Vanhanen änkytti hädissään väittelyssä

Eilisen tv-väittelyn jälkeen lienee kaikille perin selvää, että Matti Vanhasesta ei ole merkittäviin tehtäviin. Vanhanen hermostui ja änkytti mm. kriisihallintalaista liittyvissä kysymyksissä. Jäätyään väittelyssä noloon asemaan, Vanhanen puhisi lopun ajan nurkassaan kiukkuisena.

Vanhanen on vaalikirjassaan kertonut harrastavansa tähtitiedettä, mutta eipä vain herra tuntenut edes alkeellisimpia tähtikuvioita.

Seuraavassa väittelyssä tämä KEPU:n "hengen jättiläinen" varmaan puhkeaa itkuun esikuvansa Esko Ahon tapaan. Tässä on tätä kuuluisaa KEPUlaisten paineensietokykyä.... :)))

6

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestäjä

      Vaiko Vanhanen puhisi ja änkytti, en kyllä äänestä häntä mitä on sellainen. Kiitos tarkkailustasi!.

    • sotamies

      Puolustusvoimien ylipäällikkö sen sijaan oli ylivertainen esiintymisessään, etenkin sotilasarvot tuntuivat olevan erinomaisen hyvin hallussa. Ollos huoleton, Tarja valveil on.

      • Tarja Halonen oli vain hiukan Matti Vanhasta parempi.


    • ----
      • tuote?

        ...


    • Akkre

      Känä kiinnittää huomiota vain ulkoisiin seikkoihin , kuten esiintymiseen. Ei kannata paljoa puhua puhevioista kun kuuntelee sinun ehdokkaasi Halosen puhumista. Mutta nämä ovat täysin epäoleellisia seikkoja On kiinnitettävä huomiota asioiden hallintaan. Siinä Vanhanen on täysin ylivoimainen, sen tunnustavat kaikki ihmiset , yli puoluerajojen. Nykyaikana on päästävä eroon henkilöpalvonnasta, josta pahimpia esimerkkejä löytyy itä"demokratioista". Olikos se Kim il joku , joka pelasi golfkentän läpi tehden 18 hole in onea. Mao taisi uida 1000 kilometriä jne. Enlantilaiset miehet pitivät aikanaan Tatcheria Englannin seksikkäimpänä naisena. Suomessa Lipponen on söpö, Heinäluoma iso jne. Haloseen kohdistuu samaten sokaistunutta henkilöpalvontaa, jolloin asiakysymykset jäävät taka-alalle. Tulkaa nyt Halosen vaalimasta luokkayhteiskunnasta tälle vuosisadalle. Meidän pitää pystyä vastaamaan kansojen välisessä kilpailussa haasteisiin. Ei se onnistu, jos lähtökohtana on luokkayhteiskunnan säilyttäminen ja SAK:n ylläpitämien jäykkien talouspoliittisten rakenteiden pönkittäminen. Onko Halonen tavallisten kansalaisten kaltainen presidentti. Miettikää nyt vähän omilla aivoillanne. Hän ei ole ollut päivääkään (mutu) tavallisissa töissä tavallisten ihmisten tapaan. Mitä hän voi tietää tavallisen kansan arjesta ? Ei siinä mitään ,kaikki työ on arvokasta, mutta ei pidä propgandisesti luoda vääriä mielikuvia ehdokkaasta. Tai kyllä tietysti pitää, jotta vaalivoitto varmistuu. Varsinkin kun suuret massat uskovat tähän mennen tullen. Lopuksi vielä : Halonen on hyvä ehdokas, mutta Vanhanen hallitsee kaikki valtiolliset asiat paremmin ja omaa laajan ja modernin näkemyksen Suomen kehittämisessä. Ajatelkaa myös ikäkysymystä. Voisiko Suomen presidentti vuorostaan olla miespuolinen henkilö ? Se edistäisi tasa-arvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe