Onko jäykkä ohjaus E36 mallille tyypillistä. vai onko pumpussa tai tehostimessa tyyppivikaa?
Ohjaus jäykkä
8
4547
Vastaukset
- ainakin
kulli on jäykkä, ei Fodini ohjaus.Punpusta saattaisi olla apua, kyseleppä seksikaupoista.
- Paheksu
No sinulle voisi suositella aapisen ostamista. Saattaisit oppia kirjoittamaan.
Muttamutta, tekniikkaa sen enempää tuntematta voisin todeta että jämäkkä kyllä, mutta ei nyt varsinaisesti jäykkä sen ohjauksen pitäis olla... riippuu tietysti myös renkaiden leveydestä ym.
Omani ainaskin on tukeva ajaa, mut ei tarvi hampaat irvessä vääntää kylläkään.
- E36 dryn dryn
Riippuu mihin sinä sitä vertaat. E30:iin verrattuna ohjaus on jokseenkin jäykempi (omien kokemusteni pohjalta), mutta ei se huomattavan jäykkä saisi olla.
Kuluva osa tehostimen pumppukin on ja tehostajan öljyjen vaihto olisi syytä tehdä silloin tällöin että pumppu pysyy kunnossa. Jos pumppu tai hammastangon stefat alkaa olla finaalissa, niin kyllä ohjaus muuttuu raskaammaksi. Normaalikäytössä kuitenkin pitäisi kestää ainakin 350 tkm ja paljon enemmänkin jos on huollettu.- E36
näkyy "amis" pojat kirjoittelevan taas. Joo siitä ohjauksesta, kyllähän se on aika jämäkkä. En ole kiinnittänyt siihen aikaisemmin huomiota, mutta kun ajoi kaverin autolla (vectra) niin ohjaukseen kiinnitin vain huomiota kun se oli herkkä. Ratti pyöri "pikkusormella". Mulla kun kääntää rattia 20-30 astetta niin se ei palaudu takaisin suoraan itsestään. En tiedä onko se vika vai ominaisuus? Autolla oon itse ajanut vasta 20 tkm (ostin käytettynä), huoltokirjan mukaan tehostimeen on öljyt vaihdettu n. 40 tkm sitten. En tosin ole vielä ehtinyt tutkia tehostinta, voihan siinä olla vuoto jossakin.
- E36 dryn dryn
E36 kirjoitti:
näkyy "amis" pojat kirjoittelevan taas. Joo siitä ohjauksesta, kyllähän se on aika jämäkkä. En ole kiinnittänyt siihen aikaisemmin huomiota, mutta kun ajoi kaverin autolla (vectra) niin ohjaukseen kiinnitin vain huomiota kun se oli herkkä. Ratti pyöri "pikkusormella". Mulla kun kääntää rattia 20-30 astetta niin se ei palaudu takaisin suoraan itsestään. En tiedä onko se vika vai ominaisuus? Autolla oon itse ajanut vasta 20 tkm (ostin käytettynä), huoltokirjan mukaan tehostimeen on öljyt vaihdettu n. 40 tkm sitten. En tosin ole vielä ehtinyt tutkia tehostinta, voihan siinä olla vuoto jossakin.
Vaikuttaisi ihan normaalilta. Yleensä takavetoisissa ohjaus ei ihan loppuun asti palaudu, kun siellä ei ole samalla tavalla vetäviä pyöriä ja massaa oikomassa rattia.
Vectrassa on muistaakseni aika herkkä ohjaus... tosin on jo kolmisen vuotta aikaa kun sellasella olen ajanut. Jos ei hirveän isoa eroa ole, niin nou hätä. - E36 dryn dryn
E36 dryn dryn kirjoitti:
Vaikuttaisi ihan normaalilta. Yleensä takavetoisissa ohjaus ei ihan loppuun asti palaudu, kun siellä ei ole samalla tavalla vetäviä pyöriä ja massaa oikomassa rattia.
Vectrassa on muistaakseni aika herkkä ohjaus... tosin on jo kolmisen vuotta aikaa kun sellasella olen ajanut. Jos ei hirveän isoa eroa ole, niin nou hätä.Vielä lisäisin, että E36:n ohjaus on aika tarkka renkaista. Jos edessä on 185 kumit, niin ero on melko suuri jos eteen vaihdetaankin 225:t. Eli ohjaus jäykistyy leveillä renkailla.
- jauha
E36 dryn dryn kirjoitti:
Vielä lisäisin, että E36:n ohjaus on aika tarkka renkaista. Jos edessä on 185 kumit, niin ero on melko suuri jos eteen vaihdetaankin 225:t. Eli ohjaus jäykistyy leveillä renkailla.
puulsitii poika, kaverin Toyotassa on edessä 215/35/17 sika leveet fläsät ja vittu eipä ohjaus yhtään jäykistyny, poika.
- e34 535i
jauha kirjoitti:
puulsitii poika, kaverin Toyotassa on edessä 215/35/17 sika leveet fläsät ja vittu eipä ohjaus yhtään jäykistyny, poika.
Voipi olla ohjaus-simpukka säädetty liian kireeseen, tai iskarin yläpään laakerit huonossa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115