait uudemmatkin menee.

        Savonlinna MVA huolto
        - Hummerinki huolto taitaa tuolla onnistua.


    • jasuhiro

      Chevyn huoltoliikkeet Keski-Suomi:

      • mmm

        Jyväskylä Autobest, huomattavasti halvempi kuin Metroautot


    • jasuhiro

      Chevyn huoltoliikkeet Pohjanmaa/Oulu:

    • jasuhiro

      Chevyn huoltoliikkeet Pohjois-Suomi:

    • jasuhiro

      Alla siis valmiina tyhjät alueelliset otsikot, joiden alle voi laittaa vastauksiksi ko. alueen Chevrolet-asiantuntijayrityksiä.

      Nyt tosin ollut jo yli 100 lukijaa, joista yhdelläkään ei kuitenkaan ilmeisesti tiedossa firmaa, jonka voisi listaan laittaa. Taisikin olla kuolleena syntynyt tämä merkkiliikkeiden huoltomonopolin horjuttamisyritys...

      • setae

        Ei ole itselläkään muita merkkiliikkeeseen verrattavia huoltamoja mielessä valitettavasti. Osaavat amerikkapajat ovat pk-seudun ulkopuolella, tai sitten ne täällä olevat ovat ylityöllistettyjä ja hyvin piilotettu ;)

        Jos et muuta liikettä löydä niin kokeilepa Metro-Autoista Espoon toimipistettä. Siellä on huolto/toimistohenkilökunnan palvelu ainakin ihan eritasoista kuin Viikissä, eikä toistaiseksi ole työssäkään ollut muuta valittamista kuin suolainen hinta.


      • jasuhiro

        ...joista kahdella jotain sanottavaa. Jess!!


      • thm
        jasuhiro kirjoitti:

        ...joista kahdella jotain sanottavaa. Jess!!

        taitaa tää porukka olla sitä joka "huoltaa" autonsa itse


      • jasuhiro
        thm kirjoitti:

        taitaa tää porukka olla sitä joka "huoltaa" autonsa itse

        ...ja asentaa lisälämmittimenkin kotiverstaalla/taivasalla tai vaihtoehtoisesti koko perhe omistaa susiturkin ;-). Tätä kirjoittaessa uteliaitten tee-se-itse-ihmisten hittejä jo 100 enemmän kuin eilen ja yksi huoltopaikka lisää listassa. 350 lukukertaa ja kolme vinkkiä...


      • jasuhiro
        jasuhiro kirjoitti:

        ...joista kahdella jotain sanottavaa. Jess!!

        ...ja jälleen yksi lisää. Uso jo, etten huvikseni tai kiusallani tätä keskustelua aloittanut mutta tuleepahan samalla testattua palstan taso. Jos itse tietäisin hyvän ja Metro-Autoa edullisemman pajan niin en tietoa pimittäisi, sen verran mua nuo isot valohoitopuljut harmittaa... Tai voihan tässä toisaalta olla suomalaiskansallisesta "oman ottipaikan" salaamisesta kyse.


      • MaxBlast
        jasuhiro kirjoitti:

        ...ja jälleen yksi lisää. Uso jo, etten huvikseni tai kiusallani tätä keskustelua aloittanut mutta tuleepahan samalla testattua palstan taso. Jos itse tietäisin hyvän ja Metro-Autoa edullisemman pajan niin en tietoa pimittäisi, sen verran mua nuo isot valohoitopuljut harmittaa... Tai voihan tässä toisaalta olla suomalaiskansallisesta "oman ottipaikan" salaamisesta kyse.

        on hyvä juttu! Pitäisi vaan levittää sanaa enempi.


      • Ex-Metro
        MaxBlast kirjoitti:

        on hyvä juttu! Pitäisi vaan levittää sanaa enempi.

        Aika lailla lukijoita ollut vaikka tämä taitaa hautautua vanhojen viestien sekaan kun foorumi ei nosta ketjua ylemmäs vaikka siihen olisi vastattu (lisätty toivon mukaan uusia pajoja) äskettäin :-(

        Itse teetin juuri määräaikaishuollon Metro-Auton sijasta yhdessä tältä listalta bongaamassani liikkeessä eikä ole mitään syytä olla viemättä autoa ko. pajalle toistekin.


    • Anonyymi

      Näitä tyyppejä /pajoja joissa osattais esim pikku Aveo huoltaa, onko Uudellamaalla tiedossa?
      Toiveena olis että vois käyttää osia mitkä oon itse hommannut (uusia, paketissa), sekä ei niin vaativissa kohdissa purkuosia(ei moottoriin).
      Pidän autoa vielä pari vuotta, jonka jälkeen saa mennä paaliin mutta sitä ennen tarttis hyvää huoltoa? :)
      Itse en pysty, enkä halua mennä paikkoihin missä koitetaan viilata naista linssiin, kun luullaan ettei tiedä autoista mitään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe